חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

האמת על הארגון עם האש בעיניים להצלה מהתבוללות

בנצי וענת גופשטיין, ראשי ארגון להב"ה, חושפים מה קורה באמת בארגון המפורסם שלהם; מדובר, כך נראה, לפני הכל בארגון חסד ענק

שתפו :

 

בנצי וענת גופשטיין עומדים ביחד בראש הארגון המושמץ ביותר על ידי השמאל בישראל – להב"ה. בראיון הם מספרים על תופעת ההתבוללות במדינה על פעילות הארגון; וגם, מדוע השמאל כל כך שונא אותם ומפחד מהם?

בנצי מסביר שלהב"ה ממש לא מכוונת נגד התבוללות עם ערבים בלבד: "כשיאיר נתניהו יצא עם נורבגית שלחתי מכתב גם לביבי וגם לשרה ואמרתי להם 'אני פה בכדי לעזור לכם'. אני לא יודע  אם זה בגללי או לא אבל בסופו של דבר הוא נפרד ממנה. הלכתי אז לתוכנית בוקר, שלחתי לו מכתב ואתה יודע שאנחנו מדברים גם בנושא הזה של גברים מתבוללים. הבעיה אצל הבנות שזה הופך למעין מלחמה נגדנו. זאת אומרת הם לא מסתכלים רק אם יצאתי עם יהודייה, אלא זה הרבה יותר מזה", אומר גופשטיין.

ענת מוסיפה: "ההתנגדות היא לא רק נגדנו, זה התחיל בנו. יש פה מגמה להפוך את מדינת ישראל למדינת כל אזרחיה ולהילחם ביהדות. אנחנו היינו הראשונים כי הרמנו את הדגל והבנו את המלחמה החשובה על היהדות פה במדינת ישראל, אבל זה רק אנחנו".

https://tovnews.co.il/%d7%96%d7%95-%d7%94%d7%a1%d7%99%d7%91%d7%94-%d7%94%d7%90%d7%9e%d7%99%d7%aa%d7%99%d7%aa-%d7%9c%d7%94%d7%aa%d7%91%d7%95%d7%9c%d7%9c%d7%95%d7%aa/

היא ממשיכה ומסבירה: "התבוללות זו תופעה כלל עולמית. נהוג לחשוב שהתבוללות זו תופעה שקשורה לחוץ לארץ ועכשיו כשהגענו ארצה אז הכל בסדר. אלא שדווקא פה, הקמנו מדינה יהודית לאט לאט פה יש התבוללות ויש לגיטימציה גדולה להתבוללות. יש פה מחיקה של הזהות היהודית והיהדות, יש ניסיון לטשטש את הזהויות, בין יהודי לגוי, בן לבת ורוצים להרוס הכל, על זה אנחנו נלחמים".

בנצי מספר על האבסורד הגדול שיש בישראל: "מדינת ישראל משקיעה המון כספים בהתבוללות בחו"ל וזו מכה קשה. אני גם אומר שאין עתיד ליהודים בחוץ לארץ, תעלו, שמה לא תגיעו לשום דבר ורק תתבוללו. דווקא פה מי שנלחם בהתבוללות זו כבר גזענות. הרי היום בכל תוכנית טלוויזיה כבר מכניסים לך זוג מעורב, למה לא? מביאים לך כתבה על מפקדת טנק שיוצאת עם חבר ערבי ועל הבנות של צביקה פיק שיוצאות עם גוי. זה התבוללות ואנחנו נגד הדברים האלו, אני אומר להם את האמת בפנים. כשאין יהדות אז באמת אהבה היא מעל הכול, אבל כשיש אז אנחנו יודעים שיש דברים שהם מעל האהבה".

"גיור זה מי שרוצה להצטרף לעם ישראל, על בסיס רומנטי אין גיור. אם הם רוצים להתגייר רק על בסיס אהבה זה לא מתקבל", אומרת ענת. בנצי מתקן: "היום בית הדין מקבל את זה. אני אספר לך, בחג שבועות הייתה אצלנו גיורת שהייתה ערבייה פעם. היא רצתה להיות יהודייה, לא נתנו לה ולכן היא קפצה מקומה שלישית וברחה. היא אמרה שלפני הקפיצה היא בירכה 'שהכל נהיה בדברו'- מה שה' רוצה שיקרה יקרה. ככה בכל חג שבועות בכל שנה היא אצלנו".

https://tovnews.co.il/%d7%94%d7%a4%d7%aa%d7%a8%d7%95%d7%9f-%d7%9c%d7%a1%d7%9b%d7%a1%d7%95%d7%9a-%d7%a9%d7%aa%d7%99-%d7%9e%d7%93%d7%99%d7%a0%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%a9%d7%a0%d7%99-%d7%a2%d7%9e%d7%99%d7%9d-%d7%90%d7%95/

הוא מספר על הרדיפה של כוחות הביטחון אחריהם: "המשטרה והשב"כ היעד מספר אחד שלהם הוא אני. אני יכול להתקשר אליהם והם יגידו לאותו אחד שדיבר איתי למה הוא עשה את זה. יותר מזה, ישנן מכינות שמזמינות אותי לשיחה ויום לאחר מכן מקבלות טלפון שיפסיקו להן את התקציבים".

"בחוץ יש לנו תדמית של אנשים קנאים, אבל בפנים מי שמכיר אותנו יודע. הייתה לנו בחורה שהוצאנו אותה מכפר והיא אמרה לנו שהיא חשבה 'מה בנצי גופשטיין, אתם לא אוכלי אדם?' וזה טוב לי שהערבי שלה יפחד ממני אני לא מתבייש בזה וזה טוב לי אבל הבנות זה רק חום אהבה וחסד".

ענת ממשיכה: "אני חושבת שאנחנו באמת ארגון חסד, יום יום פונים אלינו בנות. למשל אישה שבמשך שלושה חודשים מתחננת להיכנס למקלט לנשים מוכות ואומרים לה שאין מקום. מדובר באמא לחמישה ילדים והם אומרים שאין מקום. מי לקח אותה? ארגון להב"ה היא הייתה ברחובות בסכנה גדולה. היא נמצאת כרגע בדירת החירום שלה. יש לנו דירות חירום שאליהן אנחנו מוציאים את הבנות שיוצאות מהכפר".

https://tovnews.co.il/%d7%a2%d7%a0%d7%aa-%d7%92%d7%95%d7%a4%d7%a9%d7%98%d7%99%d7%99%d7%9f-%d7%90%d7%a0%d7%99-%d7%9c%d7%90-%d7%9e%d7%aa%d7%97%d7%a8%d7%98%d7%aa-%d7%a9%d7%94%d7%95%d7%a4%d7%a2%d7%a0%d7%95-%d7%91%d7%aa/

אז איך כל מבצע ההצלה מן הכפר מתרחש? "אישה עם ילדים בקשר אלים ופוגעני רוצה לצאת מהכפר, אם היא תצא ללא עזרה סביר להניח שיחסלו אותה. היא מגיעה לאחת מדירות החירום שלנו ואז אנחנו מטפלים בה בעזרת אנשי המקצוע שלנו, לאט לאט עוזרים לה לעמוד על הרגליים עד שהיא משתקמת ומוצאת מישהו אחר, אנחנו מלווים אותן במשך שנים לאחר היציאה. בדרך לפה דיברתי עם אישה שלפני שבע שנים עזרנו לה לצאת מהכפר ועד היום אנחנו מלווים אותה. הבנות האלו אין להן לאן לחזור, המשפחה לא מקבלת אותן, זה כואב, החברה לא סלחנית כלפיהן. אנחנו מוצאים את עצמנו עכשיו לאחר הרצח של ספיר שהרבה בנות רוצות לצאת".

הוא מספר על היחס העוין והבלתי מוצדק מהרשתות החברתיות: "לח"כ איתמר בן גביר חסמו את הפייסבוק לשלושה ימים רק בגלל שהוא שם תמונה שלי איתו. אני לא מדבר איתך על תמונה מפלילה, סתם תמונה מהחתונה של הבן שלנו. אפילו עוגה עם תמונה ליום נישואים שהבת שלנו הכינה חסמו. גם בטוויטר ובטיקטוק חסמו אותי. אין לי יכולת בכלל להגיב למה שאומרים עלי אבל ה לא מפריע לי בכלל שיגידו מה שרוצים. רק ערוצים בודדים כמו הערוץ שלכם מוכן לשמוע אותנו".

בקשה אחרונה? "אין לנו תרומות, המדינה רוצה לסגור אותנו. השר עומר בר לב בפעם הראשונה שנבחר אמר שהוא רוצה להוציא את ארגון להב"ה מחוץ לחוק. גם גנץ רוצה להוציא אותנו מחוץ לחוק, אז אנחנו צריכים שתיחשפו אלינו, תצטרפו וביחד בע"ה כולנו נעשה טוב".

 

צפו בראיון המרתק

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
6 תגובות
הישן ביותר
החדש ביותר המדורג ביותר
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות
פינחס כהן
פינחס כהן
1 שנה לפני

צדיקים , ארגון של עסקת חבילה בעיניני הצדקה תורם להם כל חודש קורא לכם גם

שמעון
שמעון
1 שנה לפני

בנצי וענת, אשריכם על פעילות! אשרי עמ״י שיש בו כאלו צדיקים.

חיים
חיים
1 שנה לפני

10

איילה
איילה
1 שנה לפני

קשה להגיב על זה לא יודעת אם נכון או לא נכון הכל אפשרי רק שלא יקרה ישראל מדינה דמוקרטית וככה צריכים להמשיך להיות לטוב ולרע רק דמוקרטיה

יהודח
יהודח
1 שנה לפני

חזקו ואימצו,אל תתנו לרעשי רקע של נוולים להפריע

מאן דכר שמיה
מאן דכר שמיה
1 שנה לפני

עלו והצליחו וה' יברך אתכם

כתבות נוספות

אולי יעניין אותך...
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

6
0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום