חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

המאבק מחריף – מחר לא יתקיימו לימודים במערכת החינוך

לאחר מספר ימי מחאה בהן החלו הלימודים בשעה 10:00 החליטה יפה בן דוד לעלות שלב במאבק ולבטל את כל יום הלימודים מחר

שתפו :

צילום: תומר ניוברג, פלאש 90

לאחר שלא הגיעו להבנות עם משרד האוצר, ארגון הסתדרות המורים הכריז על שביתה כללית מחר בכל רחבי הארץ – בגני הילדים, בבתי הספר היסודיים ובאולפנים. מזכ"לית הסתדרות המורים, יפה בן דויד אמרה בנוגע למשא ומתן שהתרחש בימים האחרונים: "בקשותינו להצעה קונקרטית – נדחות שוב ושוב על ידי האוצר". כמו כן, הלימודים במוסדות החינוך המיוחד יתקיימו כסדרם.

בן דויד המשיכה ופנתה במסר אישי לליברמן: "אנחנו מנהלים כבר חצי שנה מו"מ עם פקידי האוצר אבל טרם קיבלנו אפילו הצעה קונקרטית אחת. אני קוראת שוב לשר האוצר, אביגדור ליברמן, להגיע באופן אישי ולשבת עם שרת החינוך, מנכ"לית המשרד, הממונה על השכר ואיתי – כבר מחר".

בהסתדרות המורים אומרים כי נציגיהם מוכנים לשבת שעות ארוכות למשא ומתן ומקווים כי ביום רביעי שר האוצר ינחה את פקידי האוצר להגיע עם הצעות קונקרטיות לתוספות שכר לכל עובדי ההוראה בשירות המדינה.

בן דויד סיכמה את דבריה במסר נחוש "זאת שעת חירום לאומית וסכנה מוחשית לעתיד מדינת ישראל. רק הסכם שכר ימנע את הנטישה שמובילה לקריסת מערכת החינוך".

שני הצדדים מסכימים על נקודות המפתח להסכם הבא שהיא תוספות שכר גדולות למורים הצעירים ותוספות פחותות למורים הוותיקים. למעשה, כבר יש הסכמות בין הצדדים וניתן יהיה לחתום על הסכם מהר יחסית. זאת לצד נתינת אפשרות למנהלי בתי הספר לתיגמול מורים טובים על עמידה ביעדים ועל הישגים משמעותיים. ניתן יהיה אפילו לעסוק בנושא החופשות, במיוחד בשלושת ימי אסרו חג, דבר שעשוי לסמן הישג גדול למשרד האוצר.

מי שלא קיבלו את השביתה העתידה מחר בעין יפה הם הנהגת ההורים הארצית, מהם נמסר: "אנו דורשים מהסתדרות המורים לעצור לאלתר את השביתה מחר שתפגע קשות בילדים ובהורים. אנו תומכים בדרישות המורים להעלות את שכרם, אבל ממש לא מובן מדוע הם פועלים להשבתות פראיות בעיצומו של מו"מ שאף עומד להתקדם. הנהגת ההורים הארצית קוראת למשרד החינוך לפעול מיידית להוצאת צווי מניעה נגד הסתדרות המורים ולעצור את השביתה הפראית המתוכננת למחר".

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום