חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ח"כ שמחה רוטמן פונה בכוח על ידי מאבטחים מאולם ה'פרסה'

יושב ראש הכנסת, מיקי לוי הורה לפנות את חברי הכנסת רוטמן וסטרוק בעקבות עימותים עם ח"כ אורבך

שתפו :

לאחר מעצרם באישון ליל של תלמידי ישיבת חומש, אשר שניים בהם היו בפיגוע בו נרצח יהודה דימנטמן הי"ד, התפתח עימות באולם ה'פרסה', אולם אחורי למליאת הכנסת בו נחים חברי הכנסת ובדרך כלל משמש כמקום למפגש חברי. העימות בין חברי כנסת מהציונות הדתית לח"כ ניר אורבך מימינה הוביל לכך שיושב ראש הכנסת, לוי, הורה לפנות אותם מהאולם על אף שאין בסמכותו לעשות את זה.

במהלך הוצאת חברי הכנסת מהאולם, דחף לוי את רוטמן אשר צעק לעברו חוצפה. בנוסף, מאבטח נפצע ונזקק לטיפול רפואי בעקבות העימות והניסיון להוציא את רוטמן מן האולם.

חברת הכנסת סטרוק אשר הורחקה גם היא במהלך העימות התייחסה לנושא "הממשלה הזו מתעללת באנשי חומש.. נבצר מבינתי איך בנט, אורבך וכלפון לא עוצרים את ההתעללות הזו, וממשיכים להצביע כאילו כלום".

בלשכתו של רוטמן מסרו כי "יו"ר הכנסת הורה הלילה במהלך לא חוקי ובחוסר סמכות לפנות בכוח עם סדרנים את חבר הכנסת שמחה רוטמן מה'פרסה' – מקום שנועד לשיחות ומנוחה של חברי הכנסת. יו"ר הכנסת הורה לארבעה סדרנים לתקוף את חה"כ רוטמן למרות שהוא לא השתתף באופן קולני בוויכוח בנושא המעצרים הלילה בחומש ולמרות שאין ליו"ר הכנסת סמכות לפנות ח"כים ממשכן הכנסת".

ח"כ רוטמן אמר כי "תפקיד יו"ר הכנסת זה תפקיד ממלכתי. בניגוד למיקי לוי מעולם לא התקרבתי לאיש באופן מאיים. מיקי לוי ניגש לריב איתי בלי סיבה. מפלגת יש עתיד החליטה לעשות דה-לגיטימציה למפלגת הציונות הדתית ולמחנה הלאומי כולו. הבריונות בה נקט חה"כ מיקי לוי היא חלק מאותה מתקפה מתואמת.. כאשר דיברתי בפרסה לא דיברתי על הפנסיה התקציבית שלי אלא על המעצרים הלא חוקיים שמשטרת ישראל בשליחות הממשלה הרעה הזו בצעה הלילה בחומש. מיקי לוי לא סותם לי את הפה. מיקי לוי מנסה לסתום את הפה לציבור אותו אני מייצג ולזה לא אסכים".

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות

כתבות נוספות

אולי יעניין אותך...
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום