חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מה קורה בחדרה? שוב הטרדות ואלימות מצד ערבים בחוף

קבוצת ערבים שישבה במקום קראה לעבר נשים, איימה על יהודים, הרביצה לשוטרים ובחיפוש אף מצאו עליהם סכינים

שתפו :

חוף גבעת אולגה
מציאות נורמלית בחוף ים. צילום: יוסי אלוני, פלאש90

שלושה יהודים הגיעו אתמול לחוף בגבעת אולגה, כשהגיעו ראו כי יש במקום שמונה ערבים שיכורים ומעשנים ולכן בחרו להתרחק. במקום היו גם שתי נשים שישבו לבדן. כאשר הן החליטו לחזור הביתה ועברו ליד הערבים, הן זכו לקריאות מיניות בוטות, קריאה להצטרף אליהן ושריקות. אחד מהשלושה התקשר למשטרה והזמין אותה למקום. הוא אמר כי "הם היו 8 אנשים ורק 2 בחורות, אם לא היינו שם יכול להיות שזה היה נגמר אחרת לגמרי".

https://tovnews.co.il/%d7%a9%d7%95%d7%98%d7%a8-%d7%a2%d7%a8%d7%91%d7%99-%d7%9c%d7%a2%d7%a6%d7%95%d7%a8-%d7%99%d7%94%d7%95%d7%93%d7%99-%d7%94%d7%90%d7%a8%d7%a5-%d7%94%d7%96%d7%95-%d7%a9%d7%9c%d7%a0%d7%95-%d7%a2%d7%93/

במקביל לקריאה למשטרה הוא ביקש מחבריו שהיו באזור להגיע אף הם. חבריו הגיעו למקום והם פנו לחבורת הערבים בשאלה מדוע הם "מטרידים בנות?". אלא שבתגובה לשאלתם הם נענו באיומים, התקרבו מרחק טווח 0 ואיימו בבקבוקי זכוכית. הערבים קיללו ואיימו על הבחורים "שהם ירצחו אותנו והם מחבלים ועוד הרבה". בנוסף לכך, בתוך המהומה אחד הערבים אף הוציא סכין. המשטרה שהגיעה למקום נמצאת במרחק רב ולא מגיעה להפריד בין המתקוטטים. כאשר המשטרה הבינה שיש מכות ו"היהודים מרביצים לערבים" היא טרחה להביא תגבורת ולהיכנס לאירוע.

הסכין שנשלפת בידי הערבי באירוע.

השוטרים שהגיעו למקום פיזרו את האירוע, ללא מעצר של הערבים על אף שאיימו בבקבוקי זכוכית והחזיקו סכין. רק לאחר תלונה של אחד הבחורים במקום שאמר כי ראה סכין ואף הראה צילום שלו המשטרה החליטה להיענות ולערוך חיפוש ברכב הערבים. השוטרים חטפו מכות מהערבים שהיו ברכב, נמצא ברכבם סכינים ואף נמצא כי הם נוהגים בשכרות. הערבים לבסוף נעצרו. הבוקר הבחורים היהודיים שהיו במקום קיבלו שיחת טלפון ממשטרת חדרה לבוא להגיש עדות.

נזכיר, באותו חוף בשבוע שעבר נעצר יהודי שהגיע לטבול ופנה לאותה קבוצת מטרידים. המשטרה שהגיעה למקום בחרה לעצור את היהודי ולא את הערבים שהטרידו ופגעו במנוחת התושבים במקום. הוא בילה במעצר במהלך כל השבת, ללא כיפה, וללא חלות ויין שאפשרו לו לקיים את השבת כהלכתה. בנוסף על כך, לא הודיעו לאשתו שחיכתה לו בבית.

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום