חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

צ'אי צ'אי – סדרת אנימציה חדשה וקורעת על מלצר הודי מגושם שהילדים יתאהבו בו

TOV - הערוץ היחידי שמבטיח חווית צפייה מוגנת לכל המשפחה

שתפו :

פרק שני מתוך הסדרה "צ'אי צ'אי"

play-rounded-fill
מה קורה במסעדה של סאנדר? לקוח עקשן במיוחד דורש לקבל את המנה שלו ראשון. אבל רגע – מי זה? כולנו מחפשים תוכן טוב לנו, ולכל משפחה שלנו. וכשהעולם מוצף בתכנים שונים שאין לנו שליטה עליהם, אנחנו רוצים להיות שקטים שהילדים שלנו, וגם אנחנו, נוכל לצפות בתכנים איכותיים מבלי לאבד את הערכים. Tov מחוללת מהפכה בעולם התרבות והפנאי – מעכשיו, תוכלו להנות מעולם שלם של תוכן לכל המשפחה: סרטים, סדרות, מופעים, חוגים, הפקות מקור ותוכניות – ולהיות בטוחים שהוא מתאים לכם בדיוק.

סדרות ייחודיות לילדים ונוער

הקומדיה המצליחה של ערוץ הילדים. להקת הרוק כושלת "הפיג'מות" - קובי, עודד ואילן הם שליישית מוזיקאים שעברו מנתניה לת"א כדי לעשות את הפריצה הגדולה. הם גרים בדירה הישנה של דודה של אילן, שם הם פוגשים את השכנה היפה, אלונה, שמצטרפת ללהקה ומשתלטת עליה. את רוב ימיהם הם מבלים בניסיון למצוא את הלהיט הבא, אך בעיקר מוצאים עצמם משתדלים להתפרנס בקושי בשטיפת כלים בהמבורגריה השייכת לדוד של קובי, גרי "המבורגרי".
דרמה לילדים עם עולם פנטזיה שמתנהל לפי חוקים משלו זה ז'אנר שלא היה קיים קודם בישראל", דרמות לילדים היו סיפורים קטנים שקורים בבית ספר או בשכונה. סדרת "האי" כבשה את צופי ערוץ הילדים עם תחילת שידוריה בזכות תמהיל של טכנולוגיה עתידנית, עלילה מותחת שנקטעת בשיאה בסוף כל פרק וגיבורים צעירים ונאים שיכולים לנסוע בזמן, ומכונים טיימרים. אף אחד לא היה יכול לחזות את ההצלחה של סדרת הלהיט לנוער "האי". אבל היום, כולם בתעשיית הטלוויזיה מנתחים את סוד ההצלחה שלה
אלישע
הסדרה בנויה משלל מצבים שילדינו מכירים מחייהם (עם חברים ועם סמכות), מצבים שיכולים להסעיר אותם רגשית, לרגש, להכעיס, לאיים, או למשל לבלבל או להכניס לחוסר אונים. דרך הסדרה, כמו כל סדרה לבני נוער, הצופים יכולים להתבונן ממרחק בהתרחשויות הטיפוסיות לגילם, להרהר ולעבד מצבים מוכרים, לשנות פרספקטיבה ופרופורציה, לחשוב אחרת על הדברים ואולי לפתח עוד דרכי התמודדות. ובכל זאת בסדרה הזו יש משהו מיוחד- את אלישע.
הילדים משועממים בבית?! נגמרו לכם כבר כל הרעיונות?! בדיוק הזמן להצטרף להרפתקאותיו המוטרפות של השדון הסגול וחברו קוריוקו, 28 פרקים של הנאה מובטחת! צפו עוד היום בהרפתקאותיו המוטרפות של השדון הסגול וחברו הטוב! פרק מצחיק על השדון הסגול שלא רוצה לחלוק את היו-יו שלו עם אף אחד
מחפשים דרמה קסומה לאחר הצהריים עם הילדים? אז קבלו דרמה שהיא גם שיעור היסטוריה "המגדל הקסום" מגולל את סיפורם של פיטה ומרגו, שני חברים שיוצאים למשימה מסוכנת בעולמות הקסם על מנת לשחזר כתב יד עתיק ולהציל את העולם מפני כוחות האופל.
סדרת המופת יאקארי - בצפייה ישירה ובדיבוב לעברית! יאקארי ילד אינדיאני אמיץ שחי בטבע ומסוגל לדבר עם חיות יחד עם חברו הטוב סוס הפוני רעם קטן הוא יוצא להרפתקאות מסוכנות ומאתגרות בטבע, כשנשר גדול משגיח עליהם מלמעלה. הסדרה תורגמה למעל 17 שפות והצליחה בכל העולם
כל יום הוא הרפתקה כשאתה בן 8! סדרת ילדים משעשעת על התמודדויותיו של סדריק עם השגרה הלא שגרתית של ילד בן 8. מומלץ לגילאי 7-8 ומעלה
הוא אחד מהילדים המפורסמים בעולם שהחל את דרכו בספרי קומיקס שנמכרו בלמעלה מ- 350 מליון עותקים! דורות של ילדים גדלו עליו בסדרות ובסרטים, בואו להכיר את טינטין בסדרה של הרפתקאות מרתקות לגדולים ולקטנים!
מיצי ופיצי גרים יחד באותו הבית אך כל הזמן נמצאים זה בגרונו של זה. זה מתחיל כשפיצי עושה משהו שמרגיז את מיצי וזה מנסה להחזיר לו. הצטרפו להרפתקאותיהם של מיצי ופיצי, יחד עם חברם החמור, אשר לא יכולים להיות יחד אך גם לא יכולים להיות לחוד.

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום