חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

סתימת פיות: סגן ראש העיר הרצליה הושעה כי דיבר נגד שינוי מין של ילד בכיתה ב'

"ראש העיר כאן במפגן אימים עושה לי בית דין שדה" אמר אלעד צדיקוב, סגן ראש העיר הרצליה שהושעה

שתפו :

צילום: אוליבר פיטוסי, פלאש 90

ראש עיריית הרצליה פיטר את המשנה שלו, אלעד צדיקוב כי דיבר נגד תופעות להטביות בבתי הספר. תחילת הסיפור היה ביום שלישי השבוע. הורים של תלמידים מאחד מבתי הספר בעיר הרצליה קיבלו מכתב, בו שיתף בית הספר את ההורים על כך שאחד מתלמידי כיתה ב' החל בתהליך לשינוי מין: "כחלק מתהליך ארוך אשר מתקיים בשנה האחרונה עם תלמיד מהכיתה, בשיתוף גורמים מקצועיים, הוא ומשפחתו החליטו לשתף אתכם בשינוי המגדרי אותו הוא עובר בשל זהותו המגדרית" נכתב במכתב.

https://tovnews.co.il/%d7%90%d7%a8%d7%92%d7%95%d7%a0%d7%99%d7%9d-%d7%a4%d7%a8%d7%95%d7%92%d7%a8%d7%a1%d7%99%d7%91%d7%99%d7%99%d7%9d-%d7%9e%d7%a9%d7%aa%d7%9c%d7%98%d7%99%d7%9d-%d7%a2%d7%9c-%d7%94%d7%a6%d7%91%d7%90/

צדיקוב העביר ביקורת חריפה על התנהלות בית הספר. בן היתר כתב צדיקוב: "המישטור הפרוגרסיבי – אלים וכפייתי. הבאים לפרוגרסלנד". בתגובה לביקורת של צדיקוב, החליט ראש העיר הרצליה משה פדלון להשעות את צדיקוב מתפקידו. בעמוד הפייסבוק התייחס פדלון למתקפות על בית הספר וכתב: "כבני אדם, ועל אחת כמה וכמה כנבחרי ציבור, אנו מחויבים להתבטא בשפה מכבדת ולגלות את מלוא הרגישות כלפי הציבור – גם אם דעותיו ומעשיו שונים משלנו.  חשוב לזכור שלמילים שלנו יש כוח ולכן עלינו לבחור אותן בשיקול דעת. בסופו של דבר, בקצה המקלדת המשתלחת מדובר בנפשו של אדם, ובמקרה זה בנפשה של ילדה צעירה. בעיר דמוקרטית הדוגלת בשיווין, הכלה וסובלנות, לא יהיה מקום לאמירות פוגעניות ולא נסכים לקבלן".

בתגובה להחלטת פדלון להשעות את צדיקוב, החליט צדיקוב לפרוש מתפקידו ולהיות חלק מהאופוזיציה בעיריית הרצליה. צדיקוב הסביר את השתלשלות הדברים: "אמש רה"ע הרצליה פיטר/ השעה אותי למס' חודשים מכל תפקידיי – בשל עמדותיי נגד כפיית נורמליזציה בבי"ס לב טוב בהרצליה לטרנסג'דריות לכל שכבת כיתה ב' – ילדים בני שבע. לאחר שרה"ע סירב לשמוע את עמדותיי, יצא מהדיון וערך משפט שדה, קיבלתי סוף סוף את זכות הדיבור. בסיום הדברים – הודעתי לרה"ע שאינני מקבל את 'ההשעיה' שלו ואני נחוש לצאת לאופוזיציה".

 

 

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
1 תגובה
הישן ביותר
החדש ביותר המדורג ביותר
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות
אבות למען צדק
אבות למען צדק
1 שנה לפני

כתבה חשובה שמראה ומצביעה על סתימת הפיות ועל חוסר הדמוקרטיה וחוסר הסובלנות שקיים בעמדה ה'פרוגרסיבית'..

כתבות נוספות

אולי יעניין אותך...
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

1
0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום