חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

סקר: גוש הימין-חרדים ממשיך להגדיל את כוחו

מהסקר "ישראל היום" עולה כי מפלגת הליכוד מגדילה את כוחה ל-34 מנדטים, מפלגת הציונות הדתית מטפסת ל-9 מנדטים; "תקווה חדשה" מתחת לאחוז החסימה

שתפו :

סקר גוש הימין-חרדי
סקר: אתר ישראל היום, צילום:אורן בן חקון

הסקר שפורסם הבוקר (ג') בעיתון ישראל היום נערך על ידי מכון המחקר מאגר מוחות בניהולו של פרופסור יצחק כץ. הסקר בדק מה היה מצב המנדטים אילו הבחירות היום מתקיימות היום:

מפלגת הליכוד זוכה ב-34 מנדטים, עלייה של חמישה מנדטים ביחס לבחירות לפני שנה. יש עתיד שומרת על כוחה ומקבלת 17 מנדטים . מפגלת כחול לבן בראשות שר הביטחון בני גנץ, מקבלת 10 מנדטים, 2 מנדטים יותר מהבחירות אשתקד. הציונות הדתית מתחזקת ומקבלת 9 מנדטים, העבודה 8, ש"ס ללא אריה דרעי זוכה ב-8 בדיוק כמו מפלגת יהדות התורה. מפלגתו של ראש הממשלה נפתלי בנט עומדת על 6 מנדטים, מנדט פחות משקיבלה בשנה שעברה. גם הרשימה המשותפת שומרת על כוחה ומקבלת 6 מנדטים. מפלגתו של שר האוצר, על רקע הזעם הציבורי על עליית המחירים והמיסוי, אביגדור ליברמן ומפלגתו "ישראל ביתנו" מאבדת 2 מנדטים ומקבלת 5 מנדטים בלבד. מר"צ עם 5 ורע"מ נשארת עם 4. שר המשפטים גדעון סער ומפלגתו "תקווה חדשה" מתרסקים מתחת לאחוז החסימה. מהסקר עולה, כי בלוק הימין בראשות נתניהו מתקרב מאוד להקמת ממשלה ועומד על 59 מנדטים, בעוד גוש השמאל עומד על 55 מנדטים (הרשימה המשותפת לא נרשמת באף אחד מהגושים)

תמונה: דיירקט פלוס

 

הסקר הזה נוסף למגמת ההתחזקות של מפלגות האופוזיציה שנרשמות בתקופה האחרונה. לפני כחודש, פרסם מכון הסקרים דיירקט פולס בראשותו של שלמה פילבר סקר שמצביע גם על המגמה הזאת. בסקר שפורסם עולה כי מפלגת הליכוד זוכה ב-36 מנדטים (7 מנדטים יותר מהבחירות) יש עתיד עם 17, כחול לבן עם 9, ש"ס עם 9, הציונות הדתית עם 8, יהדות התורה, מפלגת העבודה והרשימה המשותפת עם 7 מנדטים לכל אחת. ישראל ביתנו עם 6, מר"צ ורע"מ עם 5 מנדטים כל אחת, וימינה מפלגתו של ראש הממשלה נפתלי בנט על סף אחוז החסימה עם 4 מנדטים בלבד. גם בסקר הזה מפלגת "תקווה חדשה" של גדעון סער מתרסקת אל מתחת לאחוז החסימה.

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום