חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הלילה: ירי לעבר מתפללים בקבר יוסף, 3 פצועים במצב קל

בין הפצועים בפיגוע: מח"ט שומרון רועי צוויג שסירב להתפנות לקבלת טיפול רפואי עד לפינוי מלא של המתפללים מהציון

שתפו :

צילום: נאסר אישתיה, פלאש 90

במהלך כניסה של אלפי מתפללים לקבר יוסף בשכם, פתחו מחבלים באש לעבר המתפללים. כתוצאה מהירי נפצעו אנשים באורח קל, בינהם מח"ט שומרון אל"מ רועי צוויג. לאחר הירי פינו כוחות צה"ל את כל המתפללים מהציון מחשש שהמחבלים יפתחו באש פעם נוספת. בתגובה לפיגוע שיבח ראש מועצה אזורית שומרון יוסי דגן את אל"מ רועי צוויג ואמר: "מח"ט שומרון אל"מ רועי צוויג, סירב לטפל בפציעתו ואפילו לבדוק אותה, לפני שסיים את פינוי כלל המתפללים בצורה בטוחה. הוא גיבור אמיתי, ואני מצדיע לו בשם כל עם ישראל".

עוד הוסיף דגן בנוגע לפיגוע הלילה: "אל מול הגבורה,הזו של חיילי צה"ל ומפקדיו אנחנו רואים את השפלות והפחדנות של הברברים מהרשות הפלסטינית, שיורים מתפללים שלווים בקבר יוסף, זמן קצר לאחר ששברו ושרפו את המקום הקדוש. הפיגועים האלו מתאפשרים משום שהממשלה לא נותנת לצהל לחזור,לקבר יוסף, כפי שמוסרי וכפי שנדרש. חוסר הנוכחות של צה"ל במקום הקדוש הזה, היא הסיבה שבגללה ה'רשות הפלסטינית' הרצחנית מרימה ראש ומרשה לעצמה לירות ביהודים בשעת תפילתם. יש לי חדשות למי שחושב שיבריחו את עם הנצח ברובים וטרור, אנחנו לא נוותר על האחיזה בקבר יוסף, אנחנו נמשיך להגיע לקברו של יוסף הצדיק. לא נוותר על האחיזה במקום, אנחנו מחזקים את חיילי צה"ל, עם ישראל ינצח את הטרור".

יו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר מסר בתגובה: "אירוע כזה צריך להסתיים עם עשרה מחבלים הרוגים. הפגנת חולשה, פגיעה במשילות ובהרתעה במשך תקופה ארוכה מול האויב מגבירה את הטרור ורק מענה נחוש חזק ובלתי מתפשר יביא לשקט. הטרור לא אמור להרתיע אותנו, אלא להפך לחזק אותנו להתאחד מולו ולהילחם על זכותנו להגיע לכל מקום בארץ ישראל, ארץ אבותנו. מאחל רפואה שלמה למח"ט שומרון אל"מ רועי צוויג ולחיילים הפצועים".

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות

כתבות נוספות

אולי יעניין אותך...
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום