חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

חופש הביטוי? מתקפה להט"ביסטית על הרב קוסטינר

האליטה הלהט"בית תוקפת את הרב קוסטינר; הרב דיבר במסגרת דברי חיזוק שנשא באוהל המחאה ליד ביתו של ח"כ ניר אורבך

שתפו :

הרב צבי קוסטינר
צילום: יונתן זינדל\ פלאש 90

היום (ג') פורסמו דברים שאמר ראש ישיבת מצפה רמון, הרב צבי קוסטינר שליט"א, במאהל מחאה מול ביתו של ח"כ ניר אורבך. בין השאר, תקף הרב קוסטינר את משרד החינוך ואמר: "תבינו עד איפה הטירוף מגיע במשרד החינוך. וזה הקרב שאני אומר לכולנו, כולנו, כל אחד במקום שלו. לא להתבייש, לקחת אומץ. איפה שאתה עובד, להגיד להטב"ים הביתה, הומואים הביתה. רשע רשע רשע רשע רשע ועוד רשע. מי שיודע כמה אלימות יש שם, כמה פגיעות מיניות יש שם. רשעים. והולכים להכניס לכל בית את השיגעון הזה. ואנחנו שותקים, מפחדים. הורה 1, הורה 2 – מטורפים. וכולם שותקים. להילחם בכל דבר. תפקידנו בכל מקום לא להתבייש ביהדותנו, לא להתבייש". הרב הוסיף כי: "אני אומר תמיד גם לצבא וגם לאזרחים. מדינה יהודית, צבא יהודי, מדינת תורה".

https://tovnews.co.il/%d7%94%d7%a7%d7%94%d7%99%d7%9c%d7%94-%d7%94%d7%92%d7%90%d7%94-%d7%9e%d7%97%d7%a4%d7%a9%d7%aa-%d7%96%d7%9b%d7%95%d7%99%d7%95%d7%aa-%d7%99%d7%aa%d7%a8-%d7%95%d7%a4%d7%a8%d7%95%d7%91%d7%95%d7%a7%d7%a6/

למרות שמדינת ישראל היא מדינה דמוקרטית ויש בה חופש דיבור, הדברים של הרב קוסטינר גררו זעם רב באליטה הלהט"בית. ח״כ יוראי להב הרצנו (יש עתיד) הגיב לדברים ואמר: "אני יהודי, ישראלי, הומו ואני גאה בזה. אלו דברי הסתה פרועים ומסוכנים. אותו רב עושה נזק ליהדות, מפלג, משסע ופוגע באנשים רק בגלל מי שהם. ב-1 ליולי אצעד במצעד הגאווה במצפה רמון ואני קורא לכל בית ישראל להגיע ולצעוד יחד איתנו. האור ינצח את החושך". למרות דברי הזעם שלו הנוגעים לרב קוסטינר, בשנה שעברה נשאל הרצנו להב על על אמירותיו של ח"כ ווליד טאהא שאמר על הומאים כי הם "סוטים" וענה: "אני מבין, אני לא יכול לקבל". פנינו לח"כ להב הרצנו על מנת להבין את ההבדל; תגובתו תפורסם לכשתתקבל.

גם ח"כ חובש הכיפה משה טור-פז (יש עתיד) הגיב לדבריו של הרב קוסטינר: "‏‎‎השתכנעתי. במצעד הגאווה הקרוב בירושלים אצעד עם חברי מארגוני הלהטב"קים הדתיים. כי להם מגיע בית לא פחות מהרב קוסטינר".

פעיל הימין יגאל מלכה מסר בתגובה לדברים: "שמעתי את דבריו של הרב קוסטינר, אני כמובן מתנגד וגם מגנה את הרעיון לגרש אדם מכל מקום שהוא בגלל נטיותיו המיניות. עם זאת, בשם הפלורליזם אי אפשר לבטל את הקול שמשמיע הרב בשמם של אנשים רבים שמאסו באלימות המחשבתית של קהילת הלהט"ב. ילדים בגיל הרך לא צריכים לשמוע ובטח שלא לדון בנטיות מיניות יהיו אשר יהיו. רוב מוחלט, למעשה 95% מהציבור לא צריך להתיישר ולהלך על ביצים מחשש כי יעורר את חמת זעמם של ארגונים פוליטיים בעלי אג`נדה מוכרת הרוכבים על מצוקתם של להט"בים. בלי כל קשר לדבר, כל מי שמילא פיו מים בזמן שהשותפים הקואליציוניים הבהירו כי 'כל חוק שנוגע לסוטים לא יעבור בעזרת קולות רע"ם…' מוטב וימנע מלחשוף את צביעותו וידום גם היום".

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
3 תגובות
הישן ביותר
החדש ביותר המדורג ביותר
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות
נברא בצלם
נברא בצלם
1 שנה לפני

כמו שלרב יש חופש ביטוי גם למי שעונה לו יש חופש ביטוי. הוא קורא לסלק הומואים ממקום עבודתם. זו הסתה פרועה ומסוכנת. אז כשעונים לו אתם קופצים? תתביישו.

Itay
Itay
1 שנה לפני

תודה לכם. כתבה שהרבה יותר נעים לקרוא אותה כאן מאשר בשאר אתרי החדשות שאמנם מתיימרים להיקרא דתיים ואפילו תורניים אבל הסיקור שם עם ניחוח חילוני פרוגריסיבי

הרשל
הרשל
1 שנה לפני

מת להבין ממה אתם מפחדים. שיגלו שגם אתם קצת נמשכים לגברים?
יאללה שחררו מההומואים, זה מתחיל לעורר חשד… רק אומר.

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

3
0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום