חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מזכ"לית הסתדרות המורים מקפיאה את העיצומים – הלימודים מחר יתקיימו כסדרם

מזכ"לית הסתדרות המורים יפה בן דוד החליטה להיענות לבקשת משרד החינוך ולקיים את הלימודים במערכת החינוך

שתפו :

צילום: תומר ניוברג, פלאש 90

לאחר ששרת החינוך יפעת שאשא ביטון ביקשה מהמזכ"לית בן דויד להקפיא את העיצומים במערכת החינוך, נעתרה בן דויד לבקשתה והלימודים מחר יתקיימו כסדרם.

בן דויד אמרה כי היא "מקווה להמשך במשא ומתן ענייני". שרת החינוך שאשא-ביטון הוסיפה הצהרה משלה: "נאפשר לילדים ולמורים לסיים את שנת הלימודים בצורה מסודרת, אוביל קידום מהיר של המשא ומתן". ההחלטה התקבלה על רקע פגישתה של בן דויד עם הממונה על השכר באוצר קובי בר נתן. נוסף על כך קבעו השניים פגישת המשך ביום ראשון הקרוב.

https://tovnews.co.il/%d7%94%d7%9e%d7%90%d7%91%d7%a7-%d7%9e%d7%97%d7%a8%d7%99%d7%a3-%d7%9e%d7%97%d7%a8-%d7%9c%d7%90-%d7%99%d7%aa%d7%a7%d7%99%d7%99%d7%9e%d7%95-%d7%9c%d7%99%d7%9e%d7%95%d7%93%d7%99%d7%9d-%d7%91%d7%9e%d7%a2/

בן דויד הוסיפה ואיימה בהמשך השביתה אם דרישותיה לא יענו: "מצפה ששאר הגורמים בממשלה ובמערכת הפוליטית גם יראו לנגד עיניהם את טובת המערכת, ויבינו כי אם לא נגיע להסכמות בימים הקרובים נאלץ לחדש את המאבק".

שרת החינוך, יפעת שאשא-ביטון הביעה שביעות רצון מנכונותה של בן דויד להקפיא את השביתה "אני מברכת את מזכ"לית הסתדרות המורים יפה בן דויד על שנעתרה לבקשתי להקפיא את העיצומים. בכך נאפשר לילדים ולמורים לסיים את שנת הלימודים בצורה מסודרת וליהנות משלל הפעילויות החווייתיות שמחכות להם בשבוע הקרוב". עוד הוסיפה בנוגע למגעים מול האוצר: "בכוונתי להמשיך להוביל קידום מהיר של המשא ומתן כדי לחזק את מעמדם של המורים, גיוס צוותי הוראה ופתיחה מסודרת של שנת הלימודים תשפ"ג".

בתוך כך, גם היום לא התקיימו לימודים בבתי הספר ברחבי, מלבד מספר רשויות שהחליטו באופן עצמאי להפעיל את הגנים על ידי עובדי הצהרונים עצמם.

נראה כי הסאגה רחוקה מסיום, אך ניתן לראות מעט גמישות מכיוונה של בן דויד בכך שנעתרה לבקשת שרת החינוך לקיים את הלימודים מחר. נזכיר כי הלימודים בבתי הספר היסודיים יסתיימו בעוד כשבוע. עד אז יהיה מעניין לראות האם הצדדים יגיעו להבנות והסכמות כלשהן

 

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות

כתבות נוספות

אולי יעניין אותך...
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום