חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

לשכת בנט ממשיכה להתפרק: דובר ראש הממשלה מתן סידי פורש מתפקידו

בכך מצטרף סידי לשמרית מאיר וטל גן צבי שפרשו בחודש האחרון מתפקידם בלשכת ראש הממשלה

שתפו :

צילום: אוליבר פיטוסי, פלאש 90

דובר ראש הממשלה, מתן סידי הודיע היום (ב') על עזיבתו. בכך מצטרף סידי לדובר מפלגת ימינה עובד פרל, היועצת המדינית שמרית מאיר, ראש הסגל טל גן צבי והעוזרת האישית של ראש הממשלה נעמי ששון שהודיעו גם הם על עזיבה בחודש האחרון.

סידי (26), משמש מאז הקמת הממשלה כראש מערך התקשורת במשרד רה"מ וכיועץ התקשורת האישי לראש הממשלה. הוא מייעץ לרה"מ מזה כארבע שנים וחצי ושימש כדוברו אף במשרדי הביטחון והחינוך. לאחר מכן שימש כדובר מבקר המדינה ונציב תלונות הציבור, מתניהו אנגלמן. במסגרת תפקידו שימש בשנה האחרונה כדוברו המדיני של ראש הממשלה, ובמקביל היה אמון על ניהול מערך התקשורת של משרד ראש הממשלה וזרועותיו, בהן המוסד, המטה לביטחון לאומי (מל"ל), המועצה הלאומית לכלכלה, מערך הסייבר הלאומי, ארכיון המדינה ועוד.מחליפו בתפקיד יהיה דוברו הפוליטי של ראש הממשלה, יותם בן יצחק.

ראש הממשלה, נפתלי בנט, הודה לסידי על העשייה המשותפת ומסר: "בארבע וחצי השנים האחרונות מתן היה איתי בכל הרגעים, המוצלחים יותר ופחות, מנהל ביד רמה את המערכה התקשורתית ביסודיות, במקצועיות ובכישרון רב. חרף גילו הצעיר, הוא גילה הבנה, בקיאות וידע בנושאים הרבים בהם עסקתי, לצד יכולות יוצאות דופן בניהול אירועים לאומיים ומשברים תקשורתיים מורכבים. מתן הוא אדם ערכי, נאמן ומסור, שעבד באינטנסיביות מסביב לשעון. פירות עשייתו היו לי לנכס יקר, ואני שמח עבורו כי בתום שנים ארוכות של עבודה קשה הוא יוצא כעת להתפתח במגזר הפרטי. אני מאחל לו הצלחה רבה בהמשך הדרך".

דובר ראש הממשלה, מתן סידי: "לפני ארבע שנים קיבלתי מראש הממשלה את הזדמנות חיי, ומאז הייתה לי הזכות להיות לצידו בכל הצמתים, ההצלחות והאתגרים שזימנה לנו הדרך המשותפת. זכיתי להיות לו לעזר ולהיות שותף לעשייה שהוביל עבור הציבור בישראל בעבודה קשה מסביב לשעון, בכל התפקידים בהם כיהן. למדתי ממנו על אהבת העם והארץ, על שליחות ציבורית, ובעיקר – על עמידה בלחצים ומאבק על אמונותיך כשהלב במקום הנכון. כעת, הגיעה העת לפנות לאפיקים ולאתגרים חדשים. אני רוצה להודות לראש הממשלה על הכל ולאחל לו הצלחה רבה בעבודתו המסורה למען הציבור בישראל".

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום