חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

האובססיה נמשכת: חמיו של יהודה דימנטמן הי"ד נעצר במחסום בדרך למקום הרצח

הרב זאב אלק, אביה של אתיה דימנטמן וחמו של יהודה הי"ד, נחסם בדרכו למקום בו נרצח חתנו: "פרס לטרור"

שתפו :

הרב זאב אלק, חמיו של יהודה דימנטמן הי"ד, הגיע לביקור בישיבת חומש. הרב אלק שניסה להגיע ולחזק את רבני ותלמידי הישיבה במקום, נחסם על ידי כוחות צבא במחסום סמוך לעיר המקראית סבסטיה. כוחות צבא שהיו במקום עיכבו אותו, והורו לו לשוב על עקבותיו.

במחסום, זעק הרב אלק מול החיילים על האפליה שנעשית לתלמידי הישיבה "חצי שנה עברה מאז הרצח של יהודה שלנו הי"ד. ניסיתי להגיע לישיבה ולמקום הרצח על מנת לחזק אותם, אך אני מגיע למחסום כאן ולא נותנים לי לעבור כי אני לא מאושר, אבל אני רואה שמכוניות עם לוחות זיהוי ישראליות צהובות עוברות פה חופשי. והשאלה היא באמת מי פה השולט ומי הנשלט. אנחנו מרגישים שמאז הרצח, הסגר סביב הישיבה בחומש מתהדק יותר ויותר, במקום שיתנו להם לחיות וללמוד בשלום כמו שיהודה הי"ד היה רוצה", אמר הרב אלק במחסום.

https://tovnews.co.il/%d7%9e%d7%9e%d7%a9%d7%9c%d7%aa-%d7%99%d7%9e%d7%99%d7%9f-%d7%a2%d7%9c-%d7%9e%d7%9c%d7%90-%d7%9e%d7%94%d7%9c%d7%99%d7%9c%d7%94-%d7%a9%d7%9c%d7%95%d7%a9%d7%94-%d7%a4%d7%99%d7%a0%d7%95%d7%99%d7%99%d7%9d/

הוא הוסיף, כי זהו פרס לרוצחים של חתנו "אנחנו מרגישים שזהו ממש פרס לטרור, שהם יכולים לעבור בחופשיות בעוד תלמידי הישיבה צריכים להיאבק וללמוד בישיבה במקום הזה. המקום הזה הוא שוקק חיים. המקום הזה ההוא המשך הרצף הישראלי באזור, וכל כך חשוב שהתלמידים יחזקו פה את צה"ל וחיילי צה"ל יחזקו אותם, וייתנו להם הגנה וחופשיות. בנוסף לעצירה של הצעדים שנוקטים בהם על מנת להקשות על התלמידים את האחיזה במקום", אמר הרב אלק.

בתחילת השבוע נחסם בדרכו לחומש פעיל ההתיישבות וממקימי גוש אמונים בני קצובר. נזכיר כי מאז הרצח של תלמיד ישיבת חומש יהודה דימנטמן הי"ד, נפרשו מחסומים חדשים, הוגבלה הכניסה לחומש, והוחרמו למעלה מ-5 רכבים אשר עשו דרכם לישיבה, זאת לאור הנחיות חדשות בהם נוקטת מערכת הביטחון במטרה למנוע את ההגעה לחומש ולישיבה במקום ולקראת פינוי הישיבה מהמקום, על פי תשובת שר הביטחון בני גנץ לבג"ץ.

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום