חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

"הממשלה הזו היא הקמפיין הכי טוב שהיה לימין"

ליברמן מתעלל בחרדים, סער ואלקין פעלו מתוך נקמה אישית בנתניהו ובנט איבד את הראש; ח"כ קרעי מדבר על הכל

שתפו :

 

ח"כ ד"ר שלמה קרעי עשה את הדוקטורט שלו בהנדסת תעשייה וניהול, והוא גם רואה חשבון. קרעי ידוע כפרלמנטר חרוץ ויסודי, שזוכה להערכה מכל סיעות הבית. זה לא מונע גילויי גזענות שצצים כלפיו מדי פעם. כך למשל עיתונאית "הארץ" טלי חרותי-סובר כתבה עליו "בדקתי, עד כמה שזה יישמע מופרך ולא הגיוני, ח"כ שלמה קרעי הוא דוקטור אמיתי".

הוא נשאל על יוקר המחייה ועליית המחירים במלאות שנה לממשלה: "תמיד אפשר לומר שיש דברים שהם לא בשליטתנו. יש דברים שקורים בעולם שבאמת יכולים להשפיע אבל מה שהממשלה הזו עושה זה לא רק שהיא לא מתמודדת עם יוקר המחייה ומנסה לעשות טוב בעניין הזה, אלא להפך. היא מתדלקת עוד יותר את יוקר המחייה. ברגע שאתה מעלה מיסים, ולא משנה מה הסיבות המוצדקות שיכולות להיות, אתה מתחיל לתדלק עליות מחירים בסופר. בעלי הסופר מייקרים את כל היתר כי אם פה אפשר אז למה לא לייקר וזה מביא לגל של עליות מחירים. כאשר אתה לא מתמודד נכון עם בעיית דיור במדינת ישראל, אתה גורם באופן ישיר לעליות מחירים כאשר אתה לא ממשיך תוכניות שהיו ולא משדרג ומשפר אותן אלא עומד כחסר אונים מול הבעיה. במקום שהממשלה תגיד יש אינפלציה וסחרור של עליות מחירים בואו נוריד מיסים". לטענה כי הורידו את מס הבלו השיב: "מה הורידו, בחצי שקל עלובים?. היום מחירי הדלק הגבוהים מזה עשור והכל עולה". בנוסף נשאל קרעי על עשרות האוניות שממתינות לפריקה בנמל חיפה והשיב: "לא רק שהם לא מתמודדים ומטפלים אלא הם מתדלקים בעצמם. כששרת התחבורה עסוקה כל היום במטוסים ומטוסות, רכבים ורכבות במקום לטפל במה שצריך ולהשתמש בנמלים הפרטיים שהקמנו והם שמישים".

https://tovnews.co.il/%d7%94%d7%9e%d7%9e%d7%a9%d7%9c%d7%94-%d7%90%d7%97%d7%a8%d7%90%d7%99%d7%aa-%d7%9c%d7%96%d7%99%d7%a0%d7%95%d7%a7-%d7%91%d7%9e%d7%97%d7%99%d7%a8%d7%99-%d7%94%d7%93%d7%99%d7%95%d7%a8/

טענת שחלק מהדברים הם לקויות שבעולם ולא ייחודי לישראל. "אבל עדיין אם אנחנו מפחיתים מיסים במדינת ישראל כמו שהבטיחו אתה יכול לגרום לאזן את עליות המחירים. אבל כשאתה בא ולא רק לא מפחית אלא מעלה מיסים אתה משתמש בצעד הקל ביותר- בוא נעלה את הריבית בשוק", אומר קרעי. על הטענה כי עליית הריבית היא מגמה עולמית, משיב קרעי: "אין שום בעיה. אבל להעלות את הריבית במקביל לסחרור המחירים ולזה שמשפחות לא גומרות את החודש ולגרום להם לשלם עוד מאות שקלים במשכנתא, זו הבעיה". לדבריו: "בנק ישראל הוא זרוע ביצועית של הממשלה, הוא מקיים התייעצויות ואם ראש הממשלה והשרים יעמדו על הרגליים האחוריות ויגידו -בשום פנים ואופן אתם לא מעלים ריבית עכשיו, אנחנו נוריד מיסים תנו לנו צעדי ייעול".

על השאלה מהו הגורם המרכזי ליוקר המחייה בשנה האחרונה ענה קרעי: "יש לנו את הגז הזול בעולם. אנחנו מייצרים ומייצאים גז. אפשר להתגבר על זה בצעדים וחשיבה נכונה, אבל הממשלה צריכה הרבה מאוד כסף לשלם לכל מיני הבטחות שוחדיות שלטוניות. לשלם לעבאס, זועבי וטיבי תמורת כל הצבעה לשלם עוד מאות מיליונים ומיליארדים". על הטענה שמשלמים לערבים במקום לשלם לחרדים בממשלה אחרת עונה: "זה דמגוגי. אם תיקח את כל מה שהחרדים קיבלו באופן עודף על פני אזרחים אחרים, אם בכלל, בכל ממשלות נתניהו והליכוד זה לא מגיע לחודש אחד של שוחד שהממשלה הזו משלמת". קרעי ממשיך וטוען כי "ליברמן שם לו למטרה להתעלל בחרדים באופן קיצוני. לא נותן לאימהות לצאת לעבוד עם מגוון תירוצים, קיצץ להם בשעות תמרוץ וטיפוח. מצד אחד הוא אומר תלמדו לימודי ליבה ומצד שני לא תקבלו תקציב".

https://tovnews.co.il/%d7%90%d7%a9%d7%aa-%d7%94%d7%91%d7%a8%d7%96%d7%9c-%d7%a9%d7%9c-%d7%94%d7%9c%d7%99%d7%9b%d7%95%d7%93-%d7%9e%d7%93%d7%91%d7%a8%d7%aa-%d7%a2%d7%9c-%d7%9e%d7%94-%d7%a9%d7%90%d7%a3-%d7%90%d7%97%d7%93/

קרעי נשאל האם לדעתו יוקר המחייה יהווה פקטור מרכזי לדעת הקהל על הממשלה הנוכחית שגם כך סובלת מבעיות אחרות, ואמר: "כל זהב שהם נוגעים בו נהפך לאבן. בביטחון הם כשלו, במאבק מול איראן הם נכשלים ולא מגייסים את העולם במאבק נגדה, בכלכלה זה זוועת עולם אנשים לא יודעים מה לעשות הכל מתייקר". קרעי התבקש להצביע על צעדים למיתון יוקר המחייה שהליכוד יעשה אם ירכיב את הממשלה הבאה: "בצעדים שלנו בכלל יש את המאבק במערכת המשפט. תמיד ניסינו לשמור על כבודה של מערכת המשפט. רק בשנים האחרונות מערכת המשפט הפכה להיות פוסלת חוקי יסוד ויועמ"שים שמסכלים מדיניות של ממשלה. זו מערכת תקשורת ומשפט שיש בממשלה הזו ולכן הם שותקים". לדבריו גם ניתן לראות את התנועה לאיכות השלטון ששתקה שנה שלמה והתעוררה כאשר סילמן "אמרה אולי משהו לגבי אורבך".

ח"כ קרעי נשאל מהי דעתו על מפלגת ימינה: "אני חושב שזה כמו ילד שלא משנה כמה תחנך אותו, ברגע שהוא נכנס לחדר מלא ממתקים ומשחקים הוא מאבד את כל החינוך שלו. כשבנט הבין שהוא יכול לכהן כראש ממשלה הוא איבד את הראש. בכלל לא יודע אם הוא היה ימין לפני כן, אבל לפחות ניסה להראות". לגבי אלקין וסער מסביר קרעי: "שם קרה דבר אחר. זו שנאה ונקמה אישית בנתניהו. הוא ראש ממשלה ותיק שצבר הרבה כעסים מאלו שלא קיבלו את מה שרצו ממנו. סער ואלקין היו הראשונים שמוכרים את מדינת ישראל כדי לנקום בנתניהו. הם רצו להראות לו אתה תשב באופוזיציה ואנחנו נדיח אותך ואת שלטון הימין. עכשיו הם הגיעו לקצה והבינו שתכף הם מתרסקים לכן הם מחשבים מסלול מחדש". על השאלה האם הממשלה הגיעה לסיום דרכה השיב קרעי: "בוודאי. ממשלה שאין לה רוב בכנסת אז תקציב לא יכול לעבור, ולדעתי הרבה לפני מועד התקציב היא תגיע לסוף ימיה. לוקח להם קצת יותר זמן כי בנט רוצה לשבת עוד קצת על הכיסא". הוא ממשיך וטוען כי: "אנחנו פועלים כדי שכנס הקיץ לא יסתיים כשהממשלה הזו תישאר כמו שהיא".

https://tovnews.co.il/%d7%94%d7%a7%d7%95%d7%90%d7%9c%d7%99%d7%a6%d7%99%d7%94-%d7%9e%d7%aa%d7%a4%d7%95%d7%a8%d7%a8%d7%aa-%d7%97%d7%9b-%d7%a2%d7%99%d7%93%d7%99%d7%aa-%d7%a1%d7%99%d7%9c%d7%9e%d7%9f-%d7%9e%d7%90%d7%99%d7%99/

קרעי נשאל על מיקומו במפלגה בהנחה שאת הממשלה הבאה ירכיב הליכוד: "לתחושתי אני משרת נכונה ונאמנה את בוחרי הליכוד. רואים אותי בוועדות, במליאה ובשטח ואני מאמין שאגיע למקום טוב ברשימה". קרעי מספר על המטרה שבעקבותיה הגיע למפלגת הליכוד: "הגעתי לליכוד עם דגל כלכלי-חברתי עם נושא הבנקים והמשכנתאות. מאז שנכנסתי ראיתי שיש בתוך התמונה הרבה מה לעבוד אבל המסגרת מאוד מעוותת". והוא מרחיב: "כשיש לך בג"ץ שלא מאפשר לך לחוקק חוקים, הוא פוסל ומחליט ולא משנה שהעם בחר את נבחריו והם אלו שצריכים להתוות מדיניות".

על מנת להגיע בחזרה לשלטון אתם צריכים עריקים. אתה יכול לסמן מישהו? "אנחנו לא מחפשים עריקים, הם מחפשים כיסא מפלט. יש כמה, למשל ניר אורבך". בהמשך אומר קרעי: "אני מעדיף בחירות, לעשות סדר מחדש ולתת לציבור לחלק את הקלפים מחדש בקלפי. האופוזיציה שלנו מקבלת בסקרים 60 מנדטים. זה אומר שכל מי שבחר ימינה כבר עברו למחנה הלאומי. לדעתי הם לא יעברו את אחוז החסימה כי אתה לא יכול לסמוך על מי שבגד בך פעם אחת". הוא מציין כי: "מה שסער ובעיקר בנט עשו לדמוקרטיה הישראלית זה מחקו וסירסו את האמון הבסיסי של האדם ההולך מאחורי הפרגוד ושם פתק למפלגה שתקדם את הערכים שהוא מאמין בהם. הדבר הזה נהרס כליל ולכן אנשים יצביעו למפלגות יותר ותיקות וגדולות שלא יגנבו שלטון בנזיד עדשים. הממשלה הזו היא הקמפיין הכי טוב שהיה לימין היא האירה בזרקור על כל מה שאנחנו צריכים לתקן ולעשות", מסכם קרעי.

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
1 תגובה
הישן ביותר
החדש ביותר המדורג ביותר
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות
מארק שור
מארק שור
1 שנה לפני

 מיליוני ערבים לא יתנו לנהל ישראל כמדינה יהודית.
למזלנו כל ערבים מקומיים זכאים לבחור ממשלה ברמאללה.
*
כיום ממערב לירדן יש לערבים נשיא, ממשלה, תקציב,
תעודות זהות, משטרה, בתי משפט, ערים ללא יהודי אחד,
נוכחות באו"ם וכו'..
זאת אומרת יש להם מדינה, מינוס צבא ויהודים.
לערבים אין זכות לבחור לעצמם את אזרחות הנוחה.
אין שום הבדל בין ערבים בירושלים, חברון, חיפה, שכם, נצרת, עזה או רמלה.
הם כולם זכאים לאזרחות מדינתם ובירתה – רמאללה.
*
לכל אחד ואחת מ-6.5 מיליון ערבים פלסטינים –
מגיעה אזרחות מדינתם החדשה. זו זכות ולא עונש.
*
הפרדת שני העמים על בסיס האזרחות זה שלב הכרחי
לשחרור ארצנו גם ביהודה ושומרון.
הפרדה מן הערבים תבוצע בשלושה שלבים:
אזרחות אחידה לכל ערבים פלסטינים >
> ניתוק כלכלי > העברה לערים ללא יהודים עקב חוסר פרנסה בישראל.
*
לאחר משאל עם על הפרדת היהודים מן הערבים
על בסיס שתי אזרחויות שונות,
כל ערבים מקומיים ישלמו מס הכנסה, מס בריאות ומס ביטוח לאומי – ברמאללה.
אף אחד לא יגורש מביתו, אך ל-2 מיליון ערבים תשתנה כתובת
כדי לדרוש את הבטחת הכנסה, ביטוח בריאות, דמי אבטלה,
קצבאות, משכורות למורים וכו'.
הכתובת תהיה ברמאללה.
*
עדיף להעסיק בישראל רק ערבים עם תעודות של רשות הערבית.
בהדרגה כל ערבים מקומיים ייקלטו ברמאללה, שכם, ג'נין, קלקיליה,
טולכרם, חברון, יריחו, אבו-דיס, בית-לחם, עזה וכו'.
*
אין צורך בחילופי שטחים.
בהעדר פרנסה בישראל – הערבים יסתלקו בעצמם.
*
רוב היהודים נגד מדינה משותפת עם הערבים.
הקואליציה שתגשים רצון העם תקבל יותר מ-80 מנדטים.

כתבות נוספות

אולי יעניין אותך...
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

1
0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום