חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מחבל אנס חיילת; זו הטקטיקה של השב"ס לשאיבת מידע מודיעיני

על הקשר בין מינויו של עבריין-מין בצמרת המשטרה לסרסור בחיילות בבתי הכלא. ומה אנו חייבים לשאול את עצמנו?

שתפו :

play-rounded-fill

הסקופ המזעזע של לירן לוי בידיעות אחרונות על עבירות המין החמורות שנעשו בחיילת סוהרת בגיבוי קציני מודיעין, מותח קו ישיר, מטריד מאד, לפרשיית מינויו של עבריין המין לכאורה רוני ריטמן, על ידי המפכ"ל לשעבר רוני אלשיך, לתפקיד בכיר במשטרה. אמנם השב"ס והמשטרה אינם אותו גוף, אבל הם חלק מאותה פירמידה ארגונית של רשויות אכיפת החוק. המינוי של אלשיך עצמו, יש להזכיר, היה בעקבות ניקוי האורוות שנעשה במשטרה, בשל שרשרת של פרשיות מין, שהכריחו למנות מפכ"ל מחוץ לשורותיה.

אין ספק שצריך לפטר את כל הקצינים המעורבים בפרשה, אך מה שמטריד באמת הוא מה שמסתתר בין השורות של הכתבה של לירן לוי. הוא מצטט שם את מכתבה של קטי פרי נציבת שירות בתי הסוהר לשר לביטחון פנים, המסבירה שהסיבה שהיה צריך לפטר את  אחד מהקצינים שהיו מעורבים בפרשת הסוהרות, היא משום הוא חשף בכלי תקשורת את הטקטיקה שבאמצעותה השתמש שב"ס בחיילות. קראתם נכון: מדובר בטקטיקה יזומה ומודעת של שירות בתי הסוהר, לעשות שימוש בחיילות סוהרות לשאוב מידע מודיעיני באמצעות פיתוי ומשכב של חיילות עם מחבלים.

https://tovnews.co.il/%d7%aa%d7%99%d7%a7%d7%99%d7%9d-%d7%91%d7%90%d7%a4%d7%9c%d7%94-%d7%94%d7%90%d7%9d-%d7%aa%d7%99%d7%a7%d7%99-%d7%a0%d7%aa%d7%a0%d7%99%d7%94%d7%95-%d7%94%d7%9d-%d7%99%d7%a6%d7%99%d7%a8%d7%94-%d7%a4%d7%95/

אבל להזדעזע זה לא מספיק. יש נקודה אחת שאנחנו חייבים לשאול את עצמנו השכם והערב: מה לעזאזל עושות שם חיילות צה"ל בשירות חובה? איזה צורך מבצעי הדבר הזה משרת בדיוק? והתשובה היא שזה לא משרת שום צורך מבצעי. אין בזה שום היגיון. זה בסך הכל מביא סיפוק לפנטזיות חולניות של אנשים פרוגרסיביים שמקדמים את פקודת השילוב הראוי, לפיה נשים יכולות לעשות כל מה שגברים יכולים לעשות בצבא כולל לשהות במחיצתן של מחבלים".

 

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות

כתבות נוספות

אולי יעניין אותך...
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום