חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מנכ"ל עוצמה יהודית: "מכינים את השטח לבחירות ולניצחון"

מנכ"ל עוצמה יהודית מתייחס לסקרים המרשימים, מדבר על האחדות עם סמוטריץ' ושולח עקיצה ביידיש לליברמן

שתפו :

 

לאיתמר בן גביר, אחד מחברי הכנסת האהודים ביותר היום ברחבי מדינת ישראל, יש מנכ"ל צעיר, יצחק וסרלאוף. כבר בשיחה ראשונית איתו אפשר לראות שמדובר בבחור תכליתי ומעשי שבא לעבוד וניכר שהוא יודע היטב מה הוא עושה. הלו"ז שלו עמוס בפגישות בכל רחבי הארץ. לראיון הוא הגיע הישר מבאר שבע ומיד לאחר מכן הוא נוסע לפגישות בצפון הרחוק. מכין כנסים. ממנה רכזים. מקים מטות שטח ומסתער על משימת המפקד של המפלגה. בראיון ליוסף רוסו מתייחס וסרלאוף להצלחה בסקרים, לאחדות במגזר הציוני דתי וגם שולח עקיצה ביידיש לאביגדור ליברמן.

בראשית דבריו, מתייחס מנכ"ל עוצמה יהודית יצחק וסרלאוף למטרה הראשית אותה מנסים במפלגת עוצמה יהודית לקדם בימים אלה: "כרגע המשימה שעומדת כנגד עינינו זה להפיל את הממשלה הרעה הזאת. ואחר כך בעז"ה נתכנס לאירוע של בחירות. אבל צריך לומר, מהרגע שנכנסו לכנסת, אני קם כל בוקר בתודעת בחירות. כל יום מבחנתי יש בחירות באופק. ואנחנו מתנהלים ככה".

https://tovnews.co.il/%d7%90%d7%99%d7%aa%d7%9e%d7%a8-%d7%91%d7%9f-%d7%92%d7%91%d7%99%d7%a8-%d7%91%d7%a8%d7%90%d7%99%d7%95%d7%9f-%d7%9e%d7%9e%d7%a6%d7%a2%d7%93-%d7%94%d7%93%d7%92%d7%9c%d7%99%d7%9d-%d7%94%d7%9e%d7%aa/

וסרלאוף מנתח את הסקרים המרשימים של עוצמה יהודית בתקופה האחרונה ואומר: "קודם כל איתמר בן גביר הוא איש אמת. הוא מסתכל לאנשים בלבן של העיניים ואומר להם: 'ח'ברה, אני אתכם. אני באתי להלחם בשבילכם. אני באתי לעבוד בשבילכם'. והוא רץ ממקום למקום. תסתכל לו ביומן אתה תקבל סחרחורת. שליח ציבור שרץ, ועובר ממקום למקום ועובד קשה מאוד למען עם ישראל. אנשים מעריכים את זה וגם הוא איש אמיתי. גם מי שלא מסכים איתו לא יכול לומר שהבנאדם לא עובד קשה".

על החשש שהסקרים המחמיאים יגרמו למפלגת עוצמה יהודית לרוץ לבד בבחירות הבאות הוא אומר: "אין מה להיות מודאג. זה שאנחנו מתעצמים ועולים זה רק מחזק את עם ישראל. עוד כמה בן גבירים בכנסת זה בשורה מאוד טובה למחנה הלאומי כולו. וחוץ מזה אנחנו בעד אחדות, ואנחנו פועלים לאחדות. אנחנו אחרונים שאפשר לומר עלינו שאנחנו נגד אחדות, הוכחנו את זה בכל מערכות הבחירות האחרונות שאנחנו פועלים לאחדות והיינו מוכנים לעשות ויתורים בשביל זה".

בנוגע להמשך השותפות עם בצלאל סמוטריץ' אומר וסרלאוף: " יש לנו שותפות מאוד טובה עם בצלאל סמוטריץ'.עם הציונות הדתית. נאמנות ושותפות שמוכיחה את עצמה כל יום בכנסת בעבודה משותפת של חברי הכנסת. יש הערכה הדדית בין איתמר ובצלאל. והאירוע של מה שהיינו בעבר זה לא מה שאנחנו היום. היום אנחנו ביחד, ואנחנו פועלים ורוצים שזה ימשך. אנחנו נפעל ונעשה הכל כדי להגיע לאחדות. אבל צריך לומר אחדות אמיתית אחדות שבה כל אחד לפי מה שמודדים את הכח האלקטורלי שלו. בלי כל מיני ניסיונות סחיטה מסוימים. אנחנו באים בצורה אמיתית, הגיונית וטובה לדבר כי זה טוב למחנה הלאומי. אני עומד מאחורי המילים שלי".

אם איתמר בן גביר יכול להיות מרוצה מהסקרים שהוא רואה, בשמאל מאוד מודאגים המעלייה המרשימה שלו בסקרים. וסרלאוף מתייחס לדאגה הגדולה בשמאל: "אנחנו מבינים את זה, אנחנו מקווים שהם ימשכו לדאוג והדאגה שלהם תלך ותגבר. הם כבר מנסים להלביש עלינו כל מיני סיפורים וספינים שלא היו ולא נבראו. אנחנו כל הזמן נערכים, זה שהעוזר של איתמר הוציא מצלמה וצילם, זה חלק מאותה הפקת לקחים שאנחנו עושים יום יום ומבינים שאם אנחנו לא מתעדים ועם היד על הדופק,  יכולים לחפש אותנו במקומות שאחר כך יהיה קשה להוכיח".

https://tovnews.co.il/%d7%9e%d7%a0%d7%9b%d7%9c-%d7%a2%d7%95%d7%a6%d7%9e%d7%94-%d7%99%d7%94%d7%95%d7%93%d7%99%d7%aa-%d7%9e%d7%94%d7%a8%d7%92%d7%a2-%d7%a9%d7%94%d7%92%d7%a2%d7%a0%d7%95-%d7%9c%d7%a9%d7%9e%d7%a2%d7%95/

על הנסיונות לקשור את איתמר בן גביר לארגון לה פמילה הוא אומר: "אנחנו לא מחוברים לאף ארגון. אני לא חותם בשם אף ארגון. אני מכיר את עוצמה יהודית. עוצמה יהודית זאת תנועה חוקית שמתמודדת ורצה בבחירות יש לנו את הדרך שלנו, את האמירה שלנו, את האמת שלנו. אנחנו חותמים רק על עצמנו".

לסיום, מדבר וסרלאוף על חוק עונש מוות למחבלים אותו מנסה בן גביר לקדם ושולח עקיצה לליברמן: "הזכרת את אביגדור ליברמן אז אני נזכר את מה שאבא שלי אומר לי ביידיש לפעמים: 'רעטא סאכ אין טיט גורנישט' – הוא מדבר הרבה אבל לא אומר כלום. ליברמן בעצמו שהציע את החוק הזה ולא אמר לעצמו שזה פופוליסטי או כל מיני מילים כאלה ואחרות היום הוא אומר לנו שזה ספין. זה לא ספין. זה דבר שהוא נחוץ לעם ישראל בעת הזאת. אנחנו ראינו את הפיגועים האחרונים. כל עם ישראל הזדעזע. ואני חושב שהדבר שיצור הרתעה ויחזיר את הכבוד הלאומי זה עונש מוות למחבלים. גם נפתלי בנט, וגם ליברמן וגדעון סער כולם תמכו בדבר הזה. אבל פשוט הפוליטיקה הקטנה מפריעה להם לתמוך בדבר הזה".

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
1 תגובה
הישן ביותר
החדש ביותר המדורג ביותר
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות
יעקב עמר
יעקב עמר
1 שנה לפני

יצחק וסארלוף האדם הנכון במקום הנכון. יצעיד את עוצמה להיות המפלגה השניה בגודלה בכנסת הבאה

כתבות נוספות

אולי יעניין אותך...
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

1
0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום