חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מנכ"ל מלון כפר המכבייה מספר על ההכנות לקראת אירוח המכבייה ה-21

"המכבייה ה-21 תהיה הגדולה ביותר ותארח מעל 10,000 ספורטאים מהארץ ומהעולם. מדובר על אחד מאירועי הספורט הגדולים"

תגיות

שתפו :

 

בקיץ בחודש יולי הקרוב תיפתח המכבייה ה- 21 ותהיה המכבייה הגדולה ביותר מאז קום המדינה. דרור מורד, מנכ"ל מלון "כפר המכבייה", מספר על ההכנות: "אנחנו נרגשים לארח את המכבייה ה-21 שצפויה להיות עם מלמעלה מ- 10,000 ספורטאים מהארץ ומהעולם. כשכוללים את המשלחות מדובר על אחד מהאירועים הגדולים בעולם, למעשה השני בגודלו לאחר אולימפיאדה. כשבועיים לפני המכבייה אנחנו נארח את כל ספורטאי נבחרת ארה"ב שיתכוננו לקראת המכבייה". הוא מוסיף: "נארח מעל 700 ספורטאים במשך חודש ימים. יתר הספורטאים נפרסים בכל מלונות בארץ, מחדרה ועד אשדוד. המכבייה הולכת להיות כל כך גדולה שאנחנו הולכים לארח ספורטאים בכל המלונות במרחב הזה". בנוסף הוא אומר כי: "במהלך המכבייה נשיק את מוזיאון הספורט היהודי הגדול בעולם שיהיה בתוך כפר המכבייה".

מורד משתף על ההתמודדות של המלון בתקופת הקורונה: "היינו בין המלונות הבודדים שנשארו פתוחים. אירחנו משלחות בני נוער ממקסיקו ופנמה שבאו לראות את הארץ וגם רבים מכוחות ההצלה והחירום".

מורד אומר כי כהכנה לקראת המכבייה המלון צפוי לארח טורניר כדורגל עולמי מתחת לגיל 18: "כ-8 נבחרות שיתחרו באירוע ספורטיבי יתארחו ב"כפר המכבייה", מעל 400 כדורגלנים והנבחרות. אנחנו עובדים עבורם על תפריט ייחודי כדי לשמור על יכולותיהם הספורטיביות לאורך כל הטורניר".

https://tovnews.co.il/%d7%9e%d7%94%d7%95-nft-%d7%95%d7%9b%d7%99%d7%a6%d7%93-%d7%94%d7%95%d7%90-%d7%9e%d7%a4%d7%99%d7%a5-%d7%91%d7%a2%d7%95%d7%9c%d7%9d-%d7%90%d7%aa-%d7%a1%d7%99%d7%a4%d7%95%d7%a8%d7%95-%d7%a9%d7%9c-%d7%94/

מורד מספר מדוע מחירי המלונות בארץ אינם סבירים כמו מחירי המלונות בחו"ל: "בתור אחד שמטייל בחו"ל אני רואה את הפערים". אך הוא מדגיש כי: "התשומות והעלויות שאנחנו כמלונאים צריכים להתמודד איתם, לא קיימים בעולם. מרמת כוח אדם, מיסוי ומחיר המזון שעולה, ולצערי אנחנו לא מצליחים לשמר את הרווחיות שהייתה טרום קורונה. אנחנו משתדלים לעשות את זה בצורה שגם נהיה נגישים לקהל הישראלי תחת עלויות מאוד מאוד כבדות והכל תוך מחסור בכוח אדם".

מורד מסכם ואומר כי: "לאחר שנתיים של קורונה המכבייה הייתה צריכה להתקיים לפני שנה אך נדחתה. אני מצפה שזו תהיה הקריאה ליהודים שמגיעים למכבייה לעשות עלייה ולהישאר בארץ. זה קרה במכביות קודמות כששמות גדולים בספורט כמו טל ברודי ודיוויד בלאט הגיעו למכבייה והחליטו להישאר בארץ".

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות

כתבות נוספות

אולי יעניין אותך...
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום