חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

אבן השתיה – המקום הקדוש ביותר והנפיץ ביותר

TOV - הערוץ היחידי שמבטיח חווית צפייה מוגנת לכל המשפחה

שתפו :

**בלעדי לערוץ ToV - הסרט אבן השתייה**

 

מקום לידתו וחורבנו של העולם. סרטה הדוקומנטרי של טלי אוחיון, הבוחן את הסכסוך בין הדתות השונות על הר הבית. את האופן בו התיאולוגיה יוצרת את הפוליטיקה ואיך הפוליטיקה מתעלת ומעוותת את התאולוגיה לצרכיה. מסע מרתק בעקבות השמועות והרעיונות על אבן השתיה, העלולות להביא לחורבן עולמנו.

כולנו מחפשים תוכן טוב לנו, ולכל משפחה שלנו. וכשהעולם מוצף בתכנים שונים שאין לנו שליטה עליהם, אנחנו רוצים להיות שקטים שהילדים שלנו, וגם אנחנו, נוכל לצפות בתכנים איכותיים מבלי לאבד את הערכים. Tov מחוללת מהפכה בעולם התרבות והפנאי – מעכשיו, תוכלו להנות מעולם שלם של תוכן לכל המשפחה: סרטים, סדרות, מופעים, חוגים, הפקות מקור ותוכניות – ולהיות בטוחים שהוא מתאים לכם בדיוק.

סרטים דוקומנטריים

סדרה זו עוקבת אחר המאכלים האהובים עלינו מסע יוצא דופן ממקור לצלחת. פרק זה עוקב אחר שני מצרכים בסיסיים, מלח ים ותפוחי בראמלי
בדיוק הזמן לצאת למסע בין כוכבים! דוקומנטרי מרתק ומסקרן, בין הטכנולוגיות הכי מתקדמות בעולם ובין מדענים שעובדים במרץ כדי להביא אלינו את העתיד כמה שיותר מהר.
ליא קניג, מי שכונתה "הגברת הראשונה של התיאטרון הישראלי", משחקת מזה יובל בתיאטרון הבימה. זוכת פרס ישראל ב-87, ופרס מפעל חיים ב-98, וכמו כן פרסים רבים אחרים. זהו סיפור על שתי אהבותיה הגדולות של ליא קניג - בעלה היקר צבי, והתיאטרון.
דרמת דוקו המספרת את סיפורה המדהים של העיתונאית הצרפתייה ננסי ווייק, המרגלת הנועזת של בעלות הברית שהפכה לאישה המבוקשת ביותר של הגסטפו במלחמת העולם השנייה.
זהו מסעו המרגש של אנגוס, ילד אוסטרלי בן 12 שהחליט להתחרות במירוץ הסוסים המקומי במונגוליה ולהגשים את חלומו בכל מחיר
הליידי מקאו היא האישה הראשונה ששלטה בתקופה הפרה-קולומביאנית בפרו לפני כ-1700 שנה. בשנת 2006 התגלה קברה - מה שהיווה פריצת דרך ארכיאולוגית משמעותית להבנה של תרבות המוצ'ה הקדומה

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
2 תגובות
הישן ביותר
החדש ביותר המדורג ביותר
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות
ריקי מושקוביץ
ריקי מושקוביץ
1 שנה לפני

האם אפשר לצפות בטלויזיה ולא בסלולרי?

Alfa
Alfa
1 שנה לפני

לא כדאי לך

כתבות נוספות

אולי יעניין אותך...
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

2
0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום