חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

פורום עוטף ירושלים מגיב לשר ניצן הורביץ

"כשזה מגיע להפרות החוק של השמאל והערבים - את הורביץ כבר לא מעניין פסיקות בג"צ" אמרו בפורום

שתפו :

תמונה: פלאש 90

פורום עוטף ירושלים הגיב לחשיפתו של שר הבריאות ניצן הורביץ אשר חשף בועידת הארץ, כי המאחז הבלתי חוקי חאן אל אחמר לא מפונה בעקבות השותפות של מרץ בממשלה. בפורום עוטף ירושלים אמרו כי "ניצן הורביץ חשף את האמת העצובה – ממשלת שקד- בנט, החליטו לתת פרס לטרור, לפורעי החוק ולשמאל הקיצוני ולהימנע מלעשות את הברור מכל, לקיים את פסיקת בג"צ ולפנות את חאן אל אחמר. כשזה מגיע להפרות החוק של השמאל והערבים – את הורביץ כבר לא מעניין פסיקות בג"צ.חאן אל אחמר, הוא מקום בלתי חוקי, יושב על כביש מספר 1 וחונק את הדרך לבירת ישראל ירושלים, וכבר בג"צ פסק שיש לפנות אותו. לאחרונה נחשף כי בבית הספר בחאן אל אחמר מהללים שאהידים ומעודדים מחבלים, מגדלים שם את הטרוריסט הבא. את מאחז הטרור חייבים לפנות ועכשיו" קראו בפורום.

https://tovnews.co.il/%d7%99%d7%95%d7%a8-%d7%95%d7%a2%d7%93%d7%aa-%d7%94%d7%91%d7%a8%d7%99%d7%90%d7%95%d7%aa-%d7%a2%d7%99%d7%93%d7%99%d7%aa-%d7%a1%d7%99%d7%9c%d7%9e%d7%9f-%d7%9e%d7%90%d7%99%d7%99%d7%9e%d7%aa-%d7%9c/

עוד הזכירו בפורום "מדינת ישראל השקיעה עשרות מיליונים בפתרון אבו דיס, הכשירה מגרשים ותשתיות שממתינות לתושבי החאן, אסור להיכנע לפורעי החוק, אנו מקווים שממשלת בנט תתעשת ותפעל לקיום החוק בעוטף ירושלים".תגובת הפורום מגיעה כאמור לדברי שר הבריאות ניצן הורוביץ הבוקר בועידת הארץ שם התייחס השר לסוגיית חאן אל אחמר ואמר ״בנט ראש ממשלה והוא לא מפנה את חאן אל אחמר, למה הוא לא מפנה? כי הוא נמצא בממשלה שאי אפשר לעשות בה הכל", דברי הורביץ.

נזכיר כי לפני מספר ימים נחשף, כי תכנית הלימודים בבית הספר במאחז חאן אל אחמר מאמצת את הנרטיב הפלסטיני במלואו, כך לפי הפרסומים בעמוד הפייסבוק של בית הספר. לפי עמוד הפייסבוק של בית ספר חאן אל אחמר, הילדים לומדים תכנית לימודים פלסטינית. רק בחודש שעבר ציינו הילדים בבית הספר את יום הדגל הפלסטיני. הילדים נראים נושאים דגלי פלסטין במסגרת טקס או מצעד, ובפוסטים שפורסמו נכתב "דגל פלסטין יישאר גבוה שמחבק את השמים מעל השמים.. בוא נרים את דגל פלסטין גבוה", וכן "הניפו דגל גבוה, לעלות אפילו בכוח, קומו גם בעקשנות". בחודש מאי צוין גם יום הנכבה, בתאריך 15/05. בבית הספר נערך טקס בו אחזו התלמידים מפתחות בתים המסמלים את הבתים אליהם הם רוצים לחזור וכן תמונות של משפחות ערביות שעזבו את בתיהן.

בנוסף, ביום השנה למות השאהידים שצויין בחודש אפריל, התייחסו התלמידים לחליל אלוואזיר, המוכר בכינויו אבו ג'יהאד. אלוואזיר היה ממנהיגי המחבלים וממייסדי תנועת פת"ח, סגנו של יאסר ערפאת וראש הזרוע הצבאית של אש"ף. היה אחראי למותם של עשרות ישראלים, בין היתר בפיגועים: מלון סבוי, מקרר התופת בכיכר ציון, אוטובוס הדמים בכביש החוף, בית הדסה ועוד.

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות

כתבות נוספות

אולי יעניין אותך...
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום