חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

נס: הלילה שוטרים עצרו מחבל עם גרזן בדרכו לעשות פיגוע

במהלך פעילות יזומה בצומת תפוח הם עצרו את הרכב שעורר את חשדם, מחבל שחיפש יהודים

שתפו :

הגרזן שנמצא ברכב. צילום: דוברות המשטרה

דוברות המשטרה של מחוז ש"י הודיעה הבוקר כי במהלך הלילה הכוחות סיכלו פיגוע באזור השומרון. הכוחות עצרו פלסטיני חמוש בגרזן ובכליו נמצא מכתב התאבדות המצביע על כוונתו לבצע פיגוע המעצר התרחש במהלך פעילות יזומה של השוטרים למניעת חיכוך ואירועי סדר ציבורי, בצומת תפוח.

בחיפוש ברכב נתפס ע"י השוטרים גרזן ומכתב התאבדות, בו נכתב ע"י החשוד כי הוא בדרכו לבצע פיגוע נקמה. מחקירה ראשונית עולה כי החשוד הסתובב במשך כשעה כשהוא מחפש  ישראלים העומדים לבדם במטרה לפגוע בהם עם הגרזן שברשותו. החשוד פלסטיני תושב אל בירה בן 22 נעצר לחקירה.

פיגוע בשומרון
כך הוסתר הגרזן ברכב. צילום: דוברות המשטרה

מפקד המרחב נצ"מ חיים סרגרוף: "עירנותם של השוטרים והחתירה למגע מנע ככל הנראה פיגוע גדול, אנו נמשיך בנחישות ומקצועיות יחד עם שאר גורמי הביטחון להגן על ביטחון אזרחי ישראל בכל מקום ובכל זמן".

בתוך כך, גם דובר צה"ל הודיע כי במהלך מבצע "שובר גלים", צה"ל, שב"כ ומג"ב פעלו גם הלילה למעצר חשודים ברחבי אוגדת יהודה ושומרון. לוחמי צה״ל וכוחות הביטחון פעלו הלילה במספר מוקדים ברחבי אוגדת יהודה ושומרון למעצר מבוקשים החשודים בפעילות טרור, בין היתר בכפרים ביתוניא, אכתבתא ובעיר טול כרם.

במקביל פעלו הכוחות בכפר אל-יאמון בסמוך לג'נין שבמרחב החטיבה מרחבית מנשה למעצר מבוקש החשוד במעורבות בפעילות טרור. במהלך הפעילות נשמעו קולות ירי במרחב ובוצע ירי לעבר הכוחות. בנוסף, הכוחות פעלו גם בכפר אל-בירה שבמרחב החטיבה המרחבית בנימין ועצרו חמישה מבוקשים החשודים בפעילות טרור. סך הכול נעצרו הלילה תשעה מבוקשים החשודים בפעילות טרור. החשודים הועברו לחקירת כוחות הביטחון. אין נפגעים לכוחותינו.

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום