חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הזמר החרדי-דתי שזועם על הדרת נשים במוזיקה

כמו כולנו, גם הוא מודאג מהמצב מהמדינה, והוא גם מסביר בדיוק איפה הבעיה ומה הפתרון; הזמר ישי לפידות בראיון מיוחד

שתפו :

 

הזמר והמפיק ישי לפידות חזר בימים אלו לארץ לאחר שהופיע בקהילות בחו"ל. "בתקופת יום הזיכרון והעצמאות אני נמצא בארץ ומופיע כאן". ישי נשאל כיצד הוא מגדיר את עצמו: "לא שייך. אני מנסה לקחת מכל מגזר את הטוב שבו. השאיפה בחיים היא להיות אדם מושלם, אבל אני עוד רחוק מזה". ישי מספר כי: "אני מנסה לעזור לעוולות, ולדעתי, זה שיש עדיין ציבורים שמנסים להדיר נשים שבוחרות להופיע, ולבוא להופעות שמתאימות להן מבחינה דתית, כלומר, נשים שמופיעות רק לנשים. אז כל עדת הצווחנים שעומדת באותו רגע וצועקת, מבחינתי הם חבורת צבועים, מרושעים, גנבים שגונבים פרנסה ונעשה כל מה שאפשר להילחם בהם".

במסגרת עיסוקיו מנחה לפידות תכניות שמתכתבות עם פוליטיקה. "אני אוהב מאוד אקטואליה ומנחה תכנית ברדיו קול פליי. אני מעורה ומחובר עם קבוצות ואנשים פוליטיים, אבל עוד לא הגיע הזמן לעשות ולעמוד בפרונט". לפידות ממשיך ואומר: "אני חושב שבאופן כללי לעמוד מאחורי הקלעים ולנסות לפעול, לפעמים היכולת היא הרבה יותר גדולה מאשר להיות שר או סגן שר".

https://tovnews.co.il/%d7%a9%d7%95%d7%9d-%d7%93%d7%91%d7%a8-%d7%9c%d7%90-%d7%99%d7%a2%d7%a6%d7%95%d7%a8-%d7%90%d7%95%d7%aa%d7%94-%d7%91%d7%93%d7%a8%d7%9a-%d7%9c%d7%a9%d7%99%d7%a8/

לפידות ממשיך לספר על עשייתו הענפה: "כחלק מהאהבה שלי לעשות כמה שיותר דברים יש לי חלום ישן לשחק. לאחר אודישנים הצלחתי להתקבל לסרט שנקרא 'הום'. בנוסף, הוא מספר, עובד על פרויקטים רבים: "סרט שנקרא 'רשב"י' והסרט 'הסיפור שלא נגמר'. האחרון, בבימויו של הבמאי החרדי יהודה גרובייס". הסרטים בז'אנר קולנוע ישראלי בהם משחקים גברים ונשים, ואינם מיועדים לציבור החרדי בלבד. "הדברים נפתחו", מסביר לפידות, "מה שהיה פעם זה לא מה שקורה היום".

לקראת יום העצמאות, לפידות חושף שהוא מודאג מהמצב במדינה: "אני חושב שמי שרואה את המדינה בחודשים האחרונים, בלי קשר לפוליטיקה ולמי אשם, חושב שאנחנו הולכים לדרך לא טובה. המשילות, התגברות התושבים הלא יהודים בגליל ובנגב ואי הרתעה ביטחונית של ביטחון פנים וחוץ, הוא דבר שגורם לי בתור בן אדם פסימיסט מטבעי, להאמין שאם לא יהיה פה שינוי כוחני והשלטת סדר בכל המגזרים, אנחנו הולכים למקום לא טוב ולכיוון מאוד לא חיובי ולא אופטימי של שלטון יהודי בארץ היהודים. אני מקווה שזה ישתנה ויהיה לנו פה הרבה יותר טוב והרבה יותר יהודי". לפידות נשאל מה הוא מאחל לעצמו והשיב: "שסוף סוף אני אגדל, שתהיה לי שלוות נפש, שאדע לנוח ולהפסיק להיות פריק קונטרול ולהמשיך לעשות מה שאני אוהב".

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום