חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

אחרי שהותקף על ידי עסקנים חרדים: גדול הדור משבח את ח"כ בן גביר

בשיעורו השבועי בירך ראש ישיבת כיסא רחמים הגאון רבי מאיר מאזוז שליט"א את בן גביר: "אמר את דעתו בכנסת ללא חת", "תשעים ותשע אחוז חושבים כמוהו"

שתפו :

הרב מזוז
הגר"מ מאזוז שליט"א. צילום: יעקב נעמי, פלאש 90

ביום שישי האחרון ועל רקע עלייתו של חבר הכנסת איתמר בן גביר להר הבית ביום חמישי, תקפו עסקני היומון החרדי יתד נאמן בגסות את חבר הכנסת בן גביר. בין הדברים הקשים שנכתבו על בן גביר היו: "לאומן מסוכן שעלול הצית את המזרח התיכון", "להרחיק את האיש מכל מגע עם הציבור החרדי", "רומס את עמדת ההלכה" ו"חבר כנסת פרובוקטיבי".

מי שפחות התחבר למתקפה הבוטה על בן גביר היה ראש ישיבת כיסא רחמים בבני ברק ואחד מגדולי פוסקי הדור, הגאון הרב מאיר מאזוז שליט"א. בשיעורו השבועי שמסר אתמול (מוצאי שבת) לרבבות תלמידיו, שיבח הרב את פעילותו של חבר הכנסת איתמר בן גביר: "מברכים את איתמר בן גביר" אמר הרב, "אנא בכוח גדולת ימינך תתיר צרורה. א'נא ב'כוח ג'דולת – ראשי תיבות 'איתמר בן גביר'. והוא לא חת, אמר את דעתו בכנסת לא חת מראש הממשלה.". הרב מזוז המשיך להעריף שבחים על חבר הכנסת בן גביר: "יש לו חסינות אמנם, אבל ח"כ לא אומר את דעתו, הדעת של כל עם ישראל. תשעים ותשע אחוז חושבים כמוהו, על אף שהצביעו בעד השמאל".

https://tovnews.co.il/%d7%9c%d7%90%d7%97%d7%a8-%d7%90%d7%99%d7%a9%d7%95%d7%a8-%d7%9e%d7%a4%d7%a7%d7%93-%d7%9e%d7%97%d7%95%d7%96-%d7%99%d7%a8%d7%95%d7%a9%d7%9c%d7%99%d7%9d-%d7%97%d7%9b-%d7%91%d7%9f-%d7%92%d7%91%d7%99/

יו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר מסר בתגובה: "בפתחו של שבוע חדש, מתרגש לקבל את ברכתו של מרן הגאון הרב מאזוז שליט"א, איש האמת שתמיד אהבתו ודאגתו האמיתית נתונה לעם ישראל. אמשיך בדרכי ובברכתו שמלווה אותי, לא אירא להמשיך במאבקי למען עם ישראל וחיילי צה"ל".

עלייתו של חבר הכנסת בן-גביר להר הבית בימים של מתיחות ביטחונית גררה ביקורת רבה בקרב גורמי שמאל במערכת הפוליטית. לטענתם, עלייתו של חבר הכנסת בן גביר בימים אלה תגרום להגברת המתיחות בשטח. ביקורת רבה הופנתה גם למשטרת ירושלים שהתירה בסופו של דבר לחבר הכנסת בן גביר לעלות להר. ברשימה המשותפת מסרו: "שוב מוכח כי הבעיה העיקרית בירושלים היא המשטרה לא פחות מהפירומן המורשע בן גביר. ממשלת ישראל נושאת באחריות לכל הסלמה שתיווצר בשל הפרובוקציות של הרוקד על הדם". אמנם, בניגוד לתחזיות הקודרות, עלייתו של בן גביר להר הבית עברה בשלום ובשקט ולא נרשמו בעקבותיה כל תקלות.

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום