חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

נתניהו מוכן לעשות הרבה בשביל להימנע מהליכה לבחירות

נתניהו ממשיך במאמצים להקמת ממשלה בכנסת הנוכחית, ומוכן בשביל זה לוותר על הרפורמות במערכת המשפט

שתפו :

צילום: אוליבר פיטוסי, פלאש 90

החוק לפיזור הכנסת אמור לעבור בשלוש קריאות בשבוע הבא, אך יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו עדיין פועל מאחורי הקלעים על מנת להקים ממשלה חלופית עוד בכנסת הנוכחית. על פי הדיווח של ישראל היום, בשיחות סגורות עם מקורביו אמר נתניהו כי הוא מוכן לוותר בשלב הזה על רפורמות במערכת המשפט אם תוקם ממשלה בראשותו בכנסת הנוכחית. לדבריו: "זו לא העת לבחירות. הממשלה הנוכחית מפקירה את הנושא האיראני וזה הדבר הכי בהול לטפל בו. כל השאר יחכה רגע". למרות הניסיון של נתניהו, לא ברור איך בציונות הדתית יקבלו את הרעיון. בציונות הדתית הצהירו לא פעם כי הדבר הראשון שהממשלה החדשה שתוקם צריכה לעשות הוא טיפול במערכת המשפט.

https://tovnews.co.il/%d7%aa%d7%a4%d7%a0%d7%99%d7%aa-%d7%9e%d7%a4%d7%aa%d7%99%d7%a2%d7%94-%d7%90%d7%99%d7%99%d7%9c%d7%aa-%d7%a9%d7%a7%d7%93-%d7%9e%d7%95%d7%9b%d7%a0%d7%94-%d7%9c%d7%a9%d7%91%d7%aa-%d7%aa%d7%97%d7%aa-%d7%a0/

אמנם שר המשפטים סער שלל בצורה נחרצת הקמת ממשלה עם נתניהו, אך גורמים ביהדות התורה ובציונות הדתית עדיין לא אמרו נואש ומפעילים לחצים כבדים על נתניהו שיסכים למינויו של גדעון סער לראש ממשלת המעבר. כך מדווח זאב קם בתאגיד השידור הציבורי. אם התוכנית תשא פרי,יצליחו בתקווה חדשה ובליכוד לשקם את האמון ביניהם וימוצו עד תום המגעים להקמת ממשלת ימין עוד בכנסת הנוכחית.

בתוך כך, מפלגות הכנסת נערכות להליכה לבחירות. ומי שבוודאות תראה את הכנסת הבאה מבחוץ היא ח"כ הסוררת רידא רינאווי זועבי שהודיעה כי לא תתמודד לכנסת בבחירות הבאות.  בראיון שנתן  הבוקר לאילנה דיין, (ה') תקף יו"ר מפלגת מרצ, ניצן הורביץ את חברת הכנסת זועבי ואמר: "אין לנו קשר יותר לאישה הזאת. ההתנהגות שלה הייתה נבזית ולא הגונה. היא חצתה את כל הקווים האדומים – ועשתה מעשה בזוי שפגע בי, במרצ, בחברה הישראלית ובחברה הערבית".

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום