חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

נפלה הצבעת ביטול חוק ההתנתקות

ההצבעה נפלה היום כאשר כל חברי הקואליציה הצביעו נגד החוק. מאנשי חומש נמסר: "אנחנו ממשיכים בכל הכח!"

שתפו :

הרב מוטי דימנטמן, אביו של יהודה הי"ד, ביציע הכנסת בעת הדיון

בכנסת הסתיימה היום (ד') ההצבעה על ביטול חוק ההתנתקות. 49 חברי כנסת הצביעו בעד ו-61 נגד. החוק שנפל, מבטל את איסור שהיית אזרחים ישראלים בשטחים אשר פונו בהתנתקות.

מוקדם יותר היום אמר יו"ר הכנסת לשעבר ויוזם החוק, ח"כ יולי אדלשטיין ממפלגת הליכוד כי: "הצעת החוק באה לתקן את אחת העוולות והטעויות הגדולות בתולדות מדינת ישראל – ההתנתקות החד צדדית והפקרת שטחי המולדת לידיו הזוממות של האויב. הגיע הזמן שמדינת ישראל תפסיק להתנצל על עצם קיומה ותחזור להיות המעצמה האזורית שקובעת את המדיניות במזרח התיכון". עוד הוא מסר: "הממשלה הנוכחית מקדמת פינוי יזום ואקטיבי של ישובים יהודיים. אנו עדים לפעולותיה הדורסניות באביתר, חומש ומגרון. מדיניות ההתמגנות וההתכנסות כשלו וכמוהן כשלה גם מדיניות ההתנתקות. בשלה העת לעבור מפאסיביות לאקטיביות ולקחת את גורלנו בידינו. הגיע הזמן שמדינת ישראל תחזור להיות המעצמה האזורית שקובעת את הטון במזרח התיכון ותפסיק להתנצל על עצם קיומה". אדלשטיין עקץ את מפלגת ימינה ואמר: "אותם אלה שקראו בגרון ניחר להניח את הפוליטיקה בצד ולהצביע לטובת אזרחי ישראל עומדים כעת למבחן מעשי. אינני יכול לדמיין כיצד אנשים המציגים את עצמם כאנשי ימין מדיני וצבאי יכולים להצביע נגד החוק שמבטל את ההתנתקות לה הם התנגדו בזמנו".

https://tovnews.co.il/%d7%94%d7%a2%d7%99%d7%aa%d7%95%d7%a0%d7%90%d7%99-%d7%91%d7%9f-%d7%9b%d7%a1%d7%a4%d7%99%d7%aa-%d7%a7%d7%95%d7%a8%d7%90-%d7%9c%d7%a9%d7%a8-%d7%94%d7%91%d7%99%d7%98%d7%97%d7%95%d7%9f-%d7%92%d7%a0%d7%a5/

בעקבות נפילת החוק נמסר מטעם אנשי חומש: "החוק נפל. אבל חומש ממש לא! אנחנו ממשיכים בכל הכח! הישיבה תמשיך להיות בחומש 24/7, כל יום שלנו בחומש אנחנו מצביעים בעד ארץ ישראל ברגליים". בנוסף אמרו: "תודה לכם על התמיכה והשותפות, גם אם לא רואים פירות מיידים ללחץ הציבורי על חברי הכנסת, אנחנו יודעים שהוא השפיע עליהם וישפיע גם על ההחלטות שלהם בעתיד!".

להצטרפות למאבק לחצו כאן

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות

כתבות נוספות

אולי יעניין אותך...
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום