חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

"היום אני עושה את הדבר שהכי חלמתי לעשות בעולם"

נעמה קדוש, מי שהפכה לגורו להרבה נשים במטבח, מספרת לנו על הרצון להנגיש מתכונים קלים ופשוטים. היא מספרת בגילוי לב על האהבה שלה לבורא עולם והרצון לשתף במסרים ותובנות מעולם היהדות.

שתפו :

באדיבות המשפחה

היא מתגוררת בגליל ביישוב 'מורשת' נשואה לאוהד ואמא לשבעה ילדים. הקטנה מבינהם בת שלושה חודשים. עד לפני מספר שנים נעמה קדוש שימשה כסגנית מנהל בבית הספר. לאחר ארבע שנים היא החליטה לפרוש ולחפש את היעוד שלה. "עזבתי את העבודה וכל הזמן חיפשתי את המשמעות ואת הייחודיות שלי,להבין למה באתי לעולם, מה הקיום שלי ומה המקומות שבהם אני יכולה לתרום. "חיפשתי דרך להיות בחיבור עם אנשים, לעזור לאנשים. התחום הבין אישי משך את נעמה מאז ומתמיד. היא החליטה ללכת ללמוד קאוצ'ינג, אימון -אישי ועסקי. מאוד רציתי לשלב לתוך האימון את העולם היהודי."ללמוד קאוצ'ינג לא הספיק לי חיפשתי שיהיה חיבור ועומק לנשמה, חיפשתי חיבור לתורה שלנו." התחלתי לללמוד להתעמק ולשלב בתוך האימון מקורות מתוך היהדות, מעולם החסידות, הבעל שם טוב,ליקוטי מוה"רן ,תורת האר"י, הרב אשלג ועוד.. אני משתדלת להיות בלמידה כל הזמן. אני רוצה להיות הגרסה המשובחת של עצמי ושהתובנות יעברו הלאה. "היום אני עושה את הדבר שהכי חלמתי לעשות בעולם" מספרת לנו קדוש בהתרגשות.

איך הגעת לעולם הבישול והאפייה?

החיבור לבישול לא היה טבעי מספרת לנו קדוש " לפני שהתחתנתי אפילו חביתה בקושי ידעתי להכין"  לאט,לאט התחלתי לפתח מיומנות ואהבה לעולם הבישול והאפייה. חלק מהמתכונים שאני מעלה הם מבית אבא ואמא והרבה מתכונים הם פיתוח שלי. נעמה התחילה לצלם את המתכונים ברשת והפכה לכוכבת רשת בתחום הבישול והאפייה עם מתכונים קלים שכל אחת יכולה להצליח בהם. בחיוך נעמה אומרת לנו "המטרה שלי היא לא להפוך למאסטר שף בתחום, אלא להראות לכל אחת שהיא יכולה לבשל ולאפות בקלות."

כמעט בכל הסרטונים שלך יש תובנה או סיפור מהעולם היהודי

הבישול והאפייה הם טריגר. לדבריה של קדוש. "הרצון שלי הוא להראות לכל אחת שהיא יכולה להצליח בכל דבר בחיים" גם בתחום הבישול והאפייה. אבל לא רק, אני רוצה שאנשים יפתחו את התודעה, שיבינו שיש עולם יותר גבוה מהעולם החומרי. בסוף כל סרטון שלי אני משתדלת להוסיף תובנה, סיפור חסידי עם מסר לחיים מתוך העולם היהודי. אפשר ללמוד כל כך הרבה תובנות לחיים מהיהדות. "אני רוצה לתת לצופים שלי את הטעם שאני טועמת,את החיבור לבורא עולם".

 בחג השבועות נקרא את מגילת רות, איפה נקודת החיבור שלך איתה ?         

בכל התנ"ך אני מאוד מתחברת לדמות של רות. אישה שלא ידעה את הקב"ה. זה מפעים אותי לראות את הדרך שהיא עשתה, בחיפוש שלה. ברגע שהלב שלה התעורר והנשמה שלה התחילה לפרוח, היא זכתה שיצא ממנה מלך המשיח. זה מראה לנו שהקב"ה מרים ונושא על כפיים כל אדם וכל אישה גם אם הם חוטאים או נופלים. הקב"ה מקבל ואוהב כל אחד והוא נמצא איתו במסע שלו. רות היא דוגמה טובה לזה ואני מאוד מתחברת אליה.

יש כל כך הרבה מחלוקות וחוסר אחדות בעם ישראל, חג מתן תורה הזדמנות מצוינת להניח את הכל בצד ולהתחבר לבסיס שלנו, לדנ"א. את מאמינה שזה אפשרי?

בחג שבועות ניתנה התורה לעם ישראל, במעמד הר סיני עם ישראל היו עם אחד בלב אחד.
אין לי ספק שכאשר כל אדם ידע שהחבר שלו הוא בדיוק כמוהו ויאהב אותו אז נצליח להגיע לאהבה גדולה בנינו לאחדות ולגאולה. לדבריה של נעמה, כל מסע הוא מסע פנימי תודעתי מסע שהנשמה אמורה להתבונן ולהסתכל פנימה. "זה כמו גוף האדם אם אין לו לב הגוף לא יעבוד. על מנת שהגוף יתפקד כמו שצריך כל האבירים צריכים לעבוד." אותו דבר עם ישראל ברגע שהוא יבין שכל פרט הוא מיוחד והוא יחודי והוא אמור לבוא לשרת גוף שלם, נגיע לאחדות מלאה."ואהבה לרעך כמוך" זה לא סיסמה זה קוד רוחני שאנחנו אמורים לפעל על פיו. יום אחד יגיע אומרת לנו נעמה,המחלוקות יזוזו הצידה ונבין שהכוח שלנו הוא באחדותנו. בהתרגשות היא מוסיפה, אני באמת מאחלת לנו, לכל עם ישראל להגיע לאחדות הזאת, לאהבה הזאת ,לאיכות המדהימה הזאת. להיות חלק "אלוק ממעל".

לסיום, נשמח שתשתפי אותנו במתכון וטיפ מנצח לחג

המתכון שאני הכי אוהבת שהולך איתי כבר הרבה זמן, זה המתכון לעוגת גבינה שלי. המתכון נמצא בחוברת המתכונים שהכנו לכם במתנה לכבוד החג. לפעמים נשים חושבות שלהכין עוגת גבינה זה כזה מסובך והעוגה תיפול להן. המתכון שלי הוא פשוט בוחשים את כל המצרכים (אפילו לא צריך מיקסר) ולתנור. הטיפ הכי גדול שאני יכולה לשתף אתכם זה לבוא לחג באהבה. גם אם אתם נוסעים או מתארחים אצל בן משפחה או מישהו שפחות רציתם. תפתחו את הלב שלכם, תהיו באהבת חינם. תזמנו שפע לחיים שלכם מתוך אהבה פנימית והבנה שכולנו אחד, שכולנו הילדים של הקב"ה וכולנו אוהבים לפניו. כשמבינים שזה שלפניך הוא אח שלך אז לא משנה המחלוקות אתה אוהב אותו. שיהיה חג שמח

shimrit
Author: shimrit

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
11 תגובות
הישן ביותר
החדש ביותר המדורג ביותר
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות
יוסוב -נלה
יוסוב -נלה
1 שנה לפני

תבורכי צדיקה אין עליך אלופה

גילה איבגי
גילה איבגי
1 שנה לפני

אין על נעמה קדוש מלכת המטבח צניעות וענווה משכמה ומעלה יישר כח💕👑

אורה גולן
אורה גולן
1 שנה לפני

אשת חייל, מהממת, חולה עלייך, חג שמח

ליז ולדר
ליז ולדר
1 שנה לפני

נעמה יש בך עוצמות ואופתמיות מדהימים את נעימה נותנת אנרגיה טובה אין עלייך וכל התובנות לחיים ממש נכונים אז שיהיה לך חג שמח ומאושר

אביבה בלישה
אביבה בלישה
1 שנה לפני

אלופה, המסרים שלך חודרים תודה וחג שמח❤️❤️🙌🙌🙌

חכמון סופי
חכמון סופי
1 שנה לפני

גדולה מהחיים ממש השראה ומודל לחיקןי אישה מאד אכותית אוהבת

Homme
Homme
1 שנה לפני

0650139221

אסתר מזוז
אסתר מזוז
1 שנה לפני

מדהימה את שהיא מעבירה את החומר הרוחני ואת החומר הגשמי טוב לגוף וטוב לנשמה ברוכה תהיי וחג שמח

דינה מדמון
דינה מדמון
1 שנה לפני

חג שבועות לך למשפחתך.ולכל המשתתפות.

יהודית
יהודית
1 שנה לפני

אין על נעמה מחזקת תובנות לחיים אוהבת לשמוע ולראות אותה ישר כח

נעמי אוהב ציון
נעמי אוהב ציון
1 שנה לפני

אישה צנועה עושה את הכל באהבה ויש הרבה מה ללמוד ממך תודה רבה יקרה

כתבות נוספות

אולי יעניין אותך...
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

11
0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום