חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

תומכי בנט מצאו את השעיר לעזאזל התורן – סמוטריץ'

הבנטיסטים תפסו הזדמנות מצוינת להסיט את האש מהם אחרי שסמוטריץ' דיבר מסערת רגשות

שתפו :

צילום: אבשלום ששוני פלאש 90

אוי אוי אוי זה ממש נורא ואיום סמוטריץ' אמר שאי אפשר להתפלל עם חברים ששותפים לממשלה הגרועה ביותר בתולדות המדינה.

מקהלת המצקצקים פצחה אמש בשירה מתוזמרת היטב.
הרי לא כל יום מזדמנת להם האפשרות לא לעסוק בהתגוננות מול המתקפות על ראש ממשלה לא לגיטימי, שגנב קולות ימין, והקים ממשלת שמאל איסלמיסטית עם שרים המצויים במנעד שבין בצלם לעדאלה.

אז הנה גלגל ההצלה הגיע בצלאל סמוטריץ' שנלחם בחירוף נפש באסון הזה אמר בראיון (והודה שהייתה פליטת פה) שלא צריכים להתפלל עם שותפים לפשע הזה, ממש נורא ואיום בנסיבות שאנו חיים בהם, דווקא זאת האמירה שטילטלה אותם, לא סל תרופות לניתוחים לשינוי מין, לא חמץ בצה"ל, לא הכשרת ישובים לא חוקיים בנגב, לא החרבת ישובים ביו"ש, לא פגישות עם רבי מרצחים ברמאללה, רק האמירה הזאת של ח"כ סמוטריץ זיעזעה אותם והם מיד מיהרו להשתמש בה ככיסא מפלט להסיט את השיח מהם אל ילדי הכאפות הקבועים 'הציונות הדתית'.
הם הרי יודעים שלבזות את סמוטריץ' ואת בן גביר זה דבר שתמיד יקבל רוח גבית מהתקשורת והשמאל, אז למה לא?
אז בואו רגע ניקח נשימה ונשאל מה כל כך מסעיר באמירה הזאת שנאמרה לא כקביעה הלכתית אלא בסערת רגשות שגרמה דווקא לחובשי כיפות להסתער על ח"כ בצלאל סמוטריץ' כמוצאי שלל רב?

התשובה למרבה הצער פשוטה למדי, ישנו מכנה משותף בין אלה שמשמיעים זעקות קוזאק, לבין אותם אלה המחפשים ללא הרף הצדקה לבחירה האומללה שלהם שהביאה למצב הנוכחי, שממשיכים למרבה התדהמה להסביר ולדברר אסון לאומי כסמל של אחדות, מסרבים לראות את הניצול הציני שערכו בהם כוחות השמאל ואירגונים שמנסים להוביל הפיכה שלטונית ושינוי דמוגרפי. אנשים חובשי כיפה, יחצ"נים דתים שיודעים שאמת היא אחד משמותיו של הקב"ה ממשיכים להצדיק את המצב הקיים בכל דרך הכל רק לא לבוא ולומר טעינו בואו ננסה לתקן.
בצלאל סמוטריץ' ושותפיו למפלגה לא מחפשים שילטפו אותם, הם כבר הוכיחו את זה כשסרבו בצדק רב לקחת חלק בממשלה איסלמיסטית. ארבעים אחוז מערביי ישראל הודו בסקר שלשום שהם תומכים בקריאה של ח"כ עודה למרד.
בצלאל סמוטריץ וחברי הציונות הדתית נותרו היום האידאולגים האחרונים במחנה הימין שלא מעניינת אות כיסאולוגיה ושררה אל רק טובת ארץ ישראל ועם ישראל. כן זאת הבעיה המרכזית היום הימין בראשותו של נתניהו וכמובן בנט שקד הפך לאפרטוניסטי, אין כמעט אנשי אמת בסביבה, וכשיש כאלה כמו בצלאל סמוטריץ' הם כמובן יחטפו את כל התחמושת מאלה שכבר לא מסוגלים להביט בבוקר במראה..

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
2 תגובות
הישן ביותר
החדש ביותר המדורג ביותר
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות
גאיה
גאיה
2 שנים לפני

לא רק תומכי בנט. כל אדם שפוי מתאב את האיש השפל הזה.
בשקיעה גם איש קטן מטיל צל גדול.
הוא חרפה לנו ,העם.

ולדמיר
ולדמיר
2 שנים לפני

לדאבוננו .סמואריץ בדבריו צודק באם ךדבר מתוך הלב ודברים נכונים כי אז ליבי עימו.אין ולא היה מקום לממשלת מחדל סו!!ול

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

2
0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום