חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מי מבכה על נפילת הממשלה? האליטה הלהט"בית

עם פרישתו של בנט ונפילתה של הקואליציה יש מי שעבורם מדובר באסון של ממש

שתפו :

צילום: אוליבר פיטוסי \ פלאש 90

יחד עם השמחה הגדולה באופוזיציה ובקרב הציבור הדתי יש מי שחוששים מאוד מבחירות נוספות וממשלה שעשויה להחזיר אחורה את הגלגל ואת כל מה שנעשה כאן לטובת הלהט"בים. ידוע לכולם כי זו הייתה ממשלה שערך הליברליות והניסיון לטשטוש הזהות היהודית היה משימתה העיקרית, גם אם לא בגלוי.

כעת, האגודה למען הלהט"ב בישראל מפרסמת ומבקשת לשמר את ההגמוניה שהחלה להיווצר במהלך כהונת הממשלה הנוכחית. זו הייתה ממשלה עם שר בריאות להט"בי ועם שרת תחבורה שדורשת למחוק כל מגדריות בין איש ואישה והיה נדמה כי מדובר ב"מחטף" של ממש של המדינה על ידי גורמים אנטי דתיים ושרוצים להגדיר מחדש את ערכי המשפחה והמגדר. יחד עם נפילת מגדל הקלפים הגבוה שניסו לבנות, מתבררת מזימתם האמיתית מאחורי המילים הגבוהות.

"לפני שנה הוקמה 'ממשלת השינוי' וכמה דברים החלו לזוז בכיוון הנכון. אחד ההישגים המשמעותיים ביותר הוא הקצאה היסטורית של 90 מיליון ש"ח (על פני שלוש שנים) לטובת מענים ללהט"ב, פרי שיתוף פעולה בין יש עתיד ומרצ. בזכות הכסף הזה, המשרד לשוויון חברתי בראשות השרה מירב כהן השיק תכנית פורצת דרך לתמיכה במרכזי להט"ב ברשויות המקומיות, ובנוסף הקים מרכז מקוון לתמיכה אנונימית בנשים גאות מהחברה הדתית והחרדית, ועוד. תכניות מרגשות נוספות נמצאות בקנה", מספרים באגודה על הפעולות שנעשו במהלך השנה האחרונה.

https://tovnews.co.il/%d7%9e%d7%94-%d7%90%d7%a0%d7%97%d7%a0%d7%95-%d7%a8%d7%95%d7%a6%d7%99%d7%9d-%d7%9e%d7%94%d7%9c%d7%94%d7%98%d7%91-%d7%9e%d7%90%d7%9e%d7%a8-%d7%a9%d7%9c%d7%99%d7%a9%d7%99-%d7%95%d7%90%d7%97%d7%a8/

הם פוחדים שהמצב הפוליטי השברירי יחסל את כל התוכניות הקיימות – וגם את אלה העתידיות "כל תזוזה פוליטית כמו פיזור הכנסת או הפלת הממשלה יביאו בוודאות גדולה לחיסול המיזם הזה. רכזי הלהט"ב שגויסו בעשרות רשויות מקומיות – יפוטרו. העבודה על הפרויקטים – תיעצר. קהילות שלמות בתוכנו – להט"ב בחברה הערבית, הדתית, בפריפריה, אנשים על הקשת הטרנסית ועוד – יחזרו בבת אחת לאחור, למציאות עצובה שבה אף אחד בממשלה לא סופר אותן".

בסיום מכתבם הם מנסים לפנות למי שאמור להביא עבורם את הבשורה ולפעול לליברליות מוחלטת נטולת זהות יהודית בכל מדינת ישראל. כך גם צויין לראווה חודש הגאווה עם דגלים שהתנוססו בכל פינה, חברות שינו את הלוגו לצבעי הגאווה ואפילו נעשה ניסיון לקיים מצעד בנתיבות. "בשיא חודש הגאווה זאת הזדמנות מצוינת לפנות ליו"ר יש עתיד ושר החוץ Yair Lapid – יאיר לפיד, ליו"ר מרצ ושר הבריאות Nitzan Horowitz – ניצן הורוביץ ולשרה לשוויון חברתי מירב כהן – Meirav Cohen – בבקשה פעלו לשימור ההישג החשוב שהבאתם! עשו מה שנדרש מול הגורמים הפוליטיים ומול משרד האוצר כדי שתקציבי הלהט"ב לא יהיו רק אפיזודה זמנית וחולפת אלא מהלך היסטורי לטווח ארוך. בואו נשלים את המלאכה!", כאמור על פי דבריהם הם שואפים להמשיך את המהלך גם בעתיד.

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות

כתבות נוספות

אולי יעניין אותך...
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום