חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

חוגגים 90 שנות עשייה לרב דרוקמן: מה סוד כוחו של הרב?

לרגל חגיגות 90 שנה להולדתו של זקן רבני הציונות הדתית, הרב חיים דרוקמן מספר מנכ"ל מרכז ישיבות ואולפנות בני עקיבא, אלחנן גלט שפועל יחד עם הרב כבר שנים רבות, על תורתו וייחודו של הרב

שתפו :

השבוע במסגרת ועידת מקור ראשון לחינוך בשיתוף מרכז ישיבות ואולפנות בני עקיבא חגגו בערב מיוחד בבנייני האומה בירושלים, 90 שנה להולדתו ופועלו של זקן רבני הציונות הדתית, הרב חיים דרוקמן שליט"א.

מנכ"ל מרכז ישיבות ואולפנות בני עקיבא, אלחנן גלט מספר בראיון לאלעזר שטרום על תגובתו של הרב כשסיפרו לו שמתכננים את הערב הזה: "הוא הראשון שאמר לנו שאין סיבה למסיבה ואם אתם רוצים לצייםן את זה זה בתנאי שזה מוסיף אור בעולם".

גלט שעובד עם הרב כבר שנים רבות מסביר את כיצד אישיותו המיוחדת של הרב הגיעה להקים את המפעל האדיר שהוא עומד בראשו היום: "הרב דרוקמן חלם ויותר חשוב מזה פעל. כדי להגיע למספרים כאלה צריך ללכת צעד צעד. אנחנו לומדים ממנו על עין טובה ובקמעא קמעא עוד תלמידים, עוד מוסדות ואין לתאר את פניה של מדינת ישראל בלי טביעת האצבע של הרב דרוקמן על החברה הישראלית כולה".

גלט: "כשהרב דרוקמן פוגש קבוצת תלמידים שלו שנפגשת לקמוזיץ לקראת גיוס הוא יושב ושר איתם "אני ואתה נשנה את העולם". השילוב הזה כשהוא אומר להם 'אנחנו מתגייסים לצבא כי זו הציפייה התורנית מאיתנו ואנחנו לומדים תורה כי זו המחויבות הלאומית שלנו כלפי מדינת ישראל'. השילוב, ההרמוניה, בין תקומת עם ישראל לבין סט של תורה ומצוות שהוא מחנך את תלמידיו, זה מארג של שלמות אחת. איו תורה בלי חיים ואין חיים בלי תורה וזה מה שמביא את הכיפות הסרוגות להשתלבות בכל שדירות החיים במדינת ישראל. החלום הפך למציאות וזה מה שמחייב אותנו להמשיך ולעשות ולא להסתפק במה שיש".

את המיוחדות של הרב אפשר לראות, על פי גלט, בעובדה שהרב יכול לדבר עם ב-11 בבוקר עם ראש הממשלה וב- 11:10 לדבר עם כמה מדריכים בבני עקיבא שהגיעו להתייעץ איתו. יש בו אהבה לכל אדם".

צפו בראיון המלא

play-rounded-fill

התעדכנו בתוכן היומיומי שלנו רק בערוץ ToV

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום