חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

"בישיבות ההסדר ישנם עוד מאות נעם רזים שמוכנים למסור את נפשם על עם ישראל"

הרב חגי לונדין, חברו הטוב של הלוחם נעם רז הי"ד שנפל במהלך הלחימה בג'נין ביום שישי, מספר לנו מה יש לנו ללמוד מנעם ולקחת איתנו הלאה

שתפו :

 

הרב חגי לונדין מספר על חברו הטוב כבר מימי הישיבה והחברותא שלו, לוחם הימ"מ נעם רז הי"ד שנפל בלחימה בג'נין ביום שישי האחרון.

"נועם הוא דמות בסדר גודל תנ"כי", מסביר הרב לונדין. "הוא נקרא נועם, כי היה נעים, ושם משפחתו 'רז' מייצגת את הסוד המיוחד, את הפן הנסתר שהיה בנועם". הרב לונדין ממשיך ומספר "הוא היה ממש כמו דוד המלך 'עדינו העצני' – עדין כל כך בבית המדרש ומצד שני לוחם מהטובים ביותר שהיו לנו. 23 שנה בלחימה לא פגעו במעט בעדינות המיוחדת שלו. שילוב הכוחות אצלו היה נפלא".

כאשר נשאל הרב לונדין מדוע נעם לא עשה לביתו וחיפש להתקדם לתפקידי פיקוד ומטה, הוא מופתע מעצם בשאלה ומסביר בפשטות "מה שהניע את נעם היה טובת עם ישראל, לא עניין אותו שום עניין אישי אחר".

הרב מסביר על מידותיו המיוחדות של נעם: "אף אחד לא יודע מה הוא עשה שם, אפילו המשפחה שלו לא ידעה באיזה פעולות הרואיות הוא לקח חלק. נועם היה אדם שכולו צניעות".

הרב לונדין מסיים את דבריו ואומר שיש עוד מאות בחורים בישיבות ההסדר ובחורות שמוכנים למסור את הנפש למען עם ישראל כפי שנעם מסר.

 

tal
Author: tal

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום