חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מהו NFT וכיצד הוא מפיץ בעולם את סיפורו של העם היהודי?

פרויקט חדש יקרב יהודים המתרחקים מהיהדות ויילחם באנטישמיות ברשתות החברתיות באמצעות סיפורו של הספורט היהודי

שתפו :

 

פרויקט יהודי גדול וחשוב עומד לעלות לרשת – פרויקט המוזיאון היהודי שעומד להיות זמין בפורמט NFT. מוזיאון הספורט שבכפר המכביה עומד מאחורי הפרויקט יחד עם ערן רשף, מנכ"ל חברת "סייטיר". רשף משתף: "מאחורי הרעיון עומדת העובדה שמכבי כמו הרבה אירגונים יהודים אחרים נתקלים בשתי בעיות: הדור היהודי הצעיר מתרחק מהיהדות – הם היו רוצים לקרב אותם ולמשוך אותם. הבעיה השנייה היא עלייה באנטישמיות ברשתות החברתיות. הדרך להתמודד עם הבעיות האלו היא ע"י סיפורו של הספורט היהודי. אנחנו מאמינים שע"י שיתוף ברשתות החברתיות עם הטכנולוגיה שלנו אפשר לתקן, לקרב ולעזור".

רשף מסביר מה הוא NFT: "זה פריט אספנות בפורמט דיגיטלי. הרעיון הוא שאתה הבעלים של אותו חפץ דיגיטלי. אפשר למכור ולהציג אותו. מתקיים בו מסחר מאוד גדול, קונים במאות מיליוני דולרים בכל חודש. NFT מחליפים הרבה ידיים וזה תחום חדש לגמרי". רשף מוסיף ומסביר: "כשמורידים מהאינטרנט לא צריך לשלם לאף אחד שום דבר. אבל, אם רוצים להיות בעלים של מהדורה מוגבלת של ציור, צריך לקנות אותו מהאומן. במקרה שלנו לוקחים את פרטי האספנות שנמצאים במוזיאון של מכבי. הפריטים הם אוצרות של העם היהודי ובגלל שאף אחד לא ימכור אותם, אנחנו מנפיקים מהם 11 עותקים. ואם רוצים להיות הבעלים של אחד מהם קונים אותם ועוזרים למכבי להפיץ את סיפורו של העם היהודי בעולם".

https://tovnews.co.il/%d7%9e2000-%d7%a9%d7%a7%d7%9c-%d7%9c200-%d7%a9%d7%a7%d7%9c-%d7%91%d7%97%d7%95%d7%93%d7%a9-%d7%9c%d7%9e%d7%a9%d7%a4%d7%97%d7%94-%d7%99%d7%a9%d7%a8%d7%90%d7%9c%d7%99%d7%aa-%d7%9e%d7%9e%d7%95%d7%a6/

רשף מציג תמונות שהועברו לפורמט NFT ומסביר: "הפריטים נמצאים פיזית במוזיאון והם יועברו לפורמט דיגיטלי. ההפצה שלהם מתבצעת ע"י פגישות עם אנשים שמתעניינים גם בהיבט הספורט וגם בהיבט היהודי והם אלו שרוכשים את זה. בהמשך אנחנו מתכננים גם להשתמש במערכת הבינה המלאכותית שתאפשר לנו להגיע לקהלים מאוד רחבים ע"י עבודה מול מובילי דעה", אומר רשף. "בנוסף, NFT מהווים כרטיס כניסה לקהילה שאנחנו עומדים להקים בשיתוף מכבי שתעסוק בספורט, תממן ספורטאים, ותזמין אותם קיימים להעביר הרצאות . זו דרך לחוות את הספורט היהודי באופן נוסף", מסכם רשף. לטענה האם הפרויקט יכול להשיג את מטרתו ההפוכה ולעורר אנטישמיות ברחבי הרשת הוא משיב: "לדעתי הספורט בונה גשר מול אנשים. ומראה שיהודים הם גם אתלטים מלבד מה שאנשים נוהגים לחשוב. הם דמויות מופת".

"את הפרויקט התחלנו משתי סדרות", מספר רשף. "הראשונה היא על מועדונים ראשונים והשנייה היא על המכבייה הראשונה. התוכנית היא להנפיק עוד כמה סדרות ולהגיע עד ימנו, כדי לצרף גם דברים עדכניים לתוך הפרויקט. בפרויקט עצמו אמור להיות סדר גודל של 10,000 פריטים.

הפרויקט יושק בחודש יולי הקרוב, במקביל לתחילת המכבייה.

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
1 תגובה
הישן ביותר
החדש ביותר המדורג ביותר
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות
יהודה
יהודה
1 שנה לפני

מעניין מאד

כתבות נוספות

אולי יעניין אותך...
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

1
0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום