חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

כפייה חילונית יש בכל מקום, אבל לגיא פינס מפריע דווקא קמפיין לשמירת נידה

הרשת כולה סוערת על קמפיין שמירת טהרת המשפחה של רותי לבייב, מפורסמות רבות השתתפו בו, אך ב"גיא פינס" מתרגשים מכך שהוא ממומן

שתפו :

כפייה חילונית גיא פינס
צילום: תומר ניוברג, פלאש 90

אתמול בערב (ג') נערכה כתבה ב"ערב טוב עם גיא פינס" על הגילוי הנורא והאיום שנשים מפורסמות ומשפיעניות רשת כמו שי מיקה, יעל בר זוהר, מירי כהן ומיכל אנסקי פרסמו קמפיין המעודד שמירת נידה, שומו שמיים. בסיום התוכנית, פינס שואל "מה היה קורה במקרה ההפוך, נניח שעמותה חילונית הייתה פונה בשם ערכיה לנשים חרדיות ומציעה להם תשלום בשביל לקדם הליכה לסרט בקולנוע בשישי שזה בילוי די כיף או לאכול צ'יזבורגר, האם יש דתיים שהיו מסכימים לעשות כזה קמפיין? ואיזה צעקה הייתה קמה נגד אותה עמותה?".

אז זהו שפינס מיתמם, העולם כיום מוצף כולו בפרסומות. לכל מקום שלא תפנה, יש תוכן ממומן שמישהו שילם כדי שתצרוך, תקנה, תאמין ובעיקר שייכנס לך לראש. לפעמים זהו תוכן לא מזיק, קנייה מחברת בגדים כזאת או אחרת, או קנייה בסופר מסוים שהגי'נגל שלו היה קליט מספיק שיתנגן לך בראש.

https://tovnews.co.il/%d7%90%d7%9c-%d7%aa%d7%a4%d7%97%d7%93%d7%95-%d7%9e%d7%94%d7%98%d7%a8%d7%95%d7%a8-%d7%94%d7%9c%d7%94%d7%98%d7%91%d7%99/

גם עולם משפיעניות האינסטגרם לא חף מפרסום. הוא אולי לא מוגדר כמו בטלוויזיה או בשלטי החוצות, אבל ה"סטורי" של כל משפיענית היום הוא עמוד פרסום לכל דבר ועניין. הוא יכיל גם תוכן אישי, אך בבחירה לצרוך משפיענית רשת את בוחרת לצרוך את חייה וגם את הבחירות הפרסומיות שהיא בוחרת לפרסם. נכון, היא מקבלת תשלום על הדברים, אבל זכותה המלאה לבחור את מי או את מה לפרסם.

האחריות על צריכת התוכן היא קודם כל על האדם הפשוט בבית. בשונה משלט חוצות ענק של בחורה לבושה בצורה מינימלית או פרסומות בטלוויזיה של אלברט אסכולה ואסי עזר זוג הביצה, את הסטורי באינסטגרם את יכולה לחסום או פשוט להפסיק לעקוב אחרי המשפיענית. יש לך את הכוח "להצביע ברגליים".

אלא שלציבור הדתי בישראל אין יכולת להצביע ברגליים, רובם המוחלט של הקמפיינים במדינת ישראל "ממומנים" בידי "עמותות חילוניות". מפרסומת לבושם ועד פרסומת לחברת ביטוח. הערכים אותם מוכרים לנו נוגדים את סט הערכים שלנו. נכון, לא משכנעים אותנו לאכול צ'יזבורגר, אבל צניעות? משפחה יהודית? כשרות? אפילו לתלות שלט של אמא+אבא=משפחה, אסרו עלינו לפרסם. אז גיא, אם תוכל בבקשה קצת לפתוח את העיניים בזמן שאנחנו סוגרים כדי שנוכל לעבור, זה יהיה נהדר.

 

 

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

המכללה לחיים1
עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
7 תגובות
הישן ביותר
החדש ביותר המדורג ביותר
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות
יוסי
יוסי
1 שנה לפני

מילים כדורבנות

שלי
שלי
1 שנה לפני

אני לא בעד תקופת נידה שכוללת גם שבעה ימים אחר כך כי זה לא טבעי . מתרחקים כשרוצים להתקרב, מתקרבים כשרוצים להתרחק… לא ממש מגביר את התשוקה לדעתי . רק עושה הרבה יותר גרוע ואת בני הזוג יותר עצבניים.
קשה לבעל להתאפק כשהוא ממש צריך , וגם הוא לא יכול לעשות שום דבר בעצמו … מה שעוד יותר טיפשי.
קשה מאוד לאישה כשהיא בוכה ובעלה לא יכול ללטף אותה או לחבק אותה , והיא תשמור את הטינה בתת המודע להרבה שנים.
טוב ליחסים זה לא ממש עושה לדעתי

ננה
ננה
1 שנה לפני

לא מפריע פרסומת להסרת שיער מהמפשעות, תחתוני מחזור, תחתוני ביצים וכל דבר אינטימי אחר – זו פתיחות נאורות חופשיות. לפרסם כל דבר אחר בתדלום זה מעולה. רק בבקשה שום דבר שקשור ליהדות חלילה זה מוקצה מחמת המיאוס. יש מקומות שהיו קוראים לזה אנטישמיות

מינימי
מינימי
1 שנה לפני

עיתונאית (?) מיתממת.
כשאת רואה פרסומת את יודעת שזאת פרסומת, ויש לך מנגנונים לקבל החלטה ראציונאלית.
כשכל מיני נשים, מפורסתמות, מספרות לך סיפורי טבילה וכמה החיים שלהן שודרגו, בלי שכתוב בצד שזהו מוצר פרסומי, המגננות שלך יורדות…ואת חשופה למשהו שלא היית מכניסה לחייך בשום צורה אחרת.
כמובן שאין גם דרך לבדוק אם זה אמיתי או בובימייסעס.
זה ההבדל גברת קפאח.

יצחק
יצחק
1 שנה לפני

משום מה נראה שאתם סוגרים את הראש ולא רק את העיניים

פינס (אולי משפחה של גיא)
פינס (אולי משפחה של גיא)
1 שנה לפני

הכפיה החילונית מציצה מכל פינה, נוסע באוטובוס ושומע דיבורים גסים וניבולי פה מכל כיוון מה שלא מקובל במחנינו. ועוד ועוד דוגמאות

זאב
זאב
1 שנה לפני

תגידו אין לכם שום בושה!!? גם על הערכים שאתם מתיימירים להחזיק בהם אתם לא שומרים?
מדובר בקמפיין שקר ממומן שמטעה את הציבור כאילו התוכן הזה של שמירת נידה הוא עניין אישי פרסונלי של אותן ידועניות ולא תמורת תשלום. זו נוכלות, רמאות, שקר ועל זה אתם מגוננים? על זה שזה נחשף והאמת יצאה לאור אתם מתבכיינים ומוחים?
אין דרכים הגונות להעביר את התכנים והמסרים שלכם? בושה לחרדית שממינה את זה (האל שהיא מאמינה בו גם רואה את זה). ובושה לאותן ידועניות שיצאו מטומטמות רודפות בצע שקרניות.

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

7
0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום