חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

סערה בטכניון: סטודנטים הפגינו נגד אירועי להט"ב באוניברסיטה

עשרות סטודנטים חברי תא 'בוחרים במשפחה' השתתפו בהפגנה נגד מופעי להט"ב שנערכו בתוך האוניברסיטה

שתפו :

צילום: בוחרים במשפחה

עשרות סטודנטים חברי תא 'בוחרים במשפחה' הפגינו היום (ד') נגד אירועי להט"ב שנערכו באוניברסיטה. המפגינים הרבים הניפו שלטים בעד ערכי המשפחה, ואף קראו להוצאת הפוליטיקה מקמפוס האוניברסיטה. נשיא הטכניון פרופ' אורי סיוון יצא אל המפגינים הרבים ושמע את טענותיהם וסיבותיהם להתנגדות למופע ברחבי המוסד האקדמי.

זהר שפירא, נציג תא 'בוחרים במשפחה' בטכניון אמר בהפגנה: "הגענו היום, עשרות סטודנטים, אל שער הטכניון בחיפה, למחות על הפוליטיזציה של הקמפוס. לאחרונה, נצפו יותר ויותר תופעות המערבות תכנים פוליטיים שנויים במחלוקת אשר גלשו לתוככי המרחב הציבורי בטכניון, ובחודש האחרון הובלנו מחאה האומרת דבר אחד – עד כאן". שפירא הוסיף כי: "אנחנו פועלים כנגד הפרת הניטרליות של מרכז הקמפוס ע"י קידום אירועים שנויים במחלוקת, אשר הגיעו לשיא ב'חודש הלהט"ב' שכלל מופעי דראג ציבוריים, תמיכה כלכלית ממוסד הטכניון, שינוי תמונת הפרופיל של האגודה ועוד. כל זה מצטרף לתחושה חריפה של סתימת פיות המורגשת בקמפוס בה סטודנטים, עובדים וחברי סגל רבים אינם יכולים להשמיע את קולם מכיוון שהם לא שייכים לצד "הנכון" במפת הדעות הפרוגרסיבית", אמר שפירא במהלך ההפגנה.

https://tovnews.co.il/%d7%94%d7%a7%d7%94%d7%99%d7%9c%d7%94-%d7%94%d7%92%d7%90%d7%94-%d7%9e%d7%97%d7%a4%d7%a9%d7%aa-%d7%96%d7%9b%d7%95%d7%99%d7%95%d7%aa-%d7%99%d7%aa%d7%a8-%d7%95%d7%a4%d7%a8%d7%95%d7%91%d7%95%d7%a7%d7%a6/

ח"כ סימון דוידסון ממפלגת יש עתיד כינה לפני שבועיים את תא הסטודנטים 'בוחרים במשפחה' בטכניון כ"גידול ממאיר שיש לגדוע כשהוא מתחיל", לאחר שהעזו לפתוח קבוצת וואטסאפ בה הביעו מורת רוח מפעולות להט"ביות במוסד. תא הסטודנטים החדש שם לו למטרה לקדם ערכי משפחה אל מול אלו המנסים לפרק אותה, במיוחד לאור התגברות הפעילות הלהט"בית בטכניון.

בארגון בוחרים במשפחה בירכו על ההפגנה בטכניון: "אנחנו מעריכים מאוד את התעוררות הסטודנטים המפגינים אומץ לב בעמידה מול מכבש ההפחדה הלהט"בי. אנו מקווים כי תאים נוספים יקומו בכל המסגרות האקדמיות שישמיעו את קול המשפחה וערכיה מול ארגוני פירוק המשפחה".

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות

כתבות נוספות

אולי יעניין אותך...
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום