חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מה לצבא קנדה ולשטחי יהודה ושומרון?

עו"ד יותם אייל, מנכ"ל הפורום המשפטי למען ארץ ארץ ישראל, מספר על המעורבות של צבא קנדה בהשתלטות הערבית ברחבי יהודה ושומרון

שתפו :

play-rounded-fill

חיילים של צבא קנדה מסתובבים במדים מלאים בשטחי יהודה ושומרון ומגוננים על פורעים ערבים שמשתלטים על שטחים תחת עינו הפתוחה של צה"ל ובאישור (ספק אם חוקי) של משרד הביטחון. על התופעה ההזויה ומדאיגה הזאת מדבר עו"ד יותם אייל, מנכ"ל הפורום המשפטי למען ארץ ישראל.

"יהודה ושומרון לא תחת ריבונות ישראלית". אומר עו"ד אייל, "ומדינת ישראל עושה כל מה שביכולתה בשנים האחרונות כדי להפקיר את יהודה ושומרון לטובת הרשות הפלסטינית ולטובת מדינות זרות שמתערבות לה בנעשה פה, בונות כאן, שולחות חיילים כמו שאנחנו רואים לטובת העניין ואנחנו מאבדים לאט לאט את השליטה בחלק של מרכז הארץ שלנו".

https://tovnews.co.il/%d7%97%d7%a7%d7%9c%d7%90%d7%99-%d7%91%d7%99%d7%94%d7%95%d7%93%d7%94-%d7%95%d7%a9%d7%95%d7%9e%d7%a8%d7%95%d7%9f-%d7%a9%d7%9e%d7%90%d7%91%d7%93-%d7%90%d7%aa-%d7%94%d7%a2%d7%93%d7%a8-%d7%94%d7%9e/

עו"ד אייל מספר שבארגון שלו זיהו בחודשים האחרונים שגנרלים מצבא קנדה, בדרגות המקבילות לאלוף אצלנו, התחילו להופיע עם מדים צבאיים בשטחי יהודה ושומרון ולמעשה מלווים קבוצות של פורעים ערבים שמשתלטים על שטחים ברחבי יהודה ושומרון  "במיוחד בנקודות מעוררי מחלוקת ביהודה ושומרון. גם בנקודות שנקבעו חד משמעית, שאין לפלסטינים זכות להיות שמה בשטחי C ,ובעצם מלווים את ההשתלטות על שטחי C בניגוד לפסיקות בג"ץ ובניגוד לכל דבר שצריך לקרות בשטח. ומדינת ישראל לצערנו לא פועלת כדי לעצור את זה".

עו"ד אייל משתף בצעדים בהן הפורום המשפטי נוקטים על מנת להתמודד עם התופעה. בתור התחלה – הם פנו לשגרירות קנדה ולגורמים נוספים בנוגע לסוגיה הזאת במטרה שיעצרו את ההתערבות של צבא קנדה במה שקורה ברחבי שטחי יהודה ושומרון. לדבריו, גם תנועת רגבים פנתה לגורמים שונים בעניין וקיבלה תשובה מאוד מרגיזה: " המתאם פעולות ישראל ביהודה ושומרון אמר שהם מכירים את הביקורים אלה וזה מתואם איתם, והם אינם רואים איתם בעיה".

https://tovnews.co.il/%d7%aa%d7%99%d7%a2%d7%95%d7%93-%d7%94%d7%90%d7%95%d7%9d-%d7%9e%d7%9e%d7%a9%d7%99%d7%9a-%d7%9c%d7%a1%d7%99%d7%99%d7%a2-%d7%9c%d7%a4%d7%95%d7%a8%d7%a2%d7%99-%d7%97%d7%95%d7%a7/

הוא מעביר ביקורת על המדיניות של מדינת ישראל שמנסה לייצר מציאות בשטח שהיא נגד העמדה של רוב אזרחי מדינת ישראל "זה די מדהים שמדינת ישראל מוותרת למעשה על השליטה ביהודה ושומרון בשטח. דבר שמדינת ישראל יודעת שהיא לא יכולה להעביר דרך הציבור אז היא פשוט מבצעת פעולות בשטח. שאני אומר מדינת ישראל, כמובן מדובר על מספר פקידים ופולטיקאים שלא רואים את הצורך להעביר את זה דרך הציבור כי הם יודעים שהציבור לא תומך במהלך הזה".

לסיום, מתייחס עו"ד לצעדים נוספים בהן הפורום המשפטי ינקוט במידה והפנייה לשגרירות קנדה לא תניב פירות "במידה וכמובן לא נענה אנחנו רואים את זה בחומרה רבה. כעמותה ציבורית שמקדמת ערכים שחשובים למדינה היהודית ולעם היהודי בארץ ישראל אנחנו נפעל כדי לבצע הפגנה, אנחנו נפעל כדי ללחוץ על הממשלה הקנדית גם בקנדה – התחלנו פעילויות בעניין הזה. ישנם לא מעט כלים שאפשר לייצר בנושא הזה. אנחנו קוראים לזה 'דרדור אמצעים' מתחילים קודם כל בצורה יפה. במידה וזה לא יצא אנחנו נצטרך באמת להוריד את הכפפות ככל שביכולתנו. אני משער שיהיה לנו שיתוף פעולה יפה עם שאר ארגוני הימין שיהיה להם אכפת בעניין הזה ואנחנו נפעל בנושא".

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
1 תגובה
הישן ביותר
החדש ביותר המדורג ביותר
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות
צחי בן בשור
צחי בן בשור
1 שנה לפני

הכל מתחחל ונגמר בקדושה , אם אין לנו שמירת קדושה אמיתית , לא כמו שחקני דת חיצוניים מחופשים בלבוש דתי או חרדי , אלא באמת אדם חזק ששומר את קדושתו את צורת האדם שהננו , אין לנו העוצמה והתעוזה לעמוד מול השטף המלחמתי האגרסיבי שפוקד אותנו מכל העולם המערבי יחד עם השמאל והערבים שבתוכנו ..
אבל מה לעשות צריך כסף , צריך בגדים יפים , צריך תואר והשכלה , ועבודה , והם בתוכנו , בנטפליקס , ביו טיוב , בפייסבוק , מזינים אותנו בכל הסחי והמאוס שלהם בצורה מנותבת לוחנית ושקטה , כל הצריך וצריך וצריך הזה הגיע לכדי כך עד שמכרנו את נשמתינו לשטן הגדול , המערב .. מי שיציל אותנו זה אלהים לא אף אחד אחר , המכה הראשונה היא רוסיה לאוקראינה , המכה השניה היא אירן וחברותיה לארה"ב ולציונות , ואחר כך ובד בבד סין על כל המערכה , הדבר יחליש את המערב כולו עד כדי קריסתו הטוטלית ..
וכאן הדברים מושפעים ..
צריכים להבין הם הולכים כרגע על מהלך אגרסיבי כוחני שקט תוך הרדמת המונים , הם רוצחים מאות אנשים ברחבי העולם מידי יום כן כן תקשיבו טוב , " רוצחים צווארון לבן בשיטות טכנולוגיות" ! המערב עצמו מהראש , דרך כל הטכנולוגיות והביג פארמה , הם לא מדללים סתם , הם עושים זאת בהדרגה באופן שיטתי , ואגרסיבי מאד , וההמון לא רוצה לפתוח את העיניים ולהאמין , רק רואים עוד אסון ועוד אסון וחושבים שזה קורה פשוט ואין השגחה , ולהיפך כשבאים ומציגים נתונים , חושבים שזה איזה אמנון יצחק הזוי , או עוד קיצוני מתוסכל , ולא פוקחים את העיניים לראות עם מי יש לכם עסק לנו עסק כולנו באותה הסירה .. עם השטן הגדול !
המהלך הסופי מוכרח להיות השמדת כל המערב , כל מי שמתערב נקרא מערב ונקרא ערב רב , והכל " ערב" גם הערבים , והיה לעת ערב , יהיה אור , האור הוא מהמזרח מסין .. "הויה מסיני בא" ..
אז מה עושים ??
אין לנו על מי להישען אלא על אבינו שבשמים !
אמירה זו איננה חולשה או בריחה , היא מחייבת ! כשאדם סומך רק על אביו שבשמיים איננו פוחד מכלום , לא משופטים בטח לא משוטרים לא מבתי סוהר , לא משלטון חוק מטומטם , ולא מפקידים טפשים ובורים שדואגים להישרדותם והנאותיהם , בטח לא מקנדים גויים או אמירות שאנחנו גזעניים סוו וואט שיגידו ! , כולם מנסים לשכנע את היהודי ההיפך ממה שהוא , עליו לעמוד איתן ולומר בפה מלא לכן מכאן פן תושמדו ! הויה אתנו , ואין איסור להתחבר לעמים הנכונים במהלך כמו רוסיה וסין ותתפלאו גם אירן , הם כולם צריכים להיות בצד היהודי ונגד הצד הציוני המשומד שהוא חלק מהשטן הגדול כאמור , נכון זה נשמע כמו הקיצוניים ממאה שערים , אבל אני חילוני מסורתי בהגדרה שונא השכלה שמנתבת לי את המוח ומתחבר רק לתבונה עצמה ולמקורות החכמה עצמה והדעת ולא למה שמאכילים אותי ! , ככה שאם הגעתי להכרה הזו כנראה שזה לא קשור לקיצוניים , תצאו כבר מהקונספירציה שמשתקת אצכם בכדי להיות נורמטיביים בעיני המערב וחבר מרעיו שבינינו !

Last edited 1 שנה לפני by צחי בן בשור

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

1
0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום