חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מוסי רז: "להקים ועדת חקירה על פרשת אהוביה סנדק"

ח"כ מוסי רז (מרצ), הסמן השמאלי של הקואליציה, מדבר על גיוס חרדים, על גלי צה"ל, פרשת סנדק ועוד, ומספק תשובות מפתיעות

תגיות

שתפו :

 

ח"כ מוסי רז, מהסממנים השמאליים הבולטים בקואליציה, הגיע אלינו לערוץ Tov לראיון עומק אקטואלי.

רז מתייחס לשאלת האפשרות של שלום עם הערבים, והוא טוען שאף אם אין אפשרות כבר לשתי מדינות לשני עמים, אז צריך לייצר שוויון כדי ליצור מדינה אחת יהודית-ערבית, בעלת שוויון זכויות אזרחי מלא. "כציוני" אומר רז, "אני אומר שלעם היהודי הייתה ויש זכות לחזור לפה, אבל אם לנו יש זכות אז גם להם יש, כי היו פה כשבאנו". רז תוקף את הממשלה שבה מפלגתו לוקחת חלק: "ממשלת ישראל של היום זה כמו שלושת הלאווים של ועידת חרטום: לא להכרה בפלסטין, לא למשא ומתן עם פלסטין, לא לשלום עם פלסטין". כשנשאל מוסי מדוע, אם כן, הוא חבר בקואליציה כזו, הוא עונה כי "האלטרנטיבה יותר גרועה".

לגבי פרשת פגסוס, אומר ח"כ רז: "הייתי הראשון בכנסת, או לכל הפחות בקואליציה, שקרא לוועדת חקירה ממלכתית". יחד עם זאת, הוא מגונן על השר בר-לב "הוא איש טוב שהשתכנע שאין כאן בעיה", למרות שלדעתו השר בר-לב טועה, הוא בטוח ביושר כוונותיו.

מוסי רז מתייחס לאמירה המחרידה של חברו לסיעה, ח"כ יאיר גולן, שקרא למתיישבי חומש "תתי-אדם", ומסביר שהוא מתנגד לה מאוד. "המתנחלים בחומש הם בני אדם שיש להם כוונות טובות", אומר רז, ומספר שחבריו תקפו אותו על האמירה הזו ולדעתם למתיישבי חומש דווקא אין כוונות טובות, אך הוא נשאר בשלו.

כאשר נשאל רז על גיוס חרדים, תשובתו מפתיעה מאוד: "אני הצעתי הצעה: ביטול חובת הגיוס לצבא, אני בעד צבא מקצועי". הוא ממשיך ואומר דברים נוקבים: "הצבא היום מגדיל פערים בחברה הישראלית, מי שבא מהעשירון העליון הולך לאוניברסיטה הכי טובה בארץ, שקוראים לה 8200". גם עמדתו כלפי תחנת הרדיו הצבאית מפתיעה: "לעמדתי, לא צריך את גלי צה"ל".

רז מתייחס לעובדה שערוץ תורני וימני של ממש כמו ערוץ Tov מזמין אליו חברי כנסת מהשמאל הקיצוני לראיון הוגן, ואילו בשמאל אין גיוון מעין זה. הוא אומר שחברת הכנסת החרדית היחידה עד היום הייתה ממפלגת מרץ.

לבסוף, מתבקש רז להתייחס לפרשת אהוביה סנדק ז"ל, והוא טוען בתוקף כי "צריך להקים ועדת חקירה לתפקוד השוטרים בפרשת סנדק".

צפו בראיון המלא

 

tal
Author: tal

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום