חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

עשרות משתתפים ב'מצעד המשפחה' בבאר שבע

פעילי ארגון 'בוחרים במשפחה' יחד עם תושבי באר שבע יצאו הערב למפגן משפחות בקריאה "משפחה יש רק אחת"

שתפו :

עשרות תושבי העיר בית שבע והסביבה השתתפו אתמול (חמישי) במפגן תחת הכותרת 'אבא+אמא=משפחה' לקראת מצעד הגאווה שצפוי להתקיים בעיר. בהפגנה, שאורגנה על ידי ארגון 'בוחרים במשפחה' קראו המשתתפים שלא לתת יד להרס המשפחה וכן 'משפחה יש רק אחת'. בין המשתתפים היו ראש מוסדות בית מוריה בעיר הרב שמעון כהן, סגן ראש העיר באר שבע גדי מזוז, ומנכ"ל ארגון חותם עמיטל בראלי.

"אנחנו מאמינים בני מאמינים שאבא ואמא זה משפחה" אמר סגן ראש העיר גדי מזוז בעת המפגן. לדבריו, "הקב"ה ברא אותנו ונתן לנו את מצוות 'פרו ורבו' כאב ואם. אנחנו נמשיך בדרך של אברהם אבינו, יצחק ויעקב ועד היום. להמשיך את הדרך של קיום המשפחה לדורותיה ולאורך כל הדורות נלחמו על שמירת ערכי המשפחה ועל זה נמשיך להילחם בצורה הטובה ביותר".

https://tovnews.co.il/%d7%98%d7%a8%d7%95%d7%a8-%d7%9e%d7%a2%d7%a7%d7%91-%d7%90%d7%99%d7%a9%d7%99-%d7%95%d7%94%d7%90%d7%a9%d7%9e%d7%94-%d7%91%d7%94%d7%95%d7%9e%d7%95%d7%a4%d7%95%d7%91%d7%99%d7%94-%d7%9e%d7%94-%d7%a7%d7%95/

הרב שמעון כהן, ראש מוסדות מוריה בעיר, דיבר אף הוא במהלך ההפגנה על חשיבותה של המשפחה היהודית. לדברי הרב כהן: "אנחנו מלאים אהבה לכל עם ישראל כולו, ויחד עם זה אנחנו יודעים בצורה הפשוטה, הטבעית והאנושית, התורנית, האימונית שבית יהודי הוא בית 'שמשפחותיו לבית אבותיו' – של אבא, אמא וילדים. 'זכר ונקבה בראם' כך יש השראת שכינה בכולם, כך יש קדושה בעולם, כך יש סדר בעולם. כל העולם כולו בצורה הנורמאלית שלו הוא חי בזכר ונקבה, מהצומח ועד בעלי החיים וכמובן בני האדם. אין מציאות אחרת, אין קיום לעולם באופן אחר".

עוד הוסיף הרב כהן כי "במקום הזה אל מול המציאות של הגאווה, אנחנו רוצים לשדר הרבה ענווה. לשדר ענווה ואמונה גדולה בקב"ה בהכרה של איך הכוחות הטבעיים של עם ישראל פועלים בעולם, פועלים על ידי הצו האלוקי והצו הטבעי שקיים בעולם. זהו הדבר היסודי ביותר ומתוך זה כשאנחנו מדברים על המושג שנקרא בית יהודי אנחנו מדברים על המושג השראת שכינה. כך הקב"ה מביא שפע וברכה לעולם".

"אנחנו מתפללים מהמקום הזה, מבאר שבע, עיר האבות והאימהות שלנו, שכאן במקום הזה גרו ובנו את ביתם. אותו הבית של שרה אימנו שהיה ענן קשור אל האוהל, שהייתה ברכה בעיסה והיה נר שדולק מערב שבת לערב שבת. אותה קדושה של אברהם ושרה היא הקדושה שמתאימה לעיר האבות ולכל ארץ ישראל ולכל העולם כולו. אנחנו מחזקים את כל מי שפועל ועוסק למען קדושת הבית הישראלי ובעז"ה מזכה כולנו להכרה ברורה בדבר הזה" אמר הרב כהן במהלך המפגן.

מפגן זה מצטרף להפגנות נוספים שעורכים בארגון 'בוחרים במשפחה' בשבועות האחרונים כנגד תופעת מצעדי הגאווה. לאחרונה קיימו בארגון הפגנה גדולה גם מול הטכניון בחיפה ובארגון מתכננים יוזמות נוספות של מצעדי משפחות כנגד התופעה.

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות

כתבות נוספות

אולי יעניין אותך...
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום