חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

בניגוד לעמדת המשטרה: חמשת המפגינים שוחררו

ביהמ"ש השלום בירושלים דחה את בקשת המשטרה להאריך את מעצרם של חמשת המפגינים נגד העינויים שעובר ניצול הלינץ' במרתפי השב"כ

שתפו :

צילום: נתי שוחט, פלאש 90

שוחררו כל עצורי ההפגנה: ביהמ"ש השלום בירושלים דחה הבוקר (ג') את בקשת המשטרה להאריך את מעצרם של חמשת המפגינים שנעצרו אמש, והורה על שחרורם המיידי. החמישה נעצרו בשעה שהפגינו בגשר המיתרים בירושלים על רקע העינויים שעובר בחקירות שב"כ ניצול הלינץ' סמוך לאריאל. בין העצורים ששוחררו ישנים קטינים ונשים, ומעצרם אמש לווה באלימות קשה – אחד העצורים אף הוכה קשות בעודו אזוק בניידת משטרה.

עו"ד דניאל שמשילשווילי שייצג את העצורים מטעם ארגון חוננו בירך על שחרורם "אני שמח שבית המשפט קיבל את טענותינו, דחה את בקשת המשטרה השערורייתית שמתאימה יותר למשטרים חשוכים, להאריך ב-3 ימים את מעצרם של המפגינים נגד העינויים שבוצעו בניצול הלינץ', והורה על שחרורם של כל 5 העצורים בו במקום.

https://tovnews.co.il/5-%d7%9e%d7%a4%d7%92%d7%99%d7%a0%d7%99%d7%9d-%d7%a0%d7%a2%d7%a6%d7%a8%d7%95-%d7%91%d7%9e%d7%97%d7%90%d7%94-%d7%a0%d7%92%d7%93-%d7%94%d7%a2%d7%99%d7%a0%d7%95%d7%99%d7%99%d7%9d-%d7%a9%d7%91%d7%95%d7%a6/

צר לי על הסבל המיותר שנגרם למפגינים וטוב תעשה המשטרה אם תפיק את הלקח ותפעל באותה הנחישות אל מול הפורעים הערבים שביקשו לפגוע בחבורת נערים תמימים, כאשר עד היום לא התבקשה הארכת מעצר של איש מהתוקפים, אף שניתן לאתר את זהותם בנקל", אמר עו"ד שמשילשווילי.

מאות בני אדם הפגינו אתמול מחוץ לכנסת במחאה על המעצר והחקירות הקשות אותם עובר העצור. בהפגנה השתתפו חברי הכנסת בצלאל סמוטריץ', איתמר בן גביר, אופיר סופר, מיכל וולדיגר, שמחה רוטמן ואבי מעוז. "לעצור באופן מיידי את העינויים בחקירה ולהודיע על העברת החקירה למשטרת ישראל", דרשו המוחים מהשב"כ. כאמור, חמישה מהמפגינים נעצרו וביהמ"ש דחה הבוקר את בקשת המשטרה להאריך את מעצרם. נזכיר כי אמש, נפגש עו"ד עדי קידר מארגון חוננו לראשונה עם ניצול הלינץ' שאירע סמוך לאריאל בשבוע שעבר. עו"ד קידר פגש את העצור במתקן השב"כ בו הוא מוחזק, שמע ממנו את גרסתו לאירוע, את שעובר עליו בחקירות השב"כ וכן פרטים על האירוע הקשה בו הוא נגרר על הריצפה ללא ביגוד.

כזכור, העצור, נשוי, בשנות הארבעים לחייו, ללא עבר פלילי, אב ל-3 ילדים בגילאים 3,5, ו-6, בוגר שרות צבאי בחיל הים, נעצר ביום רביעי האחרון בשעות הצהרים, לאחר שהגיע למשטרת אריאל להגיש תלונה על הלינץ' הקשה שעבר יחד עם עוד קבוצת ילדים בסמוך לגדר העיר אריאל. לתדהמתו הוא נעצר והועבר לחקירת שב"כ תוך שנאסר עליו לפגוש בעו"ד עד היום. בימ"ש השלום באשקלון, האריך את מעצרו עד ליום רביעי הקרוב.

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום