חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

לאחר אישור מפקד מחוז ירושלים: ח"כ בן גביר עלה היום להר הבית

למרות איומי חמאס והרשימה המשותפת חבר הכנסת בן גביר עלה הבוקר להר הבית; לא נרשמו אירועים חריגים

שתפו :

לאחר דיון נוסף שהתקיים היום לפנות בוקר, החליטה משטרת ירושלים לאפשר את עלייתו של חבר הכנסת בן גביר להר הבית. יו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר עלה הבוקר להר הבית תחת אבטחה גדולה של שוטרי יס"מ. בן גביר תיאם את ביקורו בהר הבית עם קצין הכנסת, ולאחר דיונים ממושכים אישרה המשטרה את ביקורו בהר. בן גביר נכנס בליווי כוחות מתוגברים במהלך כל זמן ביקורו בתוך הר הבית ולמרות החשש מפני הסלמה, לא נרשם אירוע חריג.

אחרי הודעת משטרת ירושלים אתמול הוציאו ברשימה המשותפת הודעה בזו הלשון:" שוב מוכח כי הבעיה העיקרית בירושלים היא המשטרה לא פחות מהפירומן המורשע בן גביר. ממשלת ישראל נושאת באחריות לכל הסלמה שתיווצר בשל הפרובוקציות של בן גביר הרוקד על הדם. הוא והמשטרה הציתו את העימות במאי האחרון וכנראה הם התמכרו לאש שתפגע בכולם".

https://tovnews.co.il/%d7%93%d7%90%d7%a2%d7%a9-%d7%91%d7%99%d7%a9%d7%a8%d7%90%d7%9c-%d7%a4%d7%a0%d7%98%d7%96%d7%99%d7%94-%d7%a2%d7%a8%d7%91%d7%99%d7%aa-%d7%90%d7%95-%d7%9e%d7%a6%d7%99%d7%90%d7%95%d7%aa-%d7%9e%d7%90%d7%99/

גם חמאס הצטרף לגינויים ואיים: "לאור האישור של ישראל לח"כ בן גביר לפלוש למסגד אל-אקצא המבורך. אנחנו מזהירים את בן גביר מלהתקרב למסגד. אנחנו מטילים על הכיבוש הציוני את ההשלכות והתוצאות לצעד המסוכן הזה".

חבר הכנסת בן גביר מסר: "התקפלות מול הטרור מביאה רק טרור. הפיגועים בבאר שבע ובחדרה קרו עוד לפני שעליתי להר הבית. אני דורש ממשלת ישראל אל תיכנעו. אני לא חושש מאיומי החמאס ולא נכנע לטרור". ח"כ בן גביר הוסיף "לאורך כל הלילה דובר חמאס ואנשי חמאס איימו עליי שאני על הכוונת כדי שלא אעלה להר הבית, אני לא מבין למה לא מחסלים את דובר החמאס בסיכול ממוקד, הוא מחבל כמו יתר המחבלים ועם מחבלים לא מדברים בכניעה וחולשה כמו תוספת באנשי וואקף מחבלים וצמצום הגעת יהודים להר, צריך להפסיק זאת כי כניעה וחולשה מזמינים טרור".

לדבריו: "עליתי הבוקר להר הבית להתפלל ולהעביר מסר: אסור לנו להתקפל ולהיכנע בפני איומי המחבלים שרוצים לרצוח את כולנו. זו הארץ שלנו. הר הבית הוא המקום החשוב והקדוש ביותר לעם ישראל ולא נוותר עליו לעולם".

 

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
1 תגובה
הישן ביותר
החדש ביותר המדורג ביותר
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות
אסתר
אסתר
1 שנה לפני

חברים ברגע שבן גביר עלה להר הבית הבנתי שהוא כמו כל הפוליטיקאים ….מסיבה אחת פשוטה הוא לא עלה בחיים להר הבית מבחינה הלכתית אבל בשביל לקושש עוד כמה קולות אז יאללה נעלה אני מקווה שהוא לא ינסה לנסוע בשבת לפוטין במקום …הכבוד הוייי כמה שמשלמים עלו…ריבית דריבית

כתבות נוספות

אולי יעניין אותך...
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

1
0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום