חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

להיות דולה מבוקשת מבלי ללדת

יש לה רזומה עשיר של ליווי נשים וזוגות בתהליכים של הריון ולידה, אבל היא בעצמה רווקה ומעולם לא ילדה. אשרית פרלמוטר, בראיון אמיץ

שתפו :

play-rounded-fill

 

אשרית פרלמוטר, היא דולה ובעלת א-מחיה- הבית שמרכז בתוכו את כל מה שקשור לילודה. כשהיא נשאלת איך מתייחסים אליה הלקוחות, כשהם מגלים שהיא בעצמה עדיין לא ילדה, היא לגמרי לא מתרגשת  "האמת היא שלגמרי לא חשבתי שזה יהיה משמעותי. אני זוכרת שכשהחלטתי לעבור לתחום באופן רשמי, וממי שמלווה לידות, התחלתי ללמוד להיות דולה מוסמכת, כל אחת מהמשתתפות בקורס סיפרה על הלידות שלה ואז פתאום קלטתי את העניין הזה ואז פתאום אני שמה לב שגם הזוגות שואלים אותי , למשל, כמה ילדים יש לי. עד שיום אחד ישבתי עם עצמי ואמרתי- למה זה צריך להיות אישו? עד עכשיו עשיתי את זה וזה היה מצוין. ומאז- בכל פעם ששאלו אותי, אני עונה בטבעיות- עדיין אין לי ילדים משלי אבל אני סבתא להמון נכדים".

https://tovnews.co.il/%d7%93%d7%95%d7%95%d7%a7%d7%90-%d7%91%d7%92%d7%9c%d7%9c-%d7%a9%d7%94%d7%99%d7%90-%d7%93%d7%95%d7%a1%d7%99%d7%aa-%d7%90%d7%99%d7%9f-%d7%93%d7%91%d7%a8-%d7%a9%d7%94%d7%99%d7%90-%d7%9c%d7%90-%d7%aa/

באופן מפתיע, מאז זה כבר לא אישו "אני מגיעה בלי טראומות ובלי עכבות, נטו לעבוד וזה יתרון גדול לשלי. אני באה עם המון ידע, ניסיון ומקצועיות והתמודדתי עם הרבה מצבים בחדרי לידה, ראיתי הרבה מהלכים של אנשי צוות".

יש לך ברשתות הרבה תמונות עם תינוקות. אין לך רגע של צביטה בלב? תחושה של החמצה?

"תמיד הרגע הזה מרגש ותמיד התלתל הראשון שמבצבץ, הבכי הראשון, זה עושה לי את זה ותמיד יש חשק…"

פרלמוטר מספרת כי מהרגע שנכנסה לתחום, ידעתי שתגיע גם לתחום של הריפוי האישי "ומתוך המסע שאני עוברת ועברתי, אני יודעת כמה לפן הרגשי יש חלק משמעותי וחשוב לי לתת לזה תשומת לב מיוחדת ואני מתכוונת לתת לזה מענה בבית שהוא המרכז לפוריות, לאתגרי הפוריות, ההריון והלידה".

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות

כתבות נוספות

אולי יעניין אותך...
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום