חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

איפה תוכלו להסתיר את כל הסודות שלכם?

בחדר הכספות השמור ביותר במדינה תוכלו לשמור כל דבר שתרצו. טוב, כמעט כל דבר.

שתפו :

 

דביר אינדיג, מנכ"ל חברת בריסקטון לחדרי כספות פרטיים. אומר כי יש להם 2 מתחמים, מתחם אחד בתל אביב בצומת מעריב, ומתחם שני במרכז כלל בירושלים. אינדיג מסביר כי יש צורך בחדר כספות כיוון שאנשים צריכים שישמרו להם על דברי הערך. לא משנה אם זה תכשיטים, כסף, מסמכים יקרי ערך, צוואות, צ'קים בנקאיים וביטקוין וכו'. כמנכ"ל החברה אין לו שום מושג מה נמצא בכספות. מבחינת ביטוח הוא אומר כי ישנם לקוחות שמבטחים את הכספת ושם הם נותנים הערכה כללית לערך של הדברים, אבל אין ידיעה מה יש שם אלא משהו כללי. הוא מדגיש שככה זה בכל העולם וגם פה.

הוא מספר על התהליך בו הלקוח מגיע לכספת שלו. לאחר זיהוי ביומטרי, שני מפתחות, אחד פרטי שלו ואחד של הקצין ביטחון הראשי. הלקוח מגיא לתא הפרטי שלו, מוציא את התיבה ונכנס לתא פרטי שם הוא יכול לטפל בדבריו במקום לא מצולם.

הוא מדגיש שאין אפשרות אחסון של נשק לא חוקי, כיוון שאצלם יש מגנומטר. הוא אומר בדרך אגב שזה הדבר שיכל למנוע את הפריצה שהייתה אצל המתחרים שלהם לפני ארבעה חודשים. אינדיג אומר כי "נשק ודברים שיכולים להזיק אי אפשר להכניס. זה תא אחסון פרטי של הלקוח, זה שלו ובחזקתו. אנחנו לא יודעים מה יש שם ולא אמורים לדעת. הלקוח מצהיר שהוא לא עושה פעולה לא חוקית. זאת הכספת הפרטית שלו ושם זה נשמר. והם רק שומרים על הכספת הפרטית שלו".

https://tovnews.co.il/%d7%9e%d7%99-%d7%90%d7%a9%d7%9d-%d7%91%d7%9e%d7%97%d7%99%d7%a8%d7%99-%d7%94%d7%93%d7%99%d7%95%d7%a8/

אינדיג מספר שהשירות חדר כספות התחיל לפני 160 שנה, ועם הזמן בעקבות לחץ הלקוחות הבנקים הצטרפו גם הם. אך בשנים האחרונות בעקבות צמצום הבנקים והמעבר לבנקאות אינטרנטית סניפים נסגרים וכך גם חדרי הכספות שלהם. אינדיג מחדד כי כספת בבית היא פתרון רע. "עצם הימצאות הכספת בבית מושכת פורצים. מספיק שעוזרת הבית מספרת או מתקין הכספות מספר".

להבדיל, הוא אומר כי חדר הכספות שלהם מאובטח ברמה האזרחית הגבוהה ביותר. "זה החדר הצף היחיד במזרח התיכון. חדר צף אומר שאינו יושב ברצפה, מחוזק לעמודי התמך של הבניין ועומד באוויר. ולכן גם אם חופרים מתחת זה נמצא בשטח שלהם, ויש פרמטר היקפי שמגן על התיבה. להם אסור לאבד את המפתחות, והם מחולקים לשלושה אנשי צוות שונים וכך ניתן הגנה מקסימלית".

הלקוחות שלהם הם לאו דווקא העשירון העליון, אלא יכולים להיות שרברב, מדביר ועקרת בית. "בסוף מדובר בסכום של פחות מ2000 שקל לשנה ולכן זה לא שירות שמיועד דווקא לאלפיון העליון. וכספת ביתית עולה 10000 וצפונה. וזה לא יעזור לך במידה והפורץ יגיע. זה שירות שמיועד לכל משק בית ממוצע ולעסק שצריך לשמור דברי ערך כמו תכשיטים ושעונים, וחברות תוכנה ששומרות את קוד המקור שלהם".

הוא אומר כי הגיע להיות מנכ"ל חברה כזאת בעקבות הרקע הצבאי שלו ושל חבריו, ובעקבות כך שמשפחתו מתמחה בנדל"ן. "השילוב של חדר כספות הוא שילוב בין נדל"ן לsecurity".

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות

כתבות נוספות

אולי יעניין אותך...
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום