חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יאיר גולן: "בנימין נתניהו הוא מחלה ממארת"

אחרי ההשוואה לשואה וה"תתי אדם" למתיישבי חומש: עוד התבטאות אומללה מבית היוצר של יאיר גולן

שתפו :

צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

מי שהיה סגן הרמטכ"ל של מדינת ישראל ממשיך עם ההתבטאויות האומללות שלו. בראיון שנתן לנחמה דואק טען גולן כי "בנימין נתניהו הוא מחלה ממארת". בתגובה, בליכוד גינו בחריפות את הדברים ואמרו: "דברי ההסתה החמורים של יאיר גולן נגד ראש הממשלה לשעבר נתניהו ראויים לכל גינוי, מכל קצוות הקשת הפוליטית. גולן שביזה את זכר השואה בערב יום השואה, בעודו לובש מדים, כשהשווה בין מדינת ישראל לבין השלטון הנאצי, הוא האחרון שיכול להטיף מוסר לליכוד ולעומד בראשו. אנו דורשים מבנט ומלפיד לגנות בקול ברור את ההסתה הפרועה של גולן".

גם ח"כ אבי מעוז גינה את דבריו של גולן ואמר: "כל הפוסל במומו פוסל. לצערי עלי לקבוע, לאחר מספר התבטאויות אומללות מהסוג הזה, כי סגן השרה הוא אשר חולה במחלת שנאה ממארת לכל מה שריח יהדות, לאומיות ואהבת ישראל נושב ממנו"

https://tovnews.co.il/%d7%9c%d7%9e%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%94%d7%9e%d7%a6%d7%91-%d7%94%d7%92%d7%a8%d7%95%d7%a2-%d7%a9%d7%9c-%d7%94%d7%a7%d7%95%d7%90%d7%9c%d7%99%d7%a6%d7%99%d7%94-%d7%9e%d7%95%d7%a1%d7%99-%d7%a8%d7%96-%d7%a9/

הדברים של גולן מתווספים לשורה ארוכה של התבטאויות אומללות שהיו לו בעבר. הזכורה ביותר הייתה לפני מספר שנים. בטקס בערב יום השואה הוא טען כי: "אם יש משהו שמפחיד אותי בזיכרון השואה, הוא זיהוי תהליכים מעוררי חלחלה שהתרחשו באירופה בכלל ובגרמניה בפרט, אז לפני 70, 80 ו-90 שנה ומציאת עדות להם כאן בקרבנו כיום".

עוד התבטאות קשה של גולן הייתה לפני מספר חודשים. בראיון לערוץ הכנסת הוא טען בין היתר כי מתנחלי חומש הם 'תתי אדם' ואמר: "אלו לא אנשים, אלה תתי אדם, אנשים בזויים, קלקולו של העם היהודי. אסור לתת להם שום גיבוי, צריך להוריד אותם בכוח מהמקום הזה ולהחזיר את החוק והסדר למרחב. ההשתוללות הלאומנית-קיצונית הזאת תביא אלינו אסון, אלה אנשים שרוצים לספח לתוכנו מילוני פלסטינים".

הדברים של גולן נגד מתיישבי חומש גררו ביקורת רבה במערכת הפוליטית. כך למשל, גינה ראש הממשלה בנט את הדברים ואמר: "דבריו של יאיר גולן על המתיישבים בחומש מזעזעים, מכלילים וגובלים בעלילת דם. ההתיישבות ביהודה ושומרון היא החלוציות של ימינו".

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום