חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

שום דבר לא יעצור אותה בדרך לשיר

היא ויתרה על חוזה משמעותי ונפצעה בתאונת דרכים, אבל היא ממשיכה לעלות על במות

שתפו :

 

מישל אלבז וויתרה על חוזה חתום עם סוכן ידוע רק כדי לשיר בשביל נשים. היא מגיעה ממשפחה מוזיקלית, אבא שלה הוא בני אלבז, ואחיה גז אלבז. ממשפחה של שבע בנות ובן אחד כל אחד מהילדים מצא את הדרך שלו להשפיע בעולם. והיא "הזמרת של אבא".

מישל מספרת שבגיל 16 היא רצתה להיות זמרת גדולה ודמיינה את עצמה מופיעה עם נגנים מאחוריה, ושאין ילד בן 4 שלא יכיר את השירים שלה. אך בתוכה היה ויכוח פנימי, היא הבינה ש"קול באישה ערווה". בנוסף, אביה אמר לה "את מכניסה את עצמך לבור שלא תוכלי לצאת ממנו, וזה לא כזה כמו שזה נראה, זה לא כזה זוהר ואת צריכה להחליט". מישל כבר הופיעה על במות וחיממה אומנים ביום העצמאות אבל משהו בתוכה הרגיש לה לא שלם. "הרגשתי שאני לא מונחת במקום והמצפון שלי לא במקום ומשהו לא אמיתי. הבנתי שאני בצומת דרכים ועליי להחליט לאן אני הולכת".

https://tovnews.co.il/%d7%9e%d7%95%d7%96%d7%99%d7%a7%d7%aa-%d7%9b%d7%9c%d7%99%d7%96%d7%9e%d7%a8-%d7%95%d7%99%d7%99%d7%93%d7%99%d7%a9-%d7%94%d7%9d-%d7%9c%d7%90-%d7%a8%d7%a7-%d7%9c%d7%9e%d7%91%d7%95%d7%92%d7%a8%d7%99%d7%9d/

היא בחרה להופיע רק לנשים, ובחיים לא דמיינה שהקהל הנשי יהיה כל כך מוצלח, "מסתבר שנשים זה הקהל הכי טוב". היא מספרת שהיא מגיעה לבמה ורואה את האהבה והפרגון. מישל מופיעה בארץ ובחו"ל, הידברות, אור הרשב"י וקשת הפקות. בנוסף, מגלמת דמויות למחזות זמר. בחיוך היא אומרת שהתחום מאוד דינמי, "את חייבת להיות קצת שחקנית, זמרת, וקצת רקדנית".

לפני מספר שנים היא עברה תאונת דרכים קשה, בה למדה ללכת מחדש. היא שברה את האגן ומאז לדבריה "מעריכה כל תזוזה, אפילו לשטוף כלים או לנקות את הבית אני מעריכה. את קמה בבוקר ואת אומרת תודה שאת לא עומדת מתוך כאבים". היא מוסיפה שהיא עדיין בטיפולים וגם חווה כאבים חזקים מידי פעם. והכי משמעותי עבודה שהיא עדיין לא מתפקדת כרגיל ויש לה הגבלה בתנועה.  לדבריה "זה לא יעצור אותה".

היא מספרת כי פעם אחת מרוב שהתעקשו על הופעה שלה, על אף שהיא רצתה שקט. לקחו אותה להופיע עם כיסא גלגלים בצרפת. היא אומרת כי הקהל התרגש, פרגן וחווה איתה את החוויה. השאיפה של מישל היא להגיע למקומות כמו זאפה, שלא רוצים לאפשר הופעות המיועדות לנשים. אבל היא מאוד רוצה להגיע גם למקומות האלה ויש לה קהל לזה.

היא אומרת שבמגזר הדתי ישנה הגבלה לילדות עם כשרונות כמו שירה וריקוד. "יש ילדות שאומרות לעצמן מה הן יעשו, זה עדיין לא התפתח מספיק כמו שצריך כדי שילדה ונערה תוכל להגיד שהיא רוצה להיות זמרת במגזר הדתי. אני רוצה שבנות יגשימו את עצמן". לכן היא החליטה לפתוח אודישנים לבנות מגיל 6 ומעלה, נערות ונשים. הבנות האלה יעשו אודישנים וכל שנה יהיה מופע ענק עם סבסוד גדול. היא מתכננת שבכל מופע יהיו כ30-40 משתתפות. המופע בעז"ה יתקיים בחנוכה, כל עוד היא תצליח לאסוף את הבנות הכישרוניות ביותר, "אני רוצה את יחידות הסגולה", לדבריה.

המופעים שלה מתקיימים בכל הארץ, תעקבו בפייסבוק ותוכלו למצוא את המופע הקרוב לביתכם!

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

המכללה לחיים1
עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות
המכללה לחיים1

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום