חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הגיע הזמן: החוק להחמרת ענישה למיידי אבנים ובקבוקי תבערה עבר בטרומית

הצעת החוק קובעת עונש מינימום למחבלים המשליכים אבנים עברה בקריאה טרומית במליאת הכנסת ביוזמת ח"כ קטי שטרית

שתפו :

צילום: נאסר אישטאיה, פלאש 90

החוק להחמרת ענישה למיידי אבנים ובקבוקי תבערה ביוזמת ח"כ קטי שטרית שנוסח בסיוע אגף המחקר של תנועת אם תרצו עבר בקריאה טרומית במליאה, ברוב של 56 בעד ו7 נגד.

https://tovnews.co.il/%d7%90%d7%99%d7%9f-%d7%94%d7%a8%d7%aa%d7%a2%d7%94-%d7%a9%d7%92%d7%a8%d7%94-%d7%a9%d7%9c-%d7%90%d7%99%d7%a8%d7%95%d7%a2%d7%99-%d7%98%d7%a8%d7%95%d7%a8/

יוזמת החוק, ח"כ קטי שטרית אמרה: "דווקא במצב הפוליטי הנוכחי אני שמחה שהצלחתי להעביר את החוק הזה בטרומית ואני מקווה שנמשיך לחוקק אותו בתקופת ממשלת המעבר. יישר כח לתנועת אם תרצו על הסיוע בניסוח החוק החשוב. רק לפני מספר שבועות נפצעו ארבעה בני משפחת סימן טוב מיידוי אבנים בעת שעשו דרכם ליישוב עלי". עוד היא מספרת: "נדהמנו לשמוע על חיילים שנאלצים ללוות פלסטינים לבית הספר כדי למנוע מהם לזרוק אבנים. ולא רק ביהודה ושומרון: שגרת יידוי האבנים הפכה להיות גם חלק מהמציאות של נהגי האוטובוסים בדרך לאילת. הצעת החוק שלי תשים סוף לענישה המקלה ותייצר הרתעה ממשית. בנושא זה אין קואליציה ואופוזיציה, חייבת להיות יד אחת מגובשת כדי להציל חיים", הסבירה שטרית.

מתן פלג יו"ר תנועת אם תרצו מסר: "בשנה האחרונה חלה עלייה חמורה ומדאיגה באירועי הטרור נגד מתיישבים באיו"ש. משמח לראות שהחוק עבר בקריאה טרומית הודות לפעילותה הנחושה של ח"כ קטי שטרית". עוד הוסיף פלג: "כעת יש להמשיך ולדחוף כדי לשמור על רציפות לקראת הכנסת הבאה. רק החמרת ענישה למחבלים בלי קומבינות ובלי עסקאות טיעון תוריד את היקף הטרור הערבי באיו"ש".

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות

כתבות נוספות

אולי יעניין אותך...
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום