חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

תושב השומרון שהותקף ערב החג משחזר את רגעי האימה

רועי אמגר מקרני שומרון מספר כיצד כמעט עברה משפחתו לינץ' וניצלה ומוחה על הטיפול הלקוי של המשטרה במקרה

שתפו :

 

רועי אמגר, אברך ואבא לשלושה מקרני שומרון משחזר את רגעי החרדה לפני החג, בהם הותקפה מכוניתם ונעשה ניסיון ללינץ' על ידי ערבים שניסו לנפץ את שמשות הרכב אך בנס אמגר נמלט מהמקום.

משפחת אמגר החלה נסיעה שגרתית בצהרי היום להורים בנתניה ולא תיארו את השתלשלות האירועים לאחר מכן "כשהיינו בצומת מול ג'לג'וליה ושדה חמד כביש 444, לפני הרמזור הירוק פתאום אנחנו רואים שתי מכוניות, אחת מצד ימין שלנו ואחת מצד שמאל עומדת על אי תנועה ובעצם חותכת דרך הנתיב הנגדי. למעשה שתיהן עצרו ברמזור ירוק וחסמו לנו את נתיב הנסיעה. לפני גם היו רכבים והם פשוט עצרו בצורה עבריינית. ברגע שאני עוצר את הרכב, יוצא אדם ערבי מהוואן הגדול שחתך אותנו מצד שמאל ומתחיל לצרוח".

הוא צורח עליך, חשבת שיש איזושהי בעיה? "באתי לפתוח את החלון, להבין אם משהו קורה". אמגר ממשיך ומספר "הוא ראה אותי ופשוט התחיל לדפוק על החלון שבו נמצאת הבת שלי בצורה ממש חזקה. באותו רגע גם אשתי וגם הילד שלנו בן ארבע וחצי, יש לי שלושה ילדים בעצם ברכב. הקטנה בת שלושה חודשים בלבד. הם התחילו לבכות ולצרוח, הייתה סערה מטורפת". הצלחת לתפוש מה קורה סביבך? "לא הבנתי בכלל מה קורה והתחלתי פשוט לברוח דרך השול. אותו בנאדם אחרי שהוא ניסה לשבור את החלון גם בעט ברכב".

https://tovnews.co.il/%d7%94%d7%a4%d7%a8%d7%a7%d7%9c%d7%99%d7%98%d7%95%d7%aa-%d7%93%d7%95%d7%a8%d7%a9%d7%aa-%d7%a2%d7%95%d7%a0%d7%a9-%d7%9e%d7%a8%d7%91%d7%99-%d7%9c%d7%9e%d7%97%d7%91%d7%9c-%d7%a9%d7%91%d7%99%d7%a6%d7%a2/

אמגר הצליח להימלט עם רכבו דרך השול ולעקוף את הרכבים לאחר מכן הוא נעצר בשוליים בתוך תחנת אוטובוס בכדי להרגיע את ילדו. "הייתה ממש חרדה גם שלו וגם של אשתי". הוא חשב שבזה תם העניין, אך התבדה "שתי הרכבים הללו עוצרים מלפני, יורדים מהם שני ערבים, מתחילים לצעוק עלי, להתקרב לכיווני ולאיים עלי".

הוא החליט לקחת את גורל משפחתו בידיו ובאומץ רב יצא עם נשקו אל מול הערבים "התחלתי לצרוח עליהם ממרחק של עשרה מטרים מהם 'אל תתקרבו אלי, אני חמוש, אם תתקרבו אני לא יודע מה אני אעשה לכם', פשוט צרחתי רק שיעזבו אותי. לא ידעתי מה הם הולכים לעשות לנו". וזה עזר? "אחרי שהם ראו שאני חמוש הם לקחו את הרכבים וברחו. את אחד הרכבים הספקתי לצלם. בעצם את שניהם, רק שאת מספר הרכב רואים רק באחד מהם".

אמגר התקשר למשטרת נתניה והיה משוכנע כי לאחר מספר דקות כבר ישוחרר משם לאחר הגשת התלונה, אך גילה אטימות גדולה מצד אנשי התחנה "אני מגיע למשטרת נתניה, שם לוקח זמן בכלל עד שמישהו מקבל אותי. ניסיתי קצת לגשת, לדבר, להסביר מה קרה לי. אז אמר לי הפקיד 'תזוז מפה יש איזה חוקר והוא מטפל בזה, תיגש אליו'. דופק כמה פעמים על הדלת, אף אחד לא מגיב ועונה לי. באיזשהו שלב כנראה נכנס שוטר אחר לצלם שם איזה משהו והדלת הייתה לא נעולה, אז פתחתי אותה".

ניסיתי לקדם עניינים? הבינו שאתה ממהר? "השעה 15:00, ערב חג, אני מנסה לקבל איזשהו מענה ואף אחד לא שם עלי. המשפחה שלי בחרדה מטורפת והחוקר מתחיל לצרוח עלי שאני אעוף החוצה. אני מסיים, חוטף את הצרחות והביזיונות וחוזר עוד פעם. הוא אומר לי 'תשמע יש לנו נחקרים זה יכול לקחת כמה שעות' ".

"אני אומר להם תקפו אותי עכשיו ערבים, היו לי ילדים באוטו ואני רוצה להגיש תלונה", הוא מסביר לשוטרים. "אני לא מצפה לאיזשהו יחס מיוחד, כמו כל אזרח שרוצה להגיש תלונה". תוך כדי הדברים בעצת חברו ולמזלו התקשרת אמגר לארגון "חוננו" שאמרו לו שלא בטוח שהדבר הכי נכון בשבילו במצב הזה הוא להגיש תלונה, כיוון שהיה חמוש. "הם אמרו לי שלא כדאי לי להגיש תלונה, 'לך תדע אולי יכניסו אותך למעצר בערב החג', לך הביתה אנחנו נעזור לך בהגשת התלונה".

מאז המקרה, המשטרה סייעה לך במשהו? "לצערי לא קיבלתי איזושהי עזרה. התקשר אלי חוקר מהמשטרה היום אחרי שהגשתי את התלונה באופן מסודר והמענה היחיד שקיבלתי הוא שהתלונה הועברה למשטרת כפר סבא. אין לי עזרה וכמה שדיווחתי במשטרה באותו רגע והודעתי להם שיש פחד- לא עזרו בכלום".

https://tovnews.co.il/%d7%9c%d7%9e%d7%94-%d7%a9%d7%95%d7%98%d7%a8%d7%99%d7%9d-%d7%a2%d7%a8%d7%91%d7%99%d7%9d-%d7%a2%d7%a9%d7%95-%d7%9c%d7%99%d7%a0%d7%a5-%d7%91%d7%a8%d7%91-%d7%90%d7%9c%d7%99%d7%a9%d7%99%d7%91-%d7%94/

מדובר במקום מרכזי, סמוך לכביש 6 ומן הסתם שיש מצלמות, איך הם עוד לא נתפסו? "כנראה שהם לא מספיק רוצים כשהמשטרה תרצה היא בקלות תוכל להגיע לוואן הגדול ולבנאדם שיצא משם וניסה לשבור לי את החלון. אני רק מעלה בדעתי מה היה קורה אם הבת שלי בת שנתיים הייתה חוטפת זכוכיות בראש, איזה משילות יש? אנחנו מרגישים בתקופה האחרונה פחד".

אם לא היה עליך נשק הסיפור היה נגמר אחרת? "אני חושב שאם לא היה לי את הנשק הם פשוט היו באים ומרביצים לנו מכות. לא חסרים סיפורים על אנשים שהעיפו אותם מהרכב וגנבו את הרכב. משער שהיינו חוטפים מכות ומשער שאם לא הייתי בורח עם הרכב החלון היה מתנפץ על הבת שלי והיא הייתה נפצעת".

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום