חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

המצווה ה614

ציונות אמיתית איננה נמדדת בדיבורים אלא במעשים - כשפשוט קמים ועושים

שתפו :

כידוע אנו מצווים על יישוב ארץ ישראל, המצווה הזו איננה חדשה וברוך ה' בשנים האחרונות היא נכנסה יותר ויותר למודעות הישראלית והדיבורים על פינויים חס ושלום של יישובים אינם נלחשים אלא רק על ידי קומץ של מפלגות שמאל קיצוניות. ואם כך ישאל השואל מה הבעיה?

אך התשובה היא פשוטה המצווה ה614 שיש בתורה היא לא לחכות לזה שאנשים אחרים ילכו ויעשו אלא לעשות בעצמך.ציונות אמיתית איננה נמדדת בדיבורים אלא במעשים – כשפשוט קמים ועושים.במה דברים אמורים? העובדה הזו שהיום אין באמת חשש לפינוי של ישובים ברוך השם הכל זו תוצאה של המצווה ה614 שיש בתורה שהאבות שלנו, חלוצי ההתיישבות (ולא מדובר פה על לפני שישים שנה אלא גם על ה20 שנה האחרונות) לא קמו בבוקר קראו עיתונים וצייצו בטוויטר כל מיני ציוצים אלא קמו ועזבו את מה שיש להם והלכו לקיים את יישוב ארץ ישראל בעצמם ובגופם בלי הנחות.

https://tovnews.co.il/%d7%90%d7%99%d7%9a-%d7%9e%d7%99%d7%a6%d7%91-%d7%90%d7%aa-%d7%a2%d7%a6%d7%9e%d7%95-%d7%91%d7%a6%d7%9c%d7%90%d7%9c-%d7%a1%d7%9e%d7%95%d7%98%d7%a8%d7%99%d7%a5-%d7%9b%d7%9e%d7%a0%d7%94%d7%99%d7%92/

 

רק בזכותם, בזכות זה שהם לא ויתרו לעצמם אנחנו היום ברוך ה' חיים בביטחון פוליטי ביהודה ושומרון, ובמיוחד בימים אלו, שיש ממשלה שהקו שלה הוא קו שנוגד התיישבות איך אפשר לצפות מממשלה בה יש וטו לצד השמאלי לקדם את יהודה ושומרון? איך ממשלה שנשענת על התנועה האיסלאמית יכולה לקדם את יהודה ושומרון?

חברים יקרים בימים אלו על כל אחד ואחת מאיתנו מוטלת המצווה ה614 שיש בתורה והיא לא לחכות לאחרים אלא לקחת את המושכות בעצמינו לזכות במצווה האדירה הזו של יישוב ארץ ישראל. וזו חברים המצווה ה614 שיש בתורה.

תנועת נחלה להתיישבות איננה חדשה אבל היא יוצאת בפרויקט חדש של הקמת יישובים חדשים ביהודה ושומרון או במילים אחרות הזדמנות למצוות יישוב ארץ ישראל באמת, לא להגיע לגרעין קיים אלא לבנות בעצמך ולמצב את העתיד של ההתיישבות כל אחד מאיתנו מחויב לסייע ולהשתתף ולקבוע בעשר אצבעותיו את העתיד של יהודה ושומרון. בשבת הקרובה נדבר בסניפים, בערים וביישובים על מצוות יישוב הארץ ונקרא לכולם להצטרף אלינו למבצע ההתיישבות.

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
3 תגובות
הישן ביותר
החדש ביותר המדורג ביותר
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות
❤️❤️❤️❤️❤️❤️
❤️❤️❤️❤️❤️❤️
1 שנה לפני

כל כך נכון!!!!!!!

מיכאל
מיכאל
1 שנה לפני

דברים חזקים ונכונים.
יישר כוח!

מייקל
מייקל
1 שנה לפני

כל כך נכון!!!!!

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

3
0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום