חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

עוד מכה לקואליציה: ח"כ מיכאל ביטון מודיע כי יפסיק להצביע עם הקואליציה

בדיון בוועדת הכלכלה אמר: "הגיעו מים עד נפש, אלו שרוממות שלמות הקואליציה בגרונם דוחפים אצבע בעין כל יום לסיעות בקואליציה"

תגיות

שתפו :

צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

הבעיות בקואליציה לא מפסיקות. בדיון שנערך בדקות האחרנות בועדת הכלכה של הכנסת, הודיע יו"ר הוועדה ח"כ מיכאל ביטון כי הוא מפסיק להצביע עם הקואליציה. ביטון דורש לשנות את הרפורמה בחקלאות ובתחבורה, והודיע כי הוא מבטל את הדיונים בועדת הכלכלה עד שדרישותיו יענו. וכך אמר ביטון בדיון: "אל תפגעו בחקלאים בצפון ובחלשים בתחבורה ציבורית – ותקבלו אותי שותף. עד אז לא אצביע במליאה, אולי בהמשך אף אצביע נגד. אם יש מנהיגות בישראל, ראש ממשלה וראש ממשלה חליפי, ניתן למנוע פגיעה. גם שינוי של 70-80 אחוז אקבל, או שתדחו את הרפורמה ובצעו אותה בהסכמה איתנו. לגבי החקלאות – לעצור הכל עד להסכמה עם החקלאים, כולל התקנה שנדונה בוועדת החינוך. מה שכואב לי זה הפגיעה בעניים. מחלנו על כבודנו. יגידו עכשיו שזה פוליטי וזו רדיפה אישית, אבל בסוף באופקים, בבית שאן, בטבריה, מצפה רמון, קריית שמונה, שדרות – מחיר התחבורה הציבורית עלה ב-130%. שום דבר לא התייקר ככה. ואתם רוצים להסתיר את זה מעיני הציבור? חשבתם שזה יעבור בשקט? לא במשמרת שלנו".

כזכור, בשבוע שעבר כתב ביטון בעמוד הטוויטר שלו כי: "‏אופנה חדשה באה לעולם. רפורמות בפגרת הכנסת.לא נאפשר זאת. רפורמת התחבורה הציבורית פוגעת בכיסם של רבים מהנוסעים ובחלקים בפריפריה .חוק צער בעלי חיים של ענף ההטלה עוקף את ועדת כלכלה -ללא שיח וללא תאום. נתנגד לכך במליאה. מממשלה שלא סופרת את ועדות הכנסת בטח תצטרך אותנו במליאה".

https://tovnews.co.il/%d7%94%d7%a8%d7%a4%d7%95%d7%a8%d7%9e%d7%94-%d7%a9%d7%9c-%d7%9c%d7%99%d7%91%d7%a8%d7%9e%d7%9f-%d7%9e%d7%95%d7%a9%d7%9b%d7%aa-%d7%90%d7%a9-%d7%a0%d7%a2%d7%9e%d7%95%d7%93-%d7%a0%d7%92%d7%93-%d7%94/

ארגון נהגי האוטובוסים מבית ההסתדרות הלאומית מתייחס להודעתו של ביטון ואומר: ״מברכים את עמידתו לצד הנהגים מול שרת התחבורה הכושלת בהיסטוריה. ארגון נהגי האוטובוסים מבית ההסתדרות הלאומית מסר כי ״שרת התחבורה חושבת שהיא יכול להתעלם מהכנסת, מהנהגים ורק לתקוע את הראש בטיקטוק כל היום. אנחנו מברכים את ביטון על עמידתו האיתנה מול שרת התחבורה הכושלת בהיסטוריה״.

השמאל מגיב בזעם לדברי ביטון. כך למשל הגיב העיתונאי בן כספית: "אם זו הדרך של גנץ להפעיל את מיכאל ביטון כדי לפרק את הממשלה ולהקים ממשלה חלופית עם נתניהו – שיהיה לו בהצלחה. הציבור לא מטומטם, הוא יידע מי נתן את הדחיפה לכדור השלג כדי שיהיו פה עוד בחירות".

 

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות

כתבות נוספות

אולי יעניין אותך...
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום