חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

צריך להגיד את האמת: בתי כלא זה לא מקום לסוהרות

רוני ססובר, מנכ"לית הורים למען מסורת, מדברת על ההבדלים בין גברים לנשים, תוקפת את הפמיניסטיות וגם; מה דעתה על סערת יובל דיין?

שתפו :

play-rounded-fill

פרשת הסרסור בסוהרות בכלא גלבוע ממשיכה לזעזע את הציבור הישראלי. רוני ססובר, מנכ"לית הורים למען מסורת, מדברת על הצביעות של הפמיניסטיות ועל החשיבות הגדולה להבין את ההבדל בין נשים לגברים. בתחילה היא אומרת כי פרשת הסוהרות היא עדות ללמה נשים לא צריכות להית בהכרח בכל מקום. "אנחנו מבינים בדיוק את הסיבה למה סוהרות לא צריכות להיות בבתי כלא של מחבלים ועבריינים קשים. זה לא מקום לסוהרות. יש הבדלים, גם אם נורא נרצה לטשטש את זה".

https://tovnews.co.il/%d7%97%d7%99%d7%99%d7%9c%d7%aa-%d7%a9%d7%9b%d7%91%d7%94-%d7%a2%d7%9d-%d7%9e%d7%97%d7%91%d7%9c-%d7%96%d7%95-%d7%94%d7%98%d7%a7%d7%98%d7%99%d7%a7%d7%94-%d7%a9%d7%9c-%d7%94%d7%a9%d7%91%d7%a1-%d7%9c/

ססובר מעבירה ביקורת על שרת התחבורה מרב מיכאלי. לדבריה, בעבר שהפרשה הזאת עלתה לכותרות, מיכאלי שנחשבת פמיניסטית גדולה, עשתה ממנה רעש גדול. אבל לאחר מכן, שביקשו ממנה להציף את העניין פעם נוספת – היא פשוט התעלמה. "האישה הזאת שהיא נחשבת לפמניסטית הגדולה של הכנסת, לא סופרת את הסוהרות".

בנוסף, ססובר מתייחסת לפמיניסטיות הרדיקליות וטוענת שהן צבועות. היא מביאה לדוגמא את המקרה בו הזמרת יובל דיין סירבה ללחוץ את ידו של נשיא ארה"ב ג'ו ביידן. דיין סירבה מכיוון שהיא שומרת נגיעה ובתגובה זכתה לביקורות רבות. "למה זה לא בחירה אישית שלה? למה הבחירה הזאת היא לא לגיטימית? למה הפמיניסטיות האלה לא יכולות להבין שאישה דתייה בוחרת לבד עם עצמה, מתוך בחירה אישית אמיתית שלה שהיא שומרת על הגוף שלה? זה בחירת אישית שלה. למה הבחירה של סוהרת לא להיות באזור הזה היא לא לגיטימית? זה מה שאני לא מצליחה להבין אצל הפמיניסטיות, הן סותרות אחת את השנייה כל הזמן. כל ההיגיון שם הוא לא הגיוני".

https://tovnews.co.il/%d7%9c%d7%90-%d7%a6%d7%a8%d7%99%d7%9b%d7%95%d7%aa-%d7%a9%d7%95%d7%95%d7%99%d7%95%d7%9f/

ססובר ממשיכה לתקוף את האג'נדות של הפמיניסטיות. היא אומרת שלהתכחש להבדלים בין גברים לנשים זה להתכחש למציאות. "יש הבדלים ברורים בין גברים לנשים. תקבלו את זה, תחבקו את זה, זה טוב שאנחנו שונים, אנחנו צריכים להיות שונים זה המטרה שלנו פה. כל אחד יש לו את האיכויות שלו, זה לא הופך אותנו לפחות טובות או יותר טובות. אנחנו צריכים להיות שונים. אם נהיה כולנו אותו דבר זה משעמם, אין לנו מה להוסיף אחד לשני".

לסיום, מספרת ססובר על מקרה נוסף שממחיש את הצביעות של הפמיניסטיות. עיריית תל אביב יזמה אירועי תרבות בהפרדה לציבור הדתי שהוא גם חלק מהעיר. בתגובה, הארגונים הפמיניסטים יצאו במחאה על כך שעיריית תל אביב מקיימת אירועים בהפרדה. "או שאתם בעד ליברליות ובעד שכל אחד יעשה את הבחירות שלו ויחיה את אורח חייו או שלא. בא נגיד את האמת: אתם רוצים לכפות את אורח החיים החילוני שלכם על הציבור הדתי. תהיו כמונו או שאל תהיו בכלל".

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
2 תגובות
הישן ביותר
החדש ביותר המדורג ביותר
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות
ציון
ציון
1 שנה לפני

כל הכבוד תודה לאל שזוכים לשמוע אישה חכמה והוגנת אשרייך חזקי ואימצי

מחמוד
מחמוד
1 שנה לפני

מדינה של מפגרים

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

2
0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום