חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ילד מיוחד? טוויסט בעלילה

כשנולדה בתה הבכורה, לירון גור שטייגמן החליטה שהיא הופכת למאמנת אימהות ויזמה את #זמןאמא, לאחר כמה שנים, המיזם קיבל תפנית מעניינת

שתפו :

 

לירון גור שטייגמן, מתארת את מה שעוברת כמעט כל אמא טרייה בתחילת האימהות שלה, תינוק תובעני, צורח, והאמא לא תמיד זוכרת את עצמה. כאשר היא גילתה שזה לא רק הסיפור האישי שלה, אלא של עוד נשים רבות, ושמה שיוצר את ההבדל, זה זמן לעצמה. היא הצליחה לסחוף אחריה נשים רבות, ויצרה קהילה גדולה סביבה. לאחר שלוש שנים, נולד בנה עומר (9.5) והמציאות החדשה טרפה את הקלפים. לבנה עומר התגלה תסמונת נדירה, תסמונת שבאמצעותה נחשפה להורות אחרת. לדבריה, "בזכותו, העסק שלי השתדרג משמעותית כי הבנתי שלא אוכל להיות גם איתו וגם עם העסק בו בזמן".

בעקבות המפגש שלה, גור שטייגמן החליטה לתת כוח לאימהות שמתמודדות אף הן עם ילדים בעלי צרכים מיוחדים. היא מספרת על הקשיים אותם חוות אימהות לילדים בעלי צרכים מיוחדים, ואומרת להן שעליהן לבחור בחיים. כי דווקא הבחירה בחיים תוביל את ההחלמה או איכות החיים לילד. במהלך הראיון היא משיאה עצות הנותנות הרבה כוח להמשיך במשימת ההורות המאתגרת שמי כמוה מכירה מקרוב. אחת מהעצות היא שהאבחון לא משנה את הילד, הוא רק נותן שם. בעצם האיבחון הוא נותן התחלה של תהליך טיפולי חיובי בילד. יש להתמודדות שלנו שם והיא זאת שמאפשרת לנו לטפל בו בצורה המיטיבה ביותר. היא מזמינה את כל הנשים להצטרף לקבוצה שלהן ב#זמןאמא, ולצפות בראיון החשוב והמעניין!

 

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
2 תגובות
הישן ביותר
החדש ביותר המדורג ביותר
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות
מתאמנת ותיקה
מתאמנת ותיקה
1 שנה לפני

לירון מדהימה אני מכירה אותה אישית, כל הכבוד!!!

***
***
1 שנה לפני

מדהים לעשות מהלימון לימונדה

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

2
0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום