חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

איך אפשר להמשיך לאכול ולהישאר רזים?

הנטורופת וחוקר שיטות טיפול שמסביר איך לעשות דיאטה נכונה, ומגלה לנו את הסוד שמאפשר לאכול ולהישאר רזים

שתפו :

play-rounded-fill

אבי בצראי הוא נטורופת, רפלקסולוג וחוקר שיטות טיפול טבעיות. בתחילת דבריו, מתייחס בצראי לשאלה האם אפשר גם לאכול וגם להשאר רזים ואומר: "כמובן שאפשר כדי לעשות את זה אז אנחנו צריכים שיהיה לנו ציוד טוב". לדבריו, במקרה הזה מדובר במערכת העיכול, שצריכה לעבוד בצורה טובה ובהרמוניה עם הגוף.

הוא מסביר שלכל אחד יש אחריות ובחירה על איך תראה מערכת העיכול שלו "כל אחד מאיתנו בוחר מה לאכול ומה לאכול. במידה ומישהו מחליט לאכול ג'אנק פוד באופן קבוע זה לא משהו שעוזר למערכת העיכול ולכן היא נפגעת".

https://tovnews.co.il/%d7%91%d7%99%d7%98%d7%97%d7%95%d7%9f-%d7%94%d7%9e%d7%96%d7%95%d7%9f-%d7%a9%d7%9c-%d7%94%d7%97%d7%a7%d7%9c%d7%90%d7%99%d7%9d/

לכן הפתרון הכי טוב כדי לעזור למערכת העיכול זה להתאים את התזונה באופן אישי. בשוק יש שפע של גישות לתפריט לתזונה נכונה, ולכל אחד מתאים גישה אחרת. לדעתו של בצראי, הגישה של הרפואה הסינית היא מאוד מרתקת  "הרפואה הסינית מחלקת את האדם לאלמנטים, ובהתאם לאבחון שהמטפל מבצע ומבין מה קורה במערכת העיכול של המטופל, הוא יודע איזה סוג של מזון לתת לו. בהתאם להשתייכות של מזון לאלמנט מסוים".

אחרי שאדם בוחר בשיטה שמתאימה לו ומאזן את מערכת העיכול, יש אפשרות גדולה יותר לאכול מה שרוצים. "ברגע שהמערכת שלנו מאוזנת ועובדת בצורה טובה אנחנו יכולים לאכול בגדול מה שאנחנו רוצים. זה לא יעשה לנו בעיה כלשהי. מצד שני, שהמערכת שלנו לא מאוזנת ועובדת בצורה לא טובה, זה לא משנה מה נאכל אנחנו נרגיש את זה. בין אם זה כאבים, בחילות, שלשולים ועצירויות וכל מיני מצבים כאלה שאנחנו לא רוצים להגיע אליהם".

https://tovnews.co.il/%d7%9b%d7%a9%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%a6%d7%94%d7%a8-%d7%9b%d7%a9%d7%a8-%d7%90%d7%95-%d7%9c%d7%90-%d7%9b%d7%a9%d7%a8-tov-%d7%a2%d7%95%d7%a9%d7%99%d7%9d-%d7%a1%d7%93%d7%a8/

אמנם יש המון אופציות בשוק לדיאטות ושיטות תזונה כאלה ואחרות, אך לבצראי חשוב להדגיש שבין כל השפע הזה האדם צריך לבחור מה שטוב בשבילו, על ידי אנשי מקצוע שמתמחים בעניין. "כמו שבגוגל אנחנו נרשום משהו ויהיה המון המון תוצאות ולא כולם באמת מדויקות עבורנו, כדאי ללכת פה באמת לאיש מקצוע. בן אדם שהוא מטפל באיזשהי תפיסה שהיא כוללת ומבינה, שיטה מלאה שיודעת גם לאבחן וגם לטפל".

לסיום, בצראי מתייחס לתופעת ההשמנה. "זה הרבה יותר ממחלה, זה מגיפה שמגיעה עם תרבות של שפע. ושל כמה שיותר מתוק כמה שיותר סוכר כמה שיותר מלח". לדבריו, יכול להיות שאנשים מכורים לסוכרים ודברים לא בריאים למרות שהם לא שותים קולה כל יום. "כדי שנוכל לעשות באמת שינוי, אנחנו צריכים להבין שאנחנו לא צריכים להיות מכורים לאף אחד מהדברים האלה. לכן תזונה שהיא טבעית, בהתאם לעונה, היא הרבה יותר מתאימה מאשר ללכת לנסות דברים עם תחליפים כאלה ואחרים שאמורים לתת לנו את הטעם שאנחנו רוצים להשיג שהוא לא הטעם הטבעי".

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות

כתבות נוספות

אולי יעניין אותך...
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום