חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

עשרות חברי הכנסת למפכ"ל וראש השב"כ: אפשרו לעצור שעבר לינץ' להיפגש עם עו"ד

"בשעה זו עצור יהודי ומנוע מפגש עם עורך דין, זאת בשעה שאיש מהפורעים שתקפו את היהודים במקלות ובאבנים לא נעצר".

שתפו :

צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

עשרות חברי כנסת פנו אמש (רביעי) במכתב למפכ"ל המשטרה רב ניצב קובי שבתאי וראש השב"כ רונן בר, בעקבות איסור המפגש על נפגע הלינץ' בסמוך לאריאל עם עורך דינו. במכתב כותבים חברי הכנסת כי "בשעה זו עצור יהודי ומנוע מפגש עם עורך דין, זאת בשעה שאיש מהפורעים שתקפו את היהודים במקלות ובאבנים לא נעצר. מניעת המפגש היא פגיעה בזכות יסוד חוקתית. אנו דורשים לאפשר לו באופן מיידי מפגש עם עורך דינו" לשון המכתב של חברי הכנסת.

https://tovnews.co.il/%d7%9e%d7%9b%d7%a2%d7%99%d7%a1-%d7%99%d7%94%d7%95%d7%93%d7%99-%d7%a9%d7%94%d7%95%d7%aa%d7%a7%d7%a3-%d7%91%d7%99%d7%93%d7%99-%d7%a2%d7%a8%d7%91%d7%99%d7%9d-%d7%a0%d7%a2%d7%a6%d7%a8-%d7%95%d7%a0%d7%9e/

בין חברי הכנסת שחתמו על המכתב ניתן למצוא חברי כנסת מסיעות רבות. בין חברי הכנסת שהצטרפו לקריאה: ח"כ דוד ביטן, ח"כ מיכאל מלכיאל, ח"כ מירי רגב, ח"כ יוסף טייב, ח"כ איתמר בן גביר, ח"כ פטין מולא, ח"כ שלמה קרעי, ח"כ אורית סטרוק, ח"כ גדי יברקן, ח"כ אבי מעוז, ח"כ אתי אטיה, ח"כ עידית סילמן, ח"כ דודי אמסלם ועוד חברי כנסת נוספים.

קריאה זאת מצטרפת לביקורת רבה שנשמעה מצד חברי הכנסת כנגד המניעה מצד המשטרה לאפשר לעצור ייצוג ראוי ולפגוש את עורך דינו. אתמול ניצל ח"כ משה ארבל מש"ס את רשות הדיבור במליאת הכנסת ונאם מעל דוכן כשהוא פונה לשר הביטחון ומהשר לביטחון פנים בבקשה לקבלת תשובות מדוע נאסר על ניצול הלינץ' לפגוש את עורך דינו. כמו כן, שדולת ארץ ישראל בכנסת התייחסו אף הם לנושא ואמרו: "לא יתכן שאף אחד מהערבים משתתפי הלינץ' לא נעצר, והעצור היחיד הוא יהודי שכנראה נאלץ להגן על הילדים המותקפים, ועכשיו אף נמנע ממנו מפגש עם עו"ד".

כזכור, אתמול בצהריים הגיע אזרח, אחד מהניצולים מהלינץ', לתחנת המשטרה באריאל על מנת להעיד ולהגיש תלונה כנגד הפורעים. לתדהמתו, במקום לקבל את עדותו, החליטו במשטרה לעצור אותו ואף אסרו עליו מפגש עם עורך דינו, עו"ד עדי קידר, המייצג אותו מטעם ארגון חוננו.

‏כמו כן, ארגון חוננו עדכן הבוקר כי דיונים בעניינו של ניצול הלינץ׳ שמוחזק כעת בשב״כ יתקיימו היום בשעה 11:30 בבימ״ש המחוזי בירושלים ערר כנגד מניעת המפגש של העצור עם עורך דינו שהוגש אתמול על ידי חוננו שם ייצג את העצור עו"ד דוד הלוי מטעם הארגון. כמו כן, בשעה 13:00 בבימ״ש השלום באשקלון יתקיים דיון בבקשת המשטרה להאריך את מעצרו של ניצול הלינץ' שם ייצג את העצור עו"ד עדי קידר.

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום