חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ח"כ מאי גולן תובעת את עו"ד כנרת בראשי: "חבל שהגענו למקום הזה"

לאחר שבראשי טענתה כי ח"כ גולן שוכרת את שירותיו של איש השמאל עמנואל רוזן, החליטה גולן להגיש כנגדה תביעת דיבה

שתפו :

צילום: אירה לייב אברמס, פלאש 90

לאחר קרב ציוצים בטוויטר,הודיעה ח"כ מאי גולן (הליכוד) כי בכוונתה להגיש תביעת דיבה כנגד עו"ד כנרת בראשי. העימות בין השתיים החל בשעות הבוקר כשבראשי טענה בעמוד הטוויטר שלה כי ח"כ מאי גולן שוכרת את שירותיו של העיתונאי עמנואל רוזן: "בוקר טוב יקירתי, חברת הכנסת מאי גולן.למה את שוכרת את שירותיו של עמנואל רוזן האיש שקורא להפגנות נגד הליכוד? איך זה מתכתב לך עם הקריאות שלך לממשלה בראשות נתניהו"?

ח"כ גולן הכחישה אתה דבריה של בראשי ואמרה: "הייתי מצפה ממך בתור עורכת דין ותיקה לבדוק את העובדות לפני שאת רצה לצייץ ולקושש לייקים. ברכות על הצטרפותך למחנה הפייק ניוז". בהמשך להתכתבות בין השתיים, הוציאה גולן הבהרה מסודרת ודחתה מכל וכל את טענותיה של בראשי: "הבהרה בנוגע לפייק ניוז: א. עמנואל רוזן מעולם לא הועסק אצלי.ב. אם היה לי זמן הייתי תובעת גם דיבה. ג. חבל שדמגוגיה ולייקים מוכרים ערכים".

https://tovnews.co.il/%d7%90%d7%a9%d7%aa-%d7%94%d7%91%d7%a8%d7%96%d7%9c-%d7%a9%d7%9c-%d7%94%d7%9c%d7%99%d7%9b%d7%95%d7%93-%d7%9e%d7%93%d7%91%d7%a8%d7%aa-%d7%a2%d7%9c-%d7%9e%d7%94-%d7%a9%d7%90%d7%a3-%d7%90%d7%97%d7%93/

לאחר מספר שעות, הודיעה גולן כי החליטה לשנות את דעתה ובסופו של דבר להגיש כנגד בראשי תביעת דיבה "לאור הכנפיים שהשקר הזה הצמיח". בשורת הציוצים שהעלתה גולן לעמוד הטוויטר שלה היא הסבירה את החלטתה וכתבה: "לכל מאן דבעי, מכיוון שהזמן שלי יקר חשבתי לחסוך את השטות הזו מעצמי, אבל לאור הכנפיים שהשקר הצמיח החלטתי להגיש תביעת דיבה כנגד עו״ד כנרת בראשי הטוענת כי שכרתי את שירותיו של עמנואל רוזן – דבר שמעולם לא קרה.את עמנואל הכרתי בזמן כהונתי כיו"ר שדולת הידידות עם טייוואן, שם סייעתי לו לשחרר אזרח ישראלי (ליאור בן יוסף) שהיה עצור בתנאים מזעזעים והיה על סף מוות – וזאת כי עמנואל ייצג את המשפחה. שיהיה ברור, מצווה כזו הייתי עושה שוב ושוב עם כל אחד ואחת! יש לי חברים ומכרים בשמאל, כמו לכל ח"כ בפוליטיקה הישראלית ולמען רווחתם של אזרחי ישראל אני איעזר גם בהם – אבל על אידאולוגית הימין שלי אף אחד ואף אחת לא יכול לערער!

המעשה של כנרת מביש ומעציב אותי מאוד ואני רואה שאין מנוס מתביעה בבית המשפט שאליו גם עמנואל רוזן וגם ‏ה"מדליפה" לכאורה של כנרת יוזמנו כעדים. בנוסף, אחשוף את כלל המסרונים ביני לבין כנרת שכנאה חושבת שמותר לה (אשת השמאל הקיצוני לשעבר) לומר לי או לכל פוליטיקאי אחר עם מי להתיידד ובמי להיעזר למען אזרחי ישראל, ובכלל למען לייקים ושיתופים. חבל שהגענו למקום הזה, אבל כנראה שאין מנוס".

 

 

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
5 תגובות
הישן ביותר
החדש ביותר המדורג ביותר
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות
סימה ג
סימה ג
1 שנה לפני

מאי גולן … להסדיר הענין בשיחה אישית עם עו"ד כנרת בראשי …. לא בתביעה שישמח את השמאל ….. ולא לירות בנגמש .

צפוני
צפוני
1 שנה לפני

השתגעתם? שתי אהובות רוב העם הישראלי? אולי תקראו את תגובות הציבור ותלחצו מיד ידיים? שתיכם צריכות לשרת כשרות בממשלת ישראל העתידית, ולכן, אל תתאבדו.

גיא
גיא
11 חודשים לפני
הגב ל  צפוני

חחח אהובות

אזרחית מודאגת
אזרחית מודאגת
1 שנה לפני

ח"כ גולן, תביעת דיבה מסוג זה היא פגיעה בתוך המחנה.
אם לא ברור לך, את פועלת הישר לידי השמאל.
אפשר היה לברר הכל בשיחה ולסגור את הסיפור למען מטרה משותפת, שגדולה מענייני ההיעלבויות.
התנהגות של ילדה בכיתה א'.
לא יאומן לאן הגענו.

אלי
אלי
7 חודשים לפני

כנרת בראשי היא אישה מכוערת תרתי משמע,שופרית עלובה של הנוכל מבלפור,בא לי להקיא כשאני רואה ושומע אותה.

כתבות נוספות

אולי יעניין אותך...
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

5
0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום