חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הכי שנואים בישראל, טרוריסטים, ימניים – ובכל זאת הוא רוצה להתמודד אצלם בפריימריז

דב הלברטל יורה לכל הכיוונים: הוא תוקף את סמוטריץ' ומפלגות ש"ס והציונות הדתית ומבקש שנשדך בינו לבין איילת שקד

שתפו :

play-rounded-fill

דב הלברטל הוא פובליציסט ומשפטן הידוע בסגנון הפרובוקטיבי שלו ובסערות הרבות שהוא עורר בעקבות דברים שהוא אמר.

על רקע הפריימריז המתקרבים בציונות הדתית, מדווח כי מי ששוקל להתמודד בהם הוא לא פחות מדב הלברטל, שמוגדר כאיש חרדי. הלברטל מנסה להסביר את המהלך ואומר שהוא למד במוסדות דתיים לאומים, שירת בצבא, ובסופו של דבר הוא עשה מסלול של איש הציונות הדתית "יש לי רקע מושרש בציונות הדתית. אני באתי משם. עברתי את ספינות הדגל של הציונות הדתית".

בהמשך דבריו,הוא תוקף את סמוטריץ' ואומר: "סמוטריץ גנב את המושג ציונות דתית, והפך אותו לסניף של כהנא, של עוצמה יהודית. סמוטריץ' הורס את הציונות הדתית, זה לא הציונות הדתית של פעם. סמוטריץ' כל החזון שלו נע בין מדינת הלכה להמרה ללהט"בים. זה החזון שלו". גם על מפלגת הציונות הדתית עצמה יש לו ביקורת חריפה "הציונות הדתית של היום היא המפלגה השנואה ביותר במדינת ישראל. הם נראים כאלה טרוריסטים ימניים, מדינת הלכה. זאת התדמית שלהם".

https://tovnews.co.il/23844-2/

אמנם הלברטל שוקל להתמודד במסגרת מפלגה ימנית מובהקת במהלך הבחירות הבאות, אבל במהלך השנים הוא התפרסם דווקא בגלל עמדותיו השמאלניות הרדיקליות. הלברטל מנסה להצביע על הנקודה שבא הפכו דעותיו מכאלה של שמאל לכאלה של ימין ואומר: "מה שהביא אותי לשינוי זה הפרעות במאי בשנה שעברה. אני ימני טרי בסך הכל, אבל עדיין יש לי את הפרספקטיבה הרחבה. אני לא מוכן להגיד שאם אני ימני אז השמאל הוא בוגד".

לדבריו, למרות שהוא היום מחזיק בעמדות ימניות, הוא מסוגל להיות חבר כנסת גם במפלגת שמאל כמו יש עתיד וגם במפלגה ימין כמו עוצמה יהודית "אני הייתי מסוגל להיות ביש עתיד חבר כנסת, ומסוגל להיות בעוצמה יהודית חבר כנסת. למה אני יכול להיות פה ואני יכול להיות שם? אני יכול להזדהות עם כל הספקטרום, מאנשי השמאל ועד אנשי הימין. להיות גוף שמחבר".

על הטענה לפיה הוא יעשה כמעשה בנט, ויקח קולות ימין ויעביר אותם לשמאל הוא אומר: "אתה עושה אותי אופורטוניסט, התשובה היא לא. אדם שיש לו סט ערכים רחב, יכול למצוא את עצמו בכל מקום. לא להסכים על דברים מסוימים אבל לפעול בתחומים אחרים שחשובים לו למען מדינת ישראל. יש לי המון תחומים שאכפת לי מהם. התיישבות, ביטחון, מאבק גאה מול הערבים. קפטיליזם, זכויות אדם, חינוך חינם מגיל 0, תקציבים למערכת הבריאות והורדת הבירוקרטיה".

https://tovnews.co.il/%d7%90%d7%9c-%d7%aa%d7%98%d7%99%d7%a4%d7%95-%d7%9c%d7%a0%d7%95-%d7%a2%d7%9c-%d7%a9%d7%99%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%a7%d7%a8%d7%91%d7%99/

הלברטל מסכים עם ההמלצה לרוץ במפלגת ימינה, שרוצה לשבת עם כל המפלגות בקשת הפוליטית ונראית כמתאימה לדעותיו. הוא מבקש שננסה לשדך בינו לבין אילת שקד, וטוען שהיא כועסת עליו בגלל שהתבטא נגדה בחריפות.

להברטל יש ביקורת חריפה, איך לא, גם על מפלגת ש"ס. הוא חושב שמדובר במפלגה גזענית שפוגעת בציבור הספרדי "לדעתי הם גזענים. הם המפלגה הכי גזענית במדינת ישראל. הם פשע למדינת ישראל. הם מנציחים את הנחיתות כמו אבישי בן חיים. דרעי וכל מיני טיפוסים נאלחים מהסוג הזה, למרות שיש להם זכויות, לוקחים את הספרדים ומנציחים את הנחיתות שלהם במפלגה שמאלנית ששונאת אשכנזים. אין מקום למדינה כזאת במדינת ישראל".

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
2 תגובות
הישן ביותר
החדש ביותר המדורג ביותר
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות
משה רוזנפלד
משה רוזנפלד
1 שנה לפני

יותר טוב לכולם ולעצמו שישב בבית…….הצליח לעצבן את כולם

מאור
מאור
1 שנה לפני

הלברטל מחפש צומי זה כל הסיפור.לא להאכיל את הטרול בבקשה.

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

2
0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום